abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:46:36 #51
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_27006109
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef Dementor het volgende:
Tweek, dan blijft er weinig over om te doen he in dit topic.
Wat newsposts copy+pasten met links naar officiele sites en thats it for now.
Dat hoeft helemaal niet, maar kijk niet raar op als je met zulke opmerkingen komt dat mensen dan in de verdediging springen. Daarbij de bewoording van je stelling en je reactie op mensen lijken meer op een beetje getroll dan dat het echte gefundeerde kritiek is.
Maar goed ieder zijn mening en we merken het wel of de revolution een hittegolf overleeft.
pi_27006183
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef Dementor het volgende:
Tweek, dan blijft er weinig over om te doen he in dit topic.
Wat newsposts copy+pasten met links naar officiele sites en thats it for now.
Nee, onnodig zeiken over de verkoeling van een systeem, waar nog vrij weinig over bekend is... Dat zet zoden aan de dijk. Zonder fatsoenlijke koeling verkoopt dat ding toch niet. Snap ook niet dat je je daarover druk maakt, zeker niet terwijl je (zoals je zelf zegt) een pure pc gamer bent.
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_27006587
Verandering in de tekst op Nintendo.com

Oude text:
Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 3-inch disks along with its own standard, double-layered DVD disks in the same self-loading media drive.

Nieuwe text:
Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 8cm disks along with its own 12cm optical disks in the same self-loading media drive.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:15:15 #54
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27006592
Geupdate OP

Nog maar 3 dagen .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:17:54 #55
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27006660
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef BMH het volgende:

[..]

. Alsof Nintendo haar console niet goed zal koelen
Als die console heel klein wordt dan moet je je inderdaad afvragen wat dat betekend voor ruwe snelheid. Als er high end spul in komt te zitten zal het toch gekoeld moeten worden, en als die casing echt zo klein is snap ik best dat je dan even je vraagtekens bij de snelheid van de console plaatst. Ruwe snelheid en kleine casings gaan namelijk haast nooit goed samen.

Voor hetzelfde geld maakt het allemaal niet uit, en ruwe snelheid zegt wellicht ook niet alles, maar om nou direct weer te denken dat jij het zo goed weet, ook een beetje jammer

En even voor de puristen hier, mijn laptop wordt heet als ik een 3d spelletje speel. En ik mag toch hopen dat de hardware in de Revo sneller is dan die in mijn laptop. Schijnbaar MOET er ergens óf iets geniaals in die Revo zitten, óf hij is hardwarematig langzamer dan de rest óf....
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27006707
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:15 schreef Roi het volgende:
Verandering in de tekst op Nintendo.com

Oude text:
Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 3-inch disks along with its own standard, double-layered DVD disks in the same self-loading media drive.

Nieuwe text:
Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 8cm disks along with its own 12cm optical disks in the same self-loading media drive.
DVD's afspelen kunnen we wel vergeten dus eigenlijk... ?
pi_27006730
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Als die console heel klein wordt dan moet je je inderdaad afvragen wat dat betekend voor ruwe snelheid. Als er high end spul in komt te zitten zal het toch gekoeld moeten worden, en als die casing echt zo klein is snap ik best dat je dan even je vraagtekens bij de snelheid van de console plaatst. Ruwe snelheid en kleine casings gaan namelijk haast nooit goed samen.

Voor hetzelfde geld maakt het allemaal niet uit, en ruwe snelheid zegt wellicht ook niet alles, maar om nou direct weer te denken dat jij het zo goed weet, ook een beetje jammer
Ze moeten net zoals de Xbox 360 over op standaard waterkoeling anders red je het idd nooit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27006996
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:51 schreef Weizz het volgende:

[..]

Nee, onnodig zeiken over de verkoeling van een systeem, waar nog vrij weinig over bekend is... Dat zet zoden aan de dijk. Zonder fatsoenlijke koeling verkoopt dat ding toch niet. Snap ook niet dat je je daarover druk maakt, zeker niet terwijl je (zoals je zelf zegt) een pure pc gamer bent.
Omdat ik wel interesse heb in de Revolution!
pi_27007010
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Tain het volgende:
Ze moeten net zoals de Xbox 360 over op standaard waterkoeling anders red je het idd nooit
Maar ergens heb ik toch een vaag vermoeden dat ze best weten waar ze mee bezig zijn, dus om me er nou druk over te gaan maken, zoals sommigen, gaat me toch echt ff te ver
Fools rush in where angels fear to tread...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:35:50 #60
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27007048
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef Rodie83 het volgende:
Ruwe snelheid en kleine casings gaan namelijk haast nooit goed samen.
Heeft de geschiedenis van de technologie niet uitgewezen dat een technologische verbetering zich meestal uit in een verkleining (of verplatting) van het product?
pi_27007055
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:33 schreef Weizz het volgende:

[..]

Maar ergens heb ik toch een vaag vermoeden dat ze best weten waar ze mee bezig zijn, dus om me er nou druk over te gaan maken, zoals sommigen, gaat me toch echt ff te ver
Sommige mensen vinden het ook interessant hoe de techniek werkt achter de spelletjes, jij kenbaar niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27007069
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:35 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Heeft de geschiedenis van de technologie niet uitgewezen dat een technologische verbetering zich meestal uit in een verkleining (of verplatting) van het product?
ja met een hoop extra warmteontwikkeling erbij
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27007173
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef Tain het volgende:
Sommige mensen vinden het ook interessant hoe de techniek werkt achter de spelletjes, jij kenbaar niet
OK, maar de toon wordt over het algemeen toch vrij negatief gezet. Ik mag hopen dat het hele systeem ook een beetje revolutionair is, maar hier lijkt men het al af te schrijven voor er ook maar iets bekend is... Al zal dat niet de bedoeling zijn geweest.

Trouwens wel kloten zo, de nieuwe zelda is er nog niet of je bent al naar een nog nieuwere aan het uitkijken...
Fools rush in where angels fear to tread...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:46:26 #64
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27007277
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:41 schreef Weizz het volgende:

[..]

OK, maar de toon wordt over het algemeen toch vrij negatief gezet. Ik mag hopen dat het hele systeem ook een beetje revolutionair is, maar hier lijkt men het al af te schrijven voor er ook maar iets bekend is... Al zal dat niet de bedoeling zijn geweest.

Trouwens wel kloten zo, de nieuwe zelda is er nog niet of je bent al naar een nog nieuwere aan het uitkijken...
Mijn beste, als je dit al negatief vind moest je me eens echt los horen gaan over dat kutterige Nintendo met zn klooierige loodgieter en dat lamlendige geprobeer er elke keer iets nieuws uit te poepen terwijl diekwart van de wereld helemaal geen revolutionaire shit in de huiskamer wil hebben.

Maar gelukkig ben ik netjes genoeg om die mening voor mezelf te houden (bovenstaande hoef je dus NIET serieus te nemen). Dat ik me afvraag waar Nintendo heen wil met de warmte die gecreerd gaat worden door hardware die gedeeltelijk ook in de XB360 zit (en die is toch wat groter hoor) is dus gewoon een zeer reeele vraag en als je nou eens rustig zou nadenken komt het er inderdaad op neer dat mijn vraag niks te maken heeft met het negatief neerzetten danwel het afzeiken van Nintendo.

Zucht.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27007522
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Rodie83 het volgende:
Mijn beste, als je dit al negatief vind moest je me eens echt los horen gaan over dat kutterige Nintendo met zn klooierige loodgieter en dat lamlendige geprobeer er elke keer iets nieuws uit te poepen terwijl diekwart van de wereld helemaal geen revolutionaire shit in de huiskamer wil hebben.
Blijkbaar wacht 3 kwart er wel op, als je naar de DS kijkt
Maar je bedoelde het niet serieus, dus neem aan dat je dit zelf ook wel ziet.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:09:54 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27007746
Weer een nieuw plaatje opgedoken:

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:11:15 #67
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27007777
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:09 schreef Tomasso het volgende:
Weer een nieuw plaatje opgedoken:

[afbeelding]
duidelijk een photoshop
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Redactie Games zaterdag 14 mei 2005 @ 18:11:26 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_27007780
Hij is verder ook inwisselbaar bij de dump
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_27007798
Dat lijkt meer op de onderkant van een tv/dvd combinatie
pi_27007825
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:09 schreef Tomasso het volgende:
Weer een nieuw plaatje opgedoken:

[afbeelding]
Grapjas .

Heb de trouwens de OP een flinke opknapbeurt gegeven!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:21:33 #71
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27008005
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:13 schreef Roi het volgende:

[..]

Grapjas .

Heb de trouwens de OP een flinke opknapbeurt gegeven!
Ik zeg dus niet dat dit de echte is . Ik had er eerst al commentaar bij gedaan dat het fake was, maar later weggehaald .

PS, je bent nog een aantal dingen vergeten in de OP . Neem het gene wat je nog mist maar ff over: hier .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27008149
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:09 schreef Tomasso het volgende:
Weer een nieuw plaatje opgedoken:

[afbeelding]
Lijkt wel op een router .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:33:40 #73
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27008302
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef Steeven het volgende:

[..]

Lijkt wel op een router .
Is 't ook in zekere in.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27008344
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:21 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zeg dus niet dat dit de echte is . Ik had er eerst al commentaar bij gedaan dat het fake was, maar later weggehaald .

PS, je bent nog een aantal dingen vergeten in de OP . Neem het gene wat je nog mist maar ff over: hier .
Niet vergeten maar verwijdert omdat het niet meer klopte . (Net nog wel ff wat verandert )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27008513
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Als die console heel klein wordt dan moet je je inderdaad afvragen wat dat betekend voor ruwe snelheid. Als er high end spul in komt te zitten zal het toch gekoeld moeten worden, en als die casing echt zo klein is snap ik best dat je dan even je vraagtekens bij de snelheid van de console plaatst. Ruwe snelheid en kleine casings gaan namelijk haast nooit goed samen.

Voor hetzelfde geld maakt het allemaal niet uit, en ruwe snelheid zegt wellicht ook niet alles, maar om nou direct weer te denken dat jij het zo goed weet, ook een beetje jammer

En even voor de puristen hier, mijn laptop wordt heet als ik een 3d spelletje speel. En ik mag toch hopen dat de hardware in de Revo sneller is dan die in mijn laptop. Schijnbaar MOET er ergens óf iets geniaals in die Revo zitten, óf hij is hardwarematig langzamer dan de rest óf....
Ik vermoed dat Nintendo een compleet nieuwe manier heeft gevonden om 3D te renderen. Zal wel iets zijn met voxels. Dat is ook iets wat John Carmack heeft gezegd jaren geleden, dat niet de polygonen de toekomst hadden maar voxels. Ken Silverman heeft begin jaren 90 al hele interessante demo's gemaakt met zijn voxel engine. In Blood 1 zitten voxel objecten, voor de tijd zag het er een stuk beter uit dan een polygonenobject. Voxelberekening is volgens mij minder intensief dan polygonenberekening, en misschien op die manier wordt die CPU niet zo heet.
pi_27008538
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Nintendo een compleet nieuwe manier heeft gevonden om 3D te renderen. Zal wel iets zijn met voxels. Dat is ook iets wat John Carmack heeft gezegd jaren geleden, dat niet de polygonen de toekomst hadden maar voxels. Ken Silverman heeft begin jaren 90 al hele interessante demo's gemaakt met zijn voxel engine. In Blood 1 zitten voxel objecten, voor de tijd zag het er een stuk beter uit dan een polygonenobject. Voxelberekening is volgens mij minder intensief dan polygonenberekening, en misschien op die manier wordt die CPU niet zo heet.
Hmm, als voxels nou minder intensief zijn en mooier... Dan zou je dus met hardware ongeveer gelijk aan de x360 veel mooiere plaatjes op het scherm kunnen toveren?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:47:39 #77
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27008548
tvp-tje
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27008655
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Mijn beste, als je dit al negatief vind moest je me eens echt los horen gaan over dat kutterige Nintendo met zn klooierige loodgieter en dat lamlendige geprobeer er elke keer iets nieuws uit te poepen terwijl diekwart van de wereld helemaal geen revolutionaire shit in de huiskamer wil hebben.

Maar gelukkig ben ik netjes genoeg om die mening voor mezelf te houden (bovenstaande hoef je dus NIET serieus te nemen). Dat ik me afvraag waar Nintendo heen wil met de warmte die gecreerd gaat worden door hardware die gedeeltelijk ook in de XB360 zit (en die is toch wat groter hoor) is dus gewoon een zeer reeele vraag en als je nou eens rustig zou nadenken komt het er inderdaad op neer dat mijn vraag niks te maken heeft met het negatief neerzetten danwel het afzeiken van Nintendo.

Zucht.
Kutterige Nintendo? Ik ben blij dat ze er zijn. Ik hoef niet steeds mensen en monsters overhoop te knallen in spelletjes. Mario Party avonden met vrienden gingen een stuk beter af dan Quake spelen of Burnout 3. Dan begonnen mensen meer bier te drinken en meer te blowen. Is totaal niet verkeerd, maar voor die afwisseling die Nintendo brengt ben ik dankbaar. Niet dat het engeltjes zijn, want de GBA periode hebben ze in mijn ogen verneukt door spellen opnieuw uit te brengen die ik verdomme al 3 x heb uitgespeeld.

En sinds wanneer spreek jij namens 3 kwart van de bevolking? Waarom niet meteen voor de hele populatie, ein reich !!!
pi_27008750
Met 1 kwart van de wereld heb je anders een aardig marktaandeeltje dacht ik zo
Houd van een lijntje.
pi_27008752
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hmm, als voxels nou minder intensief zijn en mooier... Dan zou je dus met hardware ongeveer gelijk aan de x360 veel mooiere plaatjes op het scherm kunnen toveren?
Absoluut. Denk je eens in, voxels zijn eigenlijk een verzameling pixels. Zo krijg je het 3D effect beter op het scherm. Als je een polygoon object, bijvoorbeeld een gezicht naar je toe laat komen, is het een levenloos stuk iets dat vergroot wordt als het naar je toe komt. Met voxels kun je meer mee spelen als het naar je toekomt. Denk maar aan een spijkerbedje waar je je hand in kan leggen zodat het die vorm blijft houden.

Mijn uitleg is kut, maar jaren geleden had ik er een stuk over gelezen dat heel treffend was. Kijken of ik het nog ergens kan vinden.
pi_27008753
- exclusive titles from SE, Namco, Sega will be shown
- 8~10 titles from nintendo will be revealed
- one is called Kenia (ACT / a teen who can control nature force) and one is called EG (horror adventure)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:57:36 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27008778
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Kutterige Nintendo? Ik ben blij dat ze er zijn. Ik hoef niet steeds mensen en monsters overhoop te knallen in spelletjes. Mario Party avonden met vrienden gingen een stuk beter af dan Quake spelen of Burnout 3. Dan begonnen mensen meer bier te drinken en meer te blowen. Is totaal niet verkeerd, maar voor die afwisseling die Nintendo brengt ben ik dankbaar. Niet dat het engeltjes zijn, want de GBA periode hebben ze in mijn ogen verneukt door spellen opnieuw uit te brengen die ik verdomme al 3 x heb uitgespeeld.

En sinds wanneer spreek jij namens 3 kwart van de bevolking? Waarom niet meteen voor de hele populatie, ein reich !!!
Heb je nou echt nergens in mijn zelfde post gelezen dat je dat niet serieus moest nemen?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:59:21 #83
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_27008815
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef Roi het volgende:
- exclusive titles from SE, Namco, Sega will be shown
- 8~10 titles from nintendo will be revealed
- one is called Kenia (ACT / a teen who can control nature force) and one is called EG (horror adventure)
En dat is misschien hier nog mee aan te vullen:
quote:
Denis Dyack van Silicon Knights heeft bekend gemaakt aan een project bezig te zijn genaamd Engagement Theory, en dat hij op de een of andere manier verbonden is met Nintendo... Mysterieuze woorden als je het mij vraagt...
bron
Ik was er zelf nogal verbaasd over, ik dacht dat Silicon Knights ook naar the darkside of the force (MS) was gegaan.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:01:51 #84
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27008866
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Absoluut. Denk je eens in, voxels zijn eigenlijk een verzameling pixels. Zo krijg je het 3D effect beter op het scherm. Als je een polygoon object, bijvoorbeeld een gezicht naar je toe laat komen, is het een levenloos stuk iets dat vergroot wordt als het naar je toe komt. Met voxels kun je meer mee spelen als het naar je toekomt. Denk maar aan een spijkerbedje waar je je hand in kan leggen zodat het die vorm blijft houden.

Mijn uitleg is kut, maar jaren geleden had ik er een stuk over gelezen dat heel treffend was. Kijken of ik het nog ergens kan vinden.
Voxels zijn wel heel aardig maar toch...ik geloof er niet zo in. De Delta Force serie maakte ook gebruik van voxels, en dat is eigenlijk de laatste geweest. Voxels waren voornamelijk erg goed voor een uitgestrekt landschap, voor pure details is de voxel ansich weer minder.

Het lijkt me trouwens sterk dat de revolution zich gaat onderscheiden door een hardwarematig bepaald voxelding: de engine waar de game op draait bepaald of het om polygonen pixels od voxels gaat: de grafische kaart zorgt ervoor dat het op de TV komt. En stel dat het wél hardwarematig ingebakken zou zijn zou dit natuurlijk een misstap van jewelste zijn: dan kan dus elke devver zijn product omgooien om het ook voor de revo uit te brengen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:03:09 #85
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27008902
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Nintendo een compleet nieuwe manier heeft gevonden om 3D te renderen. Zal wel iets zijn met voxels. Dat is ook iets wat John Carmack heeft gezegd jaren geleden, dat niet de polygonen de toekomst hadden maar voxels. Ken Silverman heeft begin jaren 90 al hele interessante demo's gemaakt met zijn voxel engine. In Blood 1 zitten voxel objecten, voor de tijd zag het er een stuk beter uit dan een polygonenobject. Voxelberekening is volgens mij minder intensief dan polygonenberekening, en misschien op die manier wordt die CPU niet zo heet.
Voxels zijn juist veel zwaarder omdat het puur door de CPU berekend moet worden,en niet door een ondersteunende GPU. heb je ooit 't PC spel "outcast" gespeeld? voor zover ik me kan herinneren een spel met een voxel-based engine, en toendertijd amper te draaien op 512x384.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:03:17 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27008905
Ik denk dat ze gesplit zijn omdat Nintendo voor de Cube kortere leukere games wil maken, maar dat dat voor de Revo niet echt opgaat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27009450
Er dwaalt een trialer rond op bittorrent met de naam Leaked Nintendo Revolutions Trailer...

Bijna binnnen! Ik ben benieuwd
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:38:06 #88
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27009616
geen zin om oudere topics door te lezen , dus....
Gaat dat ding eigenlijk online ?

Mario Kart online
Ik ben inmiddels overleden
pi_27009657
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef Enchanter het volgende:
geen zin om oudere topics door te lezen , dus....
Gaat dat ding eigenlijk online ?

Mario Kart online
You got the love the OP

(ja hij gaat online).
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:40:33 #90
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27009669
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:03 schreef Ruis het volgende:

[..]

Voxels zijn juist veel zwaarder omdat het puur door de CPU berekend moet worden,en niet door een ondersteunende GPU. heb je ooit 't PC spel "outcast" gespeeld? voor zover ik me kan herinneren een spel met een voxel-based engine, en toendertijd amper te draaien op 512x384.
Yup en er is nog nooit een hardware fabrikant geweest die heeft gezegd dat ze het willen gaan ondersteunen, daarnaast zal porten extreem duur worden aangezien je polygonen engine simpelweg niet gaat werken. Leuk idee, maar ik denk dat zoiets echt niet realiseerbaar is.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:41:03 #91
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27009682
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef Enchanter het volgende:
Gaat dat ding eigenlijk online ?
Ja.

Edit: Ik ben er snel bij.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27010024
Ik heb die trailer bekeken. Eerst dacht ik dat het om een filmpje ging voor de DS...

Het filmpje duurt 6 minuten. Er wordt een tijdbalk doorlopen met NES, SNES, Virtual Boy, DS, etc. Dan zie je een filmpje van Mario DS.

En dan komt de Revolution in beeld....

Ik moest meteen denken aan een wit / zwarte motorhelm. Die vorm heeft het. Een power en een REC. button knop zit aan de voorkant.

Met een speciale witte bril met headphones zie je een nieuwe revolutie. Je staat in de kamer en communiceert met de Revolution via stem.

Ik ga het filmpje nog is ff checken. Ik zal is ff wat foto's hier neer zetten. Dan moet ik wel ff weten hoe ik ze plaats hier met tags, zodat ik de jpegs neer kan zetten.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:00:23 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27010110
Ik denk dat de meeste het al hebben gezien. Overigens is het een fanmade movie, dus fake . Wel hardstikke mooi gedaan hoor!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:10:31 #95
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27010391
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef Devlinsect het volgende:
Heb ik weer

Haha
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 mei 2005 @ 20:18:49 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27010579
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:15 schreef Weizz het volgende:

[..]

Ben in ieder geval tegen alles wat microsoft uitbrengt, vooral nadat ze Conker hebben overgenomen... Daar gaat het puur om het geld, dat idee heb ik bij de anderen nog niet helemaal.
Nee bij nintendo zijn het filantropen
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:21:38 #97
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27010651
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee bij nintendo zijn het filantropen
Wist je dat niet?
Nintendo is een goed doel die al hun "winst" omzetten in gameconsoles voor kinderen in derde wereldlanden
pi_27011190
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden het ook interessant hoe de techniek werkt achter de spelletjes, jij kenbaar niet
Naja, sommige mensen trekken gewoon achterlijke conclusies. Kleine console dús slecht gekoeld dús dom ontwerp én slechte graphics óf niet draaiend systeem in de zomer. Tja...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:46:06 #99
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27012706
voor mijn part heb ik kutgraphics, een consoles van 10bij10bij10 die 100 graden heet word.... als ik maar geniale games met een geniale gamplay kan spelen... en daar gaat het om, en dat heeft een hoge prioriteit bij nintendo
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:47:28 #100
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27012756
Ik las eerst in de intermediar in artikel over een aantal technieken om 3d beelden met je televisie te simuleren. Was wel interessant, technieken en de voor- en nadelen, en hoe realistisch, mss dat iemand het nog kan vinden?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')