Tot nu toe 7 stuks:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Jeroenus het volgende:
Let's go Mets!
Welke stadions in de MLB heb je al bezocht, fanneke?
* Kapt.Ruigbaard Jaloers isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe 7 stuks:
Angel Stadium (Anaheim, was m'n allereerste Major League wedstrijd)
Dodger Stadium (LA Dodgers)
McAfee Coliseum (Oakland A's)
Safeco Field (Seattle Mariners)
Turner Field (Atlanta Braves)
Dolphins Stadium (Miami, Florida Marlins, heette vorig jaar nog Pro Player Stadium)
Tropicana Field (Tampa Bay Devil Rays)
In augustus en september a.s. komen er nog 5 bij (Orioles, Yankees, Nationals, Blue Jays en de Phillies).
De Red Sox spelen helaas uit als ik in Boston ben. Ik had graag een wedstrijd in Fenway Park bezocht. Maar ik ben wel van plan een rondtour te maken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe 7 stuks:
Angel Stadium (Anaheim, was m'n allereerste Major League wedstrijd)
Dodger Stadium (LA Dodgers)
McAfee Coliseum (Oakland A's)
Safeco Field (Seattle Mariners)
Turner Field (Atlanta Braves)
Dolphins Stadium (Miami, Florida Marlins, heette vorig jaar nog Pro Player Stadium)
Tropicana Field (Tampa Bay Devil Rays)
In augustus en september a.s. komen er nog 5 bij (Orioles, Yankees, Nationals, Blue Jays en de Phillies).
De Red Sox spelen helaas uit als ik in Boston ben. Ik had graag een wedstrijd in Fenway Park bezocht. Maar ik ben wel van plan een rondtour te maken.
Dat is Chicago oHare tochquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Jeroenus het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe ben je in Atlanta terecht gekomen? Dat is toch als stad verder niet interessant (ze hebben alleen de grootste luchthaven ter wereld)
Ik heb vorig jaar een maandje rongereisd door het zuidoosten(Florida, Alabama, Mississippi, Louisiana, Georgia, South Carolina). Daarbij o.a. Atlanta bezocht: CNN tour gedaan, geboortehuis en graf van Martin Luther King jr. bezocht(indrukwekkend!!!), Coca Cola Museum, Centennial Park en natuurlijk 2 wedstrijden van de Braves(beide tegen de Phillies).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Jeroenus het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe ben je in Atlanta terecht gekomen? Dat is toch als stad verder niet interessant (ze hebben alleen de grootste luchthaven ter wereld)? En Baltimore is toch ook geen 'bezienswaardigheidsstad'?
Of bezoek je steden puur voor Baseball?
Nope, ik hoorde het al in Yorin Travel (Romeo tijdens de Grand Tour).quote:
quote:Aantal personen per jaar in 2003:
1. Atlanta, Hartsfield (ATL) 76,086,792
2. Chicago, O'Hare (ORD) 69,354,154
Cool man. Nog bepaalde stadions naast de genoemde op je verlanglijst?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een maandje rongereisd door het zuidoosten(Florida, Alabama, Mississippi, Louisiana, Georgia, South Carolina). Daarbij o.a. Atlanta bezocht: CNN tour gedaan, geboortehuis en graf van Martin Luther King jr. bezocht(indrukwekkend!!!), Coca Cola Museum, Centennial Park en natuurlijk 2 wedstrijden van de Braves(beide tegen de Phillies).
Ik bezoek de steden niet puur voor het baseball(alhoewel ik er vaak een dagje langer blijf voor een wedstrijd). Ik ben gewoon gek van Amerika en ga er elk jaar op vakantie. Dit jaar voor het eerst het noordoosten. Ik plan m'n reisschema wel altijd zo in dat ik zoveel mogelijk baseballwedstrijden kan bezoeken.
Baltimore heeft een leuke haven met (volgens zeggen) het mooiste Aquarium van de USA. Ik blijf er maar 1 dag en het ligt toch op de weg van DC naar Philadelphia.
![]()
Petco Park. Ik ben San 3x in San Diego geweest maar toen was het nieuwe stadion nog niet klaar. Ze speelden toen nog in het Qualcomm Stadium(overigens toen ik daar was speelden ze steeds uitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool man. Nog bepaalde stadions naast de genoemde op je verlanglijst?
over Fantasy League gesprokenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Jeroenus het volgende:
Martinez, had hem eergister getrade in de Fantasy League, gelijk 2 HR
Volg het praktisch niet, dus het zal wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
over Fantasy League gesproken
dat was toch een flink pak slaag afgelopen week voor de Mets in de Fok!League2005![]()
Jammer het was toch een talent, kan ie weer terug naar PSV met een illusie minder...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en dit weekend Interleagueplay![]()
en de carriere van lefty Alender Smit lijkt ook behoorlijk down the drain te gaan
gezien zijn 1-4 W-L record met een ERA van 6.99 voor de Beloit Snappers (Class A)
Ach hij is nog jong...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Almighty het volgende:
[..]
Jammer het was toch een talent, kan ie weer terug naar PSV met een illusie minder...
1-5 nu trouwens, wel z'n ERA lager nu: 6.55
http://www.minorleaguebaseball.com/gen/stats/tptemplates/554.html?cid=554&t=t_ibp
Subway Series, de enige echte derbyquote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en dit weekend Interleagueplay![]()
en de carriere van lefty Alender Smit lijkt ook behoorlijk down the drain te gaan
gezien zijn 1-4 W-L record met een ERA van 6.99 voor de Beloit Snappers (Class A)
Wat dacht je van de Cubs tegen de White Sox?quote:
Die is nepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Cubs tegen de White Sox?
live met 3 minuten vertragingquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag 18.05 Live op Canal+: Indians - Angels
Lullig voor Westbrook. Prima pitching gedurende 8 1/3e inning, maar hij is nu wel gewoon 1-7.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
live met 3 minuten vertraging
volgende keer toch maar Wickman op de heuvel zetten in de 9e inning
Volgens mij gaat hij juist zondag spelen vanwege wat heup pijntjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:50 schreef Terreros85 het volgende:
ik las een bericht dat Pedro zaterdag ingezet wordt tegen de Yankees![]()
De Yankee-killer bij uitstek dacht ik zo![]()
Zoiets zal het wel worden denk ik. Alhoewel het vrijdag misschien wel goed kan gaan voor de Mets omdat Brown niet zo sterk is.quote:Vr: Brown - Zambrano
Za: Johnson - Benson
Zo: Pavano - Martinez
Nog wat andere leuke matchups: OAK vs SF, TB vs FLA, Cle vs Cin, Hou vs Tex, LAA vs LAD, Mil vs MIN en STL vs KC.quote:
wat hoorde ik daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij juist zondag spelen vanwege wat heup pijntjes.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
wat hoorde ik daar
Pedro richting DL ???
Niets ergs. (hoop ik)quote:Pedro Martinez had a cortisone shot to treat his inflamed right hip and will be moved back to start Sunday's series finale against the New York Yankees.
Martinez had originally been scheduled to pitch Friday's series opener at Shea Stadium, but lingering soreness had hampered the National League strikeout leader's recent efforts.
In his last two starts against the Brewers and Cardinals, Martinez allowed nine earned runs and four home runs, acknowledging feeling "uncomfortable" in those performances.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Kerdaben het volgende:Marlins
gaan NL East winnen dit jaar en op naar World Series win #3
Ze hebben gister de kracht van Pedro mogen aanschouwen. 8 IP - 10 K'squote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Kerdaben het volgende:Marlins
gaan NL East winnen dit jaar en op naar World Series win #3
als ik slaag dit jaar ga ik met m'n broer naar new york, ff zo plannen dat ik ofwel yankees-red sox kan zien of mets-marlins![]()
tja pedro was zeker erg sterk (moehler strouwens ook...hele goede 5e starter voor de marlins), alleen jammer voor de mets dat hij maar 1 keer in de 5 dagen kan pitchen en de rest niet zo goed gaat..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:44 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ze hebben gister de kracht van Pedro mogen aanschouwen. 8 IP - 10 K'sOh, je collega-fans moedigen Pedro zelfs aan (zie eerder NYT artikel).
Iemand trouwens Prior geraakt zien worden door die bal. Mijn god, dat zag er niet zo best uit.
Gehaat door velen, maar A-Rod is weer dominant wat betreft HR's. Op ESPN stond een interessante vergelijking van Yankee spelers. Wie had de meeste homers na 45 wedstrijden en daar stond A-Rod tussen 6 seizoenen van Babe.
Benson doet het aardig en Glavine moet het beter gaan doen. Heilman is ook vrij degelijk met name in zijn one hitter game in april.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
tja pedro was zeker erg sterk (moehler strouwens ook...hele goede 5e starter voor de marlins), alleen jammer voor de mets dat hij maar 1 keer in de 5 dagen kan pitchen en de rest niet zo goed gaat..
dat van prior zag er inderdaad niet zo goed uit, maar X-rays waren negatief..hopelijk is hij er niet te lang uit
Jajaja, ik heb hem ook. Gisteren al 81 punten. Pedro gister 155. Ik had gister bij één van mijn teams 401 puntenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:31 schreef fanneke het volgende:
Derrek Lee! Man, is he hot. Slaat zojuist z'n 4e home run(in 2 dagen) in z'n laatste 5 AB.
Dat tikt lekker aan in mijn Ultimate Salary Fantasy Game.
![]()
Ik had gisteren Moehler van de Marlins. Ondanks het verlies toch 91 punten. Hij stond geweldig te gooien maar er is altijd 'baas boven baas'. In dit geval een geweldige Martinez!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jajaja, ik heb hem ook. Gisteren al 81 punten. Pedro gister 155. Ik had gister bij één van mijn teams 401 punten
27 honkslagen voor de BoSox !!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Btw, de Yankees afgedroogd, opgerold en ingepakt door de Sox.17-1
Pavano leverde idd behoorlijk prustwerk af net zoals de rest van de Yankee pitchingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
27 honkslagen voor de BoSox !!!!!![]()
Pavano11 hits en 5 ER na 3.2 innings.
Geweldig om de Yankee$ zo afgeslacht te zien worden.
Vanavond winnen de Marlins wel, want die Ishii is matig.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:52 schreef Kerdaben het volgende:
lekker middagje voor de sox maar boomer zal het morgen idd wel weer verpesten
willis trouwens nu op de heuvel voor de marlinsvoor win #9
Helaas is Beltran er niet voor de extra offense. Toch heeft hij al 6 hits weggegeven. (ik heb hem ook bij Ultimate Fantasy op MLB.com)quote:Op zondag 29 mei 2005 01:04 schreef Kerdaben het volgende:
eerste run inmiddels binnen voor de mets maar de marlins kunnen waarschijnlijk wel wat runs krijgen tegen die ishii dus als willis het beperkt houd winnen ze wel
staat nu officieel postponed op mlb.com dus reken er maar niet meer opquote:Op zondag 29 mei 2005 01:07 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Helaas is Beltran er niet voor de extra offense. Toch heeft hij al 6 hits weggegeven. (ik heb hem ook bij Ultimate Fantasy op MLB.com)
Het zou trouwens fijn zijn als CWS nog gaat spelen vandaag want ik wil de 100+ punten opstrijken voor Garland in de MLB Fantasy League![]()
Ja, gvd. Al mijn pitchers staan te kutten. Beckett (redelijk nog), Myers, Garland, Chen, Carpenter staan te kloten. Colon begint zo nog.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:
iemand Garland nog in zijn MLB Fantasy League gestopt vandaag ???
hij werkt iig goed aan zijn ERA
Hoeveel punten heb je nu?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef Jeroenus het volgende:
P Beckett, Josh 98
P Colon, Bartolo 63
P Garland, Jon -34
P Shields, Scot 13
P Chen, Bruce 60
Geen één die de honderd haalt gvd, 5x 150 punten had wat fijner geweest
Oh en Derrek Lee, wat is hij HOT! de punten vliegen binnen.
Netjesquote:Op maandag 30 mei 2005 16:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu?
Ik heb er 7.497 (sta daarmee 2e in m'n eigen league / totaal 2.981 van de 21.683 deelnemers).
De meeste hier volgen de Major League via mlb.tv (zie www.mlb.com). Kost $14.95 per maand. Dat is echt een koopje als je bedenkt dat er zo'n 400 wedstrijden per maand worden gespeeld.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef FokLex het volgende:
even een vraagje aan de mensen hier: (ook al gevraagd in tv forum)
Ik zou graag willen weten of iemand mij kan vertellen hoe ik de MLB (amerikaanse honkbal competitie) in Nederland kan volgen op tv of internet? Alvast bedankt
nu heb ik mlb.com als optie, maar welke opties zijn er nog meer?
NBC is toch niet te ontvangen hier?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef FokLex het volgende:
Dank Fanneke, dat klinkt idd. goed alleen slaat mijn comp altijd vast als ik video wil kijken via internet(maar dat vraag ik wel in ander topic
)
vroeger had je toch ook weleens van die uitzendingen op NBC? (in mijn honkbaltijd)
Al lang niet meer. Tot zo'n 10 jaar geleden hadden we NBC/Super Channel op de kabel.quote:
Hier waar ik woon bieden ze ook digitale tv aan met ESPN. Maar dat is ESPN Classic. Veel oude wedstrijden en documentaires. Niet echt interessant.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef Jeroenus het volgende:
Mijn kabelprovider hier schijnt (tijd is onbekend) ESPN te gaan aanbieden op de digitale TV. Zodra dat er is schakel ik gelijk over
Ooooh, als het dezelfde is dan hoef ik het ook niet. Ik wil ESPN en ESPN2 natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hier waar ik woon bieden ze ook digitale tv aan met ESPN. Maar dat is ESPN Classic. Veel oude wedstrijden en documentaires. Niet echt interessant.
je bedoelt ESPN ipv MLB.TV??quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef Jeroenus het volgende:
Mijn kabelprovider hier schijnt (tijd is onbekend) ESPN te gaan aanbieden op de digitale TV. Zodra dat er is schakel ik gelijk over
Maar je hebt Derrek Lee toch wel behouden? Man, is he hot! Gisteren weer 5 uit 5 en hij heeft nu een slaggemiddelde van .380.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:38 schreef Jeroenus het volgende:
Nee he, ik heb altijd pech verdomme. Ik verkoop gisteren Torii Hunter bij mijn Fantasy op MLB.com, slaat hij dezelfde dag nog een grand slam, 1 run, 5 hits en 6 RBI's
Haha, die doe ik echt nooit weg. Derrek Lee for Triple Crown. Ik snap overigens niet dat Pujols of Lee de All Star game vote leiden op 1B. Op SS staat ook geen Jeter of Tejada. 3B staat geen A-Rod.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar je hebt Derrek Lee toch wel behouden? Man, is he hot! Gisteren weer 5 uit 5 en hij heeft nu een slaggemiddelde van .380.
Ikzelf heb de laatste dagen aardige wissels gedaan(al zeg ik het zelf). 3 pitchers(Kenny Rogers, Danny Haren en Barry Zito) die bijna geen honkslag tegen kregen. De laatste 2 dagen totaal 688 punten.
Zelfs een 'nobody' als Emil Brown(KC) bezorgde me de laatste 3 wedstrijden 76 punten. En dat nog wel tegen de Yankee$ en de Angels.
Sta nu 1e in mijn league en 1058 in de 'World Rank'. Zo hoog heb ik 2 jaar niet gestaan.
Maar zo goed zal het natuurlijk niet blijven gaan...![]()
dat is voor de National Leaguequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Haha, die doe ik echt nooit weg. Derrek Lee for Triple Crown. Ik snap overigens niet dat Pujols of Lee de All Star game vote leiden op 1B. Op SS staat ook geen Jeter of Tejada. 3B staat geen A-Rod.
in Boston,Seattle en Arlington is Alex zeker niet populairquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
A-Rod is niet bijster populair bij honkbalfans, ook al is hij de beste
quote:On deck: The Mets open a three-game series with the New York Giants on Friday, as Kazuhisa Ishii takes the mound against Giants righty Jason Schmidt. The Giants are slumping, and have lost seven straight games. It will be the Giants' first appearance at Shea this season.
some research between inningsquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef SpankSpankeronie het volgende:
sinds wanneer loopt Boomer met #16 op zijn rug ???
toch zwak van Boomerquote:All that offense made things easier for Wells (3-4), who swapped uniform numbers with Renteria this week. Wells, who had been wearing No. 3 in tribute to Babe Ruth, had No. 16 on his back Sunday night.
Renteria, who wore No. 3 before he joined the Red Sox, said the idea came from both players. He said he and Wells had been talking about the switch for a while, and Wells finally agreed about three or four days ago. Renteria wouldn't say how much he had to pay to get his favorite number back, but it was "a lot," he said.
"He wanted to do a swap. I wrote down a number, and that was it," Wells said. "I took a number I had years ago."
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Jeroenus het volgende:
Atlanta moet trouwens is stoppen met hun Duitsland stijl. Veel te veel geluk hebben ze.
Atlanta fansquote:Op zondag 5 juni 2005 20:54 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Geluk dwing je af.
Zeker bij Baseball!
idd retespannendquote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Jeroenus het volgende:
De NL East, wat blijft hij toch spannend. Er is geen league die zó dicht bij elkaar zit. Niemand op .500 of lager en niemand die op .550 of hoger staat. Dat is wel minder want zo kan de NL East geen Wild Card team leveren.
idd. Vanavond herhaling van afgelopen World Series. BoSox@Cards.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef Jeroenus het volgende:
Interleague komt er weer aan.
Eerste positie nog steeds in handen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. Vanavond herhaling van afgelopen World Series. BoSox@Cards.
Gisteren weer een goede dag in ultimate fantasy league.![]()
Ja, nog steeds eerste. Ben de laatste dagen zelfs uitgelopen. Sta nu bijna 500 punten voor op #2.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Eerste positie nog steeds in handen?
Die goede vriend van me, staat nog altijd eerste en heeft een voorsprong van maarliefst 1200 punten. In principe levert dat $50 op. Maar als non-US-resident kun je dat niet innen
Is het nou zo dat sommige teams een vorig jaar verloren speler mogen vervangen oidquote:First Round
1. Diamondbacks
2. Royals
3. Mariners
4. Nationals
5. Brewers
6. Blue Jays
7. Rockies
8. Devil Rays
9. Mets
10. Tigers
11. Pirates
12. Reds
13. Orioles
14. Indians
15. White Sox
16. Marlins
17. Yankees (from Phillies for Type B Jon Lieber)
18. Padres
19. Rangers
20. Cubs
21. Athletics
22. Marlins (from Giants for Type A Armando Benitez)
23. Red Sox (from Angels for Type A Orlando Cabrera)
24. Astros
25. Twins
26. Red Sox (from Dodgers for Type A Derek Lowe)
27. Braves
28. Cardinals (from Red Sox for Type A Edgar Renteria)
29. Marlins (from Yankees for Type A Carl Pavano)
30. Cardinals
Supplemental First Round
31. Diamondbacks (for Type A Richie Sexson)
32. Rockies (for Type A Vinny Castilla)
33. Indians (for Type A Omar Vizquel)
34. Marlins (for Benitez)
35. Padres (for Type A David Wells)
36. Athletics (for Type A Damian Miller)
37. Angels (for Type A Troy Percival)
38. Astros (for Type A Carlos Beltran)
39. Twins (for Type A Corey Koskie)
40. Dodgers (for Type A Adrian Beltre)
41. Braves (for Type A Jaret Wright)
42. Red Sox (for Type A Pedro Martinez)
43. Cardinals (for Renteria)
44. Marlins (for Pavano)
45. Red Sox (for Cabrera)
46. Cardinals (for Type A Mike Matheny)
47. Red Sox (for Lowe)
48. Orioles (for failure to sign Wade Townsend)
Second Round
51. Dodgers (from Mariners for Beltre)
52. Rockies (from Nationals for Castilla)
53. Athletics (from Brewers for Miller)
54. Twins (from Blue Jays for Koskie)
57. Red Sox (from Mets for Martinez)
58. Angels (from Tigers for Percival)
63. Yankees (from White Sox for Type B Orlando Hernandez)
70. Cardinals (from Giants for Matheny)
76. Padres (from Red Sox for Wells)
77. Braves (from Yankees for Wright)
Supplemental Second Round
79. Marlins (for Type C Mike Redmond, signed with Twins)
80. Twins (for Type C Henry Blanco, signed with Cubs)
Third Round
83. Diamondbacks (from Mariners for Sexson)
84. Twins (from Nationals for Type B Cristian Guzman)
89. Astros (from Mets for Beltran)
102. Indians (from Giants for Vizquel)
108. Cubs (from Red Sox for Type B Matt Clement)
Type A Players: Ranks in the upper 30% of his respective position group
Type B Players: Ranks in the upper 50%, but not in the upper 30%, of his respective position group
Type C Players: Ranks in the upper 60%, but not in the upper 50%, of his respective position group
Face the legend, mijn heldquote:7:10: The Pitching Matchup of the Night will be in the one non-interleague game. Roy Oswalt of the Astros, 6-6 with a 3.06 ERA, pitches against the Mets' Pedro Martinez, who is arguably the front-runner for the NL Cy Young Award. Opponents are hitting .159 against Martinez, the lowest average against any qualifying pitcher, by a wide margin; Roger Clemens ranks second, at .185. The opponents' OPS of .468 against Martinez is also the lowest, again by a sizeable margin; hitters have a .502 OPS against Clemens. van ESPN.com
perfect game met 20 K's heeft nog nooit iemand gegooit:Pquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:46 schreef Jeroenus het volgende:
Oooooh Pedro![]()
![]()
hij komt steeds dichterbij een perfect game. Hopelijk gooit hij ooit een perfect game met 20 SO's zoals Randy dat ooit gedaan heeft.
Hmmm, ik dacht zoiets te gezien te hebbe op MLB.com. Misschien waren het wel twee aparte games ja. 20K'r en een Perfect Game.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
perfect game met 20 K's heeft nog nooit iemand gegooit:P
Randy Johnson had er vorig jaar 13
en die vraag die je eerder stelde:
Is het nou zo dat sommige teams een vorig jaar verloren speler mogen vervangen oid Waarom staat er bij Arizona niet (from Yankees type A Randy Johnson)?
diamondbacks hebben johnson naar de yankees geruild voor vazquez en nog een paar, daarom krijgen ze er geen draft pick voor
Ja dat mag, alleen of het verstandig is... bv Upton is pas 17 en zal nu starten op AA niveau. De meeste spelers kunnen het major league niveau absoluut nog niet aan en dus worden ze langzaam gebracht om per niveau te laten wennen. Wat je wel veel ziet is dat de echte talenten toch redelijk snel boven komen drijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht zoiets te gezien te hebbe op MLB.com. Misschien waren het wel twee aparte games ja. 20K'r en een Perfect Game.
Ok, bedankt. Maar mogen ze hun gedrafte spelers al gelijk inzetten?
Laatste perfect game's, helaas geen boxscore bij die van Randy;quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht zoiets te gezien te hebbe op MLB.com. Misschien waren het wel twee aparte games ja. 20K'r en een Perfect Game.
Ze hebben een paar goede talenten rondlopen bij de diamondbacks. Conor Jackson, Upton, Drew, Sergio Santos (3 korte stopsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:08 schreef Jeroenus het volgende:
1. Justin Upton is een Diamondback
Je vergeet een belangrijke en tevens vriend van A-Rod en oud record houder:quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:16 schreef Jeroenus het volgende:
Op jongere leeftijd dan Aaron, Ruth, Bonds en Mays de mijlpaal van 400 halen. A-Rod
Ow ja een beetje NL trots. Ik ben vandaag erachter gekomen dat we een "Nederlander" in de majors hebben. Sidney Ponson is met een goed seizoen bezig bij de Orioles.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een draftpickronde als ruilmiddel gebruiken. Dus je kan bijvoorbeeld een speler verkopen voor een draftpick. Ik weet het niet zeker...
Vergeet Andrew Jones nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:44 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ow ja een beetje NL trots. Ik ben vandaag erachter gekomen dat we een "Nederlander" in de majors hebben. Sidney Ponson is met een goed seizoen bezig bij de Orioles.
Ik bedoelde ook NOG een Nederlander. Ben benieuwd of zij beide ook meedoen met de World Baseball Classic.quote:
tot de 6e inning: 8 K's...maar dan 5 runs tegen en einde Ishii.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:33 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, Ishii heeft koorts ofzo want hij striked de 1e drie batters uit en heeft na 2.0 IP al 5 SO's.
dat noemen ze ook wel het Lima-effectquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
tot de 6e inning: 8 K's...maar dan 5 runs tegen en einde Ishii.![]()
me supportsquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:23 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ow leuk een MLB topic!
Wat zijn jullie favoriete teams eigenlijk?
Hier ben ik ook ziek van!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:02 schreef Jeroenus het volgende:
Nee he, in de 9e inning verliezen door een error gvd.![]()
![]()
Gange? Gagne?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:48 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Gange stinks
net zoals die commentator van de Dodgers,wat een saaie gast is dat
ja sorry,drank in de manquote:
met de meeste announcers heb ik geen probleemquote:Irritant is het als je naar commentatoren zit te luisteren die niet van jouw team zijn.
Harstikke duidelijk, bedankt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef fanneke het volgende:
BS = Blown Save. Een closer die dus een voorsprong in de laatste inning verprutst.
H = Hold. Een relief pitcher neemt een voorsprong van de startende pitcher over behoudt die voorsprong (vaak 1 inning) tot de laatste inning waarna de closer het afmaakt.
Kan ook door meerdere pitchers gedaan worden, zoals bijv. KC gisteren tegen de Dodgers. Daar zie je zowel bij Affeldt als Burgos een (H) staan waarna McDougal het afmaakte(S).
Ik hoop dat het duidelijk is.![]()
Waar? Canal+ zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 03:38 schreef NightH4wk het volgende:
9th inning van Dodgers vs. White Sox atm.
WGN Sports, stream ergens. Net afgelopen met 3-5, 4 punten in laatste inning voor de Sox, 2 daarvan met laatste HR.quote:
is dat audio of ook video?quote:Op zondag 19 juni 2005 03:47 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
WGN Sports, stream ergens. Net afgelopen met 3-5, 4 punten in laatste inning voor de Sox, 2 daarvan met laatste HR.
* De Mets missen een goede 1e honkman (eentje die kan slaan)quote:Op zondag 19 juni 2005 23:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en wat is er aan de hand met de Mets ??
we naderen de All-star break weer en de Mets gaan alle kanten op behalve de goeie
Is dat zo? Ik houd me met yahoo eigenlijk zelden bezig. Ben meer bezig met Ultimate Salary Cap Fantasy op mlb.com(dagelijks). Maar gefeliciteerd met je overwinning.quote:
Ik ben het eens dat een eerste honkman in principe niet perse goed hoeft te slaan. Maar de Mets zijn aanvallend niet zo sterk en dan kan je maar beter op elke positie een goede slagman hebben. Ik snap ook niet waarom het aanvallend allemaal tegenvalt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef Terreros85 het volgende:
volgens mij hebben ze geen 1b nodig, maar als ze er echt een willen dan ken ik er nog wel een. Sean Casey van Cincy is een goede optie. Kunnen ze hem ruilen voor Tom Glavine
beltran doet het zo slecht nog niet, vergleken met de rest van z'n career, mensen verwachten alleen veels te veel omdat hij zo'n ziek post-season had vorig jaar, hij heeft nog maar 2 keer in z'n carriere over .300 geslagen...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:41 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat een eerste honkman in principe niet perse goed hoeft te slaan. Maar de Mets zijn aanvallend niet zo sterk en dan kan je maar beter op elke positie een goede slagman hebben. Ik snap ook niet waarom het aanvallend allemaal tegenvalt.
De Mets hebben een goed outfield met Floyd, Beltran en Cameron. Deze jongens zouden aanvallend en verdedigend toch wel goed moeten zijn. Van deze drie jongens valt Beltran mij aanvallend tegen (denk dat hij last heeft van de druk)
In het infield zijn eigenlijk alleen David Wright, Marlon Anderson en Piazza goede slagmannen.
De Mets missen gewoon POWER-hitters en goede slagmannen iets dat veel andere teams wel hebben.
Reyes is wel een goeie hitter in de zin van het slaan van triples. Hij leidt daarin in de MLB. Op zich heb je daar veel aan want hij staat onmiddelijk in scoring positie. Maarja, weinig HR's.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Kerdaben het volgende:
verder is reyes ook wel een goeie hitter, met veel snelheid waar hij goed gebruik van maakt, maar voor een leadoff-man is z'n AVG niet hoog genoeg
ik denk dat ze gewoon van piazza af moeten...ik weet dat hij wel een goeie catcher is maar ze kunnen vast wel iets beters vinden...homeruns slaat hij niet meer zo heel veel, en een hoog average heeft hij niet zo vaak gehad, verder heeft hij een superslechte arm, dit jaar al 44 SB's toegelaten, en slechts 5 CS...dat is gewoon (te) slecht voor een catcher IMO, en we zijn nog voor de all-star break, hij kan op het eind van het seizoen met gemakt 100 SB's hebben toegelaten...
Ik krijg een vage site.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef Sambal_HOT het volgende:
Er staat een mooi interview met Floyd op mlbplayer.com
http://mlbplayers.mlb.com/NASApp/mlb/pa/index.jspquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik krijg een vage site.
Ik lees net dat Burnett en Morris vrij komen aan het eind van het seizoen, mits eigen club niet resignen. Konerko komt ook vrij, goeie power hitter op 1B. Damon komt ook vrij.
9 erros?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:50 schreef Sambal_HOT het volgende:
Lkker die yankees 13 punten in de 8e inning! Wat een score! Die arme Harper krijgt een BS met 9 runs tegen 9 errors en 4 HR en dat allemaal in 0.2 innings.
Cubbies winnen weer!
Mets winnen een hele belangrijke teggen de phillies. Cubbies en de Mets volop in de race voor de Wild Card ook al geef ik de Cubs meer kans.
*Wat een triple trouwens van die Reyes.
9 errors???quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:50 schreef Sambal_HOT het volgende:
Lkker die yankees 13 punten in de 8e inning! Wat een score! Die arme Harper krijgt een BS met 9 runs tegen 9 errors en 4 HR en dat allemaal in 0.2 innings.
Cubbies winnen weer!
Mets winnen een hele belangrijke teggen de phillies. Cubbies en de Mets volop in de race voor de Wild Card ook al geef ik de Cubs meer kans.
*Wat een triple trouwens van die Reyes.
Kan wel, alleen zal er maar 1 kunnen starten. De coach van de NL zal wel goed gek zijn als hij 1 van hen thuis laat. Het volk kiest nl de startende spelers, de coaches (volgens mij die met het beste record net voor de allstar break) vullen dan de teams aan. Elk team moet vertegenwoordigt worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Derrek Lee, wat een fantastische speler is dat toch. Ik hoop dat hij de Triple Crown wint (oid). Wel zonde dat we niet Pujols en Lee kunnen bewonderen tijdens de all star game.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:12 schreef Sambal_HOT het volgende:
Vanavond gaat D-trainde Braves verslaan
Ach waarschijnlijk heb je wel gelijk en zullen die prutsers van een Marlins het wel weer verprutsen als D-train van de heuvel gaat net zo als de afgelopen keer.quote:
Met de honken volquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:33 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ach waarschijnlijk heb je wel gelijk en zullen die prutsers van een Marlins het wel weer verprutsen als D-train van de heuvel gaat net zo als de afgelopen keer.
Andrew mag er van mij best 1tje uitslaan, als het er maar bij 1tje blijft.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef fanneke het volgende:
Derrek Lee!![]()
2 AB...2 Home Runs tegen de Brewers![]()
slaat op dit moment .394 !!!
Braves is ook niet mijn favoriete team(alhowel ze een fantastisch mooi stadion hebben). Maar Andruw Jones is idd wel hot. Scoort ook lekker in mijn Ultimate Fantasy League.quote:
Jij hebt al heel wat stadions bezocht, maar heb je ook al wat jersey's gekocht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Braves is ook niet mijn favoriete team(alhowel ze een fantastisch mooi stadion hebben). Maar Andruw Jones is idd wel hot. Scoort ook lekker in mijn Ultimate Fantasy League.![]()
Derrek Lee slaat weer een honkslag. 3 uit 3 nu en .396!!!
Alleen van de Mariners, want dat is mijn favoriete cluppie. Die officiele jerseys zijn me veel te duur($150). Ik koop wel van elke club die ik bezoek een T-shirt, cap, baseball en een mini knuppel(beide met clublogo). Ik loop iig nooit met lege handen de shop uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jij hebt al heel wat stadions bezocht, maar heb je ook al wat jersey's gekocht?
Aardig lijstje heb je daar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:48 schreef Jeroenus het volgende:
Wow, heb je een authentic? Ichiro zeker?Die 150 dollar shirts zijn mij ook te duur. Ik heb een officiële replica van Majestic van A-Rod. Die shirtjes zijn normaal 70 of 80 dollar, dat gaat op zich nog wel. Ik heb er uiteindelijk $57,50 voor betaald. Footlocker, aanbieding, 2e artikel 50% off. Gelijk Vazquez voor een vriend gekocht, alleen is ie nu verouderd
![]()
Ik heb inmiddels een complete line-up gemaakt van spelers waar ik een replica jersey van wil hebben.
P. Pedro Martinez
C. I-Rod
1B. Pujols
2B. Soriano
3B. A-Rod
SS. Tejada
OF. Ramirez
OF. Abreu
OF. Guerrero
DH. Bonds
RP. Peavy (positie klopt niet)
CP. Gagne
Bank: Beltre, Delgado, Biggio, Halladay, Konerko, Garciaparra en GEEN Braves shirt, nimmerDe samenstelling gaat wel een paar jaar duren
Bedoel je van die simpele T-shirtjes, bij mij is hij van Cooperstown (Ruth staat er op), met naam team voorop en nummer + naam op de rug. Die dingen zitten erg fijn moet ik zeggen en zijn betaalbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Aardig lijstje heb je daar.![]()
Ik heb wel een authentic Mariners jersey, maar zonder naam.
Wel een T-shirtje met Ichiro en #51 want het blijft natuurlijk mijn absoluut grootste sportheld van dit moment.
Ik ben wel van plan om een authentic van de Phillies te kopen als ik daar ben is september. Prachtig logo met die Liberty Bell.
-Eens kijken of de Yanks op 2-2 kunnen komen in de series tegen TB. Hoop van niet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor vannacht?
Is een gewoon katoenen blauw shirtje van Ichiro.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Jeroenus het volgende:
Bedoel je van die simpele T-shirtjes, bij mij is hij van Cooperstown (Ruth staat er op), met naam team voorop en nummer + naam op de rug. Die dingen zitten erg fijn moet ik zeggen en zijn betaalbaar.
Niemand op de rug van je Phillies shirt? Burrell of Abreu?
Mijn team is op dit moment ruim $60 miljoen waard. In het begin goedkoop inkopen met spelers met 'groei'. Als ze genoeg in waarde gestegen zijn weer verkopen. Er zijn deelnemers wiens team nu al meer dan $80 miljoen waard is!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:15 schreef Jeroenus het volgende:
Hoe heb jij Pujols, A-Rod, Tejada, Lee en Jones in je team gekregen en daarnaast nog goeie pitchers kunnen opstellen? Al die gasten zijn 7m of meer.
Eric Chavezquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef Jeroenus het volgende:
Ik kan ook een Oakland jersey en cap kopen deze zomer, maar ik weet maar niet welke Oakland speler een jersey waard is.Iemand tips.
Mijn broer heeft 2 jaar geleden in Oakland zo'n prachtig ouderwets Cooperstown shirt van de A's gekocht. Groen en geel. Een hele mooie kleurcombinatie. Kostte wel iets van $130.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef Jeroenus het volgende:
Willis, 11-2, dat moet goedkomen (klopt af).
Ik baal ervan dat ik niet naar dat veldje ben gelopen met die soort grafstenen van o.a. Ruth, Gehrig, DiMaggio, Mantle en Berra.
Ik kan ook een Oakland jersey en cap kopen deze zomer, maar ik weet maar niet welke Oakland speler een jersey waard is.Iemand tips.
Cooperstown dingen kunnen oplopen tot $260 en dat is echt veelste veel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mijn broer heeft 2 jaar geleden in Oakland zo'n prachtig ouderwets Cooperstown shirt van de A's gekocht. Groen en geel. Een hele mooie kleurcombinatie. Kostte wel iets van $130.
Ga in SF eens naar Pier 39 bij Fishermans Wharf. Daar zit een grote sports-store. De shop heet 'NFL-Store'. Hier is een link: http://www.destinationpartners.com/fan_shop.htmquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:34 schreef Jeroenus het volgende:
Ok, Chavez, ik zal is kijken als ik daar ben. Kotsay is ook een ruilobject op het moment (Yankees).
Het is zonde dat je in elke grote stad bijna alleen jersey's vind van de club uit die stad zelf. In NY trof ik alleen NYY en NYM shirts aan en wat Marlins jersey's (maar zij hadden de WS het jaar ervoor gewonnen). Iemand in SF of omstreken een algemene MLB store gezien?
Harstikke bedankt man, daar ga ik zeker zo snel mogelijk kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ga in SF eens naar Pier 39 bij Fishermans Wharf. Daar zit een grote sports-store. De shop heet 'NFL-Store'. Hier is een link: http://www.destinationpartners.com/fan_shop.htm
Maar ze verkopen zeker zoveel van MLB en NBA teams als van NFL. Heeft 2 verdiepingen. Even verderop zit nog een College Shop waar ze mooie shirts e.d. hebben van beroemde Colleges en Universities.
Och ja het is de States hè...daar hebben ze gelukkig nog nooit van die belachelijke winkelsluitingstijden zoals hier gehoord.quote:
We zitten op dezelfde lijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och ja het is de States hè...daar hebben ze gelukkig nog nooit van die belachelijke winkelsluitingstijden zoals hier gehoord.
Heerlijk om 's-avonds om 11 uur nog even een Wal-Mart in te lopen of op zondag bij Macy's.
Ik ben verdomme in het verkeerde land geboren.![]()
quote:On Roger Clemens hitting Mike Piazza in an Interleague game in 2000: "I'm more intrigued by when he threw the bat at him [in the World Series that year]. I still don't understand that explanation. The beaning, I don't remember much about that. I know he got him pretty good. I guess [Piazza] was just hitting [Clemens] too well.
"It's scary when you get hit like that. He didn't react well [in the batter's box]. I remember that. He kind of froze. It was like he didn't see it."
Ik ga in augustus voor de 1e keer naar NYC. Nog tips? Is die NBA Store wat?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef Jeroenus het volgende:
Footlocker had vorige keer een mooie aanbieding, maar ik vond de Clubhouse winkels over het algemeen erg duur. In NY had je Modell's, daar kon je ook nog redelijk betaalbaar gewone T-shirtjes kopen (jersey's wel duur). Bij wat voor winkel koop jij je gear meestal?
Modell's op 42nd street tussen 7th and 8th heeft veel keus (wel veel van de eigen teams) maar ook NBA en NFL. Er is een Footlocker op Times Square en één aan de zijkant (34th street) van Macy's die wat groter is. Bij de tweede heb ik mijn jersey's gekocht. Hopelijk hebben ze weer die aanbieding, dan ben je een stuk voordelig uit (WS winnaar hadden ze vorig jaar wel). Daar verkopen ze ook NBA shirts van bijna alle teams. Er werken iig hele aardige mensen, want die vrouw is zeker een aantal keer naar achter gelopen voor dat shirt voor een vriend van me.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ga in augustus voor de 1e keer naar NYC. Nog tips? Is die NBA Store wat?
Ik ga zelf graag naar Sports Authority(geweldig veel keus en vaak leuke aanbiedingen) of de club shops bij de stadions.
Hoe zijn de prijzen daar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef fanneke het volgende:
Ik ga zelf graag naar Sports Authority(geweldig veel keus en vaak leuke aanbiedingen) of de club shops bij de stadions.
Bij de stadions zijn de prijzen wel hoog zoals alles bij zo'n wedstrijd duur is. Maar de keus is wat betreft de thuisclub natuurlijk erg groot.quote:
Albert. Zo jong en nu al zo goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef Jeroenus het volgende:
Mooiste jersey op het moment: nr 5. St. Louis Cardinals
Absoluut iemand met de potentie om de club van 700 ooit binnen te treden.quote:
Het is natuurlijk ook niet verboden ander nieuws te postenquote:Waarom zou ik dat doen:
Crewlid zijn op FOK! levert je geen cent op. Waarom zou je het dan toch doen? Omdat het leuk is natuurlijk! Als sportliefhebber is er toch niks leukers dan je kennis te delen met een groeiend aantal geinteresseerde lezers? Daarnaast ga je werken met gezellige collega's die met elkaar proberen FOK!sport nog verder uit te breiden en verbeteren. En je krijgt een @fok mailforwarder natuurlijk!
Een vervelende eigenschap.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:33 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wat is dat toch met die Beltran? 8 van zijn 9 HR zijn geslagen als Pedro gooit!!!
Nee, ik koop ze alleen van de thuisclub. De meesten kostten mij zo'n $8quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef Jeroenus het volgende:
fanneke, koop je ook van de teams die je bezoekt een bal met hun logo er op?
Ik heb een Mets en Yankees bal gekocht. 2,5 dollar kosten die maar.
Ow het staat nu 4-4!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:31 schreef Sambal_HOT het volgende:
Shit de braves staan voor
nu 3-0 deze wedstrijd lijkt me gespeeld. Wat een prutser die Julio
quote:
per sé volgen hoeft niet hoor, je mag ook putten uit alle nieuwsberichten die er zijn over de MLB ( staan er genoeg op mlb.com lijkt me )quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Een heel leuk idee Magneet alleen heb ik zelf geen tijd om elke wedstrijd te volgen aangezien ik ook nachtrust nodig heb
Braves op weg naar de 1ste plek![]()
Ja Floyd is the man!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Yankees krijgen billenkoek!![]()
Jammer dat het van de Mets is.![]()
Ik word echt stontziek van die Braves van je en hun Duitsland-eigenschap. En dan ook nog die nep-Nederlander die de run verzorgd.quote:
natuurlijk schreeuwt die niet,Ramirez speelt nl. voor the bad gaysquote:Op zondag 26 juni 2005 03:01 schreef Jeroenus het volgende:
Die commentator van de CHC - CWS. Zit er bij hem een steekje los. Aramis met een grand slam en hij houdt zijn mond en zegt alleen: they get ahead with a forkball. Normaal schreeuwd zo'n commentator zich scheel bij een grand slam.
Haha, grappemaker. De Indians, niet één speler van ze staat in de All Star voting top 5 (elke positie).quote:Op maandag 27 juni 2005 16:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:stelletje Yankee bashers
weet je wel hoeveel errors er aan te pas moesten komen om de Mets aan een paar runs te helpen
kep ook nog niet gestemt dus daar kan nog verandering in komenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Jeroenus het volgende:
Haha, grappemaker. De Indians, niet één speler van ze staat in de All Star voting top 5 (elke positie).
quote:De 10-3 van gister bevatte geen enkele error.![]()
Oooooh, een typfoutquote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
kep ook nog niet gestemt dus daar kan nog verandering in komen
[..]
heb je een snuifje gedeeld met Giambi ???
we hadden het toch over de Sundaynightgame
die 10-3 was zaterdag en wie start met Sean Henn hoeft niet eens errors te maken om te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |