Hm, dat zou bij Lost natuurlijk ook kunnen: alle personen maken onderdeel uit van een geheim militair experiment waarbij iedereen in een constante lucide droomstaat wordt gehouden en ze elkaars gedachten delen via het één of ander vreemd apparaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:45 schreef sleepflower het volgende:
.. en toen werd hij wakker ...
oww hemeltje lief wat moet ik dna doen op dinsdag en vrijdag avond????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
31 mei stopt Net 5 in ieder geval met Desperate Housewives en Everwood.
Waarschijnlijk ook met Lost......
Er is nog geen zekerheid of ze doorgaan in juli of september
The OC?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:03 schreef Dandilion het volgende:
[..]
oww hemeltje lief wat moet ik dna doen op dinsdag en vrijdag avond????![]()
oww begint dat weer dan? 2e seizoen dan he?quote:
een soort kruising tussen Jacob's Ladder en Dallas (Bobby die dood was maar eigenlijk was het Pam's droomquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hm, dat zou bij Lost natuurlijk ook kunnen: alle personen maken onderdeel uit van een geheim militair experiment waarbij iedereen in een constante lucide droomstaat wordt gehouden en ze elkaars gedachten delen via het één of ander vreemd apparaat.
Daarmee zou verklaard zijn waarom Locke kan lopen en echt goed is in de wildernis: hij heeft er altijd van gedroomd dat te kunnen doen, nou droomt ie en kan ie het ook. Ik zie het al voor me de allerlaatste aflevering Lost: Jack en co wordt wakker. "Gaap. Goh, wat heb ik lekker geslapen. Biertje?"
Het is zeker dat er nog meerdere seizoenen komen, en omdat Lost nu eenmaal gaat over deze mensen en dit eiland, is de kans klein dat ze alle antwoorden zullen geven. Maar ze zullen wel wat moeten verklaren in de seizoenfinale.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
is het nou al zeker of ze dit verhaal wel afsluiten dit seizoen of dat ze er volgend seizoen mee verder gaan?
het lijkt me beter en leuker als ze volgend seizoen iets nieuws hebben met een nieuwe groep, want nog een seizoen zo door gaan lijkt me echt heel,heel snel vervelend worden. o.a. omdat er dan nauwelijks meer personages zijn om dieper op in te gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:23 schreef Roa het volgende:
[..]
Het is zeker dat er nog meerdere seizoenen komen, en omdat Lost nu eenmaal gaat over deze mensen en dit eiland, is de kans klein dat ze alle antwoorden zullen geven. Maar ze zullen wel wat moeten verklaren in de seizoenfinale.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
gelukkig maar, kutserie met z'n voorspelbare humor
Ik volg het natuurlijk via het US schema and trust me on this, ze kunnen zeker nog wel 1 seizoen vullen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het lijkt me beter en leuker als ze volgend seizoen iets nieuws hebben met een nieuwe groep, want nog een seizoen zo door gaan lijkt me echt heel,heel snel vervelend worden. o.a. omdat er dan nauwelijks meer personages zijn om dieper op in te gaan.
In nederland iig nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
is het nou al zeker of ze dit verhaal wel afsluiten dit seizoen of dat ze er volgend seizoen mee verder gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 11 uurtjes alweer!![]()
sommige wel maar verleden week was het weer jack toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:39 schreef SlimShady het volgende:
ik vind ze niet saai. je komt meer te weten over de levens van de karakters. dat vind ik interessant.
Over dat zijn vader dronken zn patient opereerde en dat jack hem uiteindelijk aangaf. Daarom was hij ook zo panisch over de ontvoering van Claire. Hij wilde haar kalmeringsmiddelen geven die zei weigerde en vervolgens naar het strand terug vluchtte en toen dus werd gekidnap'd. Het was dus zijn "Schuld" dat ie een patient verloorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sommige wel maar verleden week was het weer jack toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |