Tot nu toe 7 stuks:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Jeroenus het volgende:
Let's go Mets!
Welke stadions in de MLB heb je al bezocht, fanneke?
* Kapt.Ruigbaard Jaloers isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe 7 stuks:
Angel Stadium (Anaheim, was m'n allereerste Major League wedstrijd)
Dodger Stadium (LA Dodgers)
McAfee Coliseum (Oakland A's)
Safeco Field (Seattle Mariners)
Turner Field (Atlanta Braves)
Dolphins Stadium (Miami, Florida Marlins, heette vorig jaar nog Pro Player Stadium)
Tropicana Field (Tampa Bay Devil Rays)
In augustus en september a.s. komen er nog 5 bij (Orioles, Yankees, Nationals, Blue Jays en de Phillies).
De Red Sox spelen helaas uit als ik in Boston ben. Ik had graag een wedstrijd in Fenway Park bezocht. Maar ik ben wel van plan een rondtour te maken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe 7 stuks:
Angel Stadium (Anaheim, was m'n allereerste Major League wedstrijd)
Dodger Stadium (LA Dodgers)
McAfee Coliseum (Oakland A's)
Safeco Field (Seattle Mariners)
Turner Field (Atlanta Braves)
Dolphins Stadium (Miami, Florida Marlins, heette vorig jaar nog Pro Player Stadium)
Tropicana Field (Tampa Bay Devil Rays)
In augustus en september a.s. komen er nog 5 bij (Orioles, Yankees, Nationals, Blue Jays en de Phillies).
De Red Sox spelen helaas uit als ik in Boston ben. Ik had graag een wedstrijd in Fenway Park bezocht. Maar ik ben wel van plan een rondtour te maken.
Dat is Chicago oHare tochquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Jeroenus het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe ben je in Atlanta terecht gekomen? Dat is toch als stad verder niet interessant (ze hebben alleen de grootste luchthaven ter wereld)
Ik heb vorig jaar een maandje rongereisd door het zuidoosten(Florida, Alabama, Mississippi, Louisiana, Georgia, South Carolina). Daarbij o.a. Atlanta bezocht: CNN tour gedaan, geboortehuis en graf van Martin Luther King jr. bezocht(indrukwekkend!!!), Coca Cola Museum, Centennial Park en natuurlijk 2 wedstrijden van de Braves(beide tegen de Phillies).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Jeroenus het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe ben je in Atlanta terecht gekomen? Dat is toch als stad verder niet interessant (ze hebben alleen de grootste luchthaven ter wereld)? En Baltimore is toch ook geen 'bezienswaardigheidsstad'?
Of bezoek je steden puur voor Baseball?
Nope, ik hoorde het al in Yorin Travel (Romeo tijdens de Grand Tour).quote:
quote:Aantal personen per jaar in 2003:
1. Atlanta, Hartsfield (ATL) 76,086,792
2. Chicago, O'Hare (ORD) 69,354,154
Cool man. Nog bepaalde stadions naast de genoemde op je verlanglijst?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een maandje rongereisd door het zuidoosten(Florida, Alabama, Mississippi, Louisiana, Georgia, South Carolina). Daarbij o.a. Atlanta bezocht: CNN tour gedaan, geboortehuis en graf van Martin Luther King jr. bezocht(indrukwekkend!!!), Coca Cola Museum, Centennial Park en natuurlijk 2 wedstrijden van de Braves(beide tegen de Phillies).
Ik bezoek de steden niet puur voor het baseball(alhoewel ik er vaak een dagje langer blijf voor een wedstrijd). Ik ben gewoon gek van Amerika en ga er elk jaar op vakantie. Dit jaar voor het eerst het noordoosten. Ik plan m'n reisschema wel altijd zo in dat ik zoveel mogelijk baseballwedstrijden kan bezoeken.
Baltimore heeft een leuke haven met (volgens zeggen) het mooiste Aquarium van de USA. Ik blijf er maar 1 dag en het ligt toch op de weg van DC naar Philadelphia.
![]()
Petco Park. Ik ben San 3x in San Diego geweest maar toen was het nieuwe stadion nog niet klaar. Ze speelden toen nog in het Qualcomm Stadium(overigens toen ik daar was speelden ze steeds uitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool man. Nog bepaalde stadions naast de genoemde op je verlanglijst?
over Fantasy League gesprokenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Jeroenus het volgende:
Martinez, had hem eergister getrade in de Fantasy League, gelijk 2 HR
Volg het praktisch niet, dus het zal wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
over Fantasy League gesproken
dat was toch een flink pak slaag afgelopen week voor de Mets in de Fok!League2005![]()
Jammer het was toch een talent, kan ie weer terug naar PSV met een illusie minder...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en dit weekend Interleagueplay![]()
en de carriere van lefty Alender Smit lijkt ook behoorlijk down the drain te gaan
gezien zijn 1-4 W-L record met een ERA van 6.99 voor de Beloit Snappers (Class A)
Ach hij is nog jong...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Almighty het volgende:
[..]
Jammer het was toch een talent, kan ie weer terug naar PSV met een illusie minder...
1-5 nu trouwens, wel z'n ERA lager nu: 6.55
http://www.minorleaguebaseball.com/gen/stats/tptemplates/554.html?cid=554&t=t_ibp
Subway Series, de enige echte derbyquote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en dit weekend Interleagueplay![]()
en de carriere van lefty Alender Smit lijkt ook behoorlijk down the drain te gaan
gezien zijn 1-4 W-L record met een ERA van 6.99 voor de Beloit Snappers (Class A)
Wat dacht je van de Cubs tegen de White Sox?quote:
Die is nepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Cubs tegen de White Sox?
live met 3 minuten vertragingquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag 18.05 Live op Canal+: Indians - Angels
Lullig voor Westbrook. Prima pitching gedurende 8 1/3e inning, maar hij is nu wel gewoon 1-7.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
live met 3 minuten vertraging
volgende keer toch maar Wickman op de heuvel zetten in de 9e inning
Volgens mij gaat hij juist zondag spelen vanwege wat heup pijntjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:50 schreef Terreros85 het volgende:
ik las een bericht dat Pedro zaterdag ingezet wordt tegen de Yankees![]()
De Yankee-killer bij uitstek dacht ik zo![]()
Zoiets zal het wel worden denk ik. Alhoewel het vrijdag misschien wel goed kan gaan voor de Mets omdat Brown niet zo sterk is.quote:Vr: Brown - Zambrano
Za: Johnson - Benson
Zo: Pavano - Martinez
Nog wat andere leuke matchups: OAK vs SF, TB vs FLA, Cle vs Cin, Hou vs Tex, LAA vs LAD, Mil vs MIN en STL vs KC.quote:
wat hoorde ik daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij juist zondag spelen vanwege wat heup pijntjes.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
wat hoorde ik daar
Pedro richting DL ???
Niets ergs. (hoop ik)quote:Pedro Martinez had a cortisone shot to treat his inflamed right hip and will be moved back to start Sunday's series finale against the New York Yankees.
Martinez had originally been scheduled to pitch Friday's series opener at Shea Stadium, but lingering soreness had hampered the National League strikeout leader's recent efforts.
In his last two starts against the Brewers and Cardinals, Martinez allowed nine earned runs and four home runs, acknowledging feeling "uncomfortable" in those performances.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Kerdaben het volgende:Marlins
gaan NL East winnen dit jaar en op naar World Series win #3
Ze hebben gister de kracht van Pedro mogen aanschouwen. 8 IP - 10 K'squote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Kerdaben het volgende:Marlins
gaan NL East winnen dit jaar en op naar World Series win #3
als ik slaag dit jaar ga ik met m'n broer naar new york, ff zo plannen dat ik ofwel yankees-red sox kan zien of mets-marlins![]()
tja pedro was zeker erg sterk (moehler strouwens ook...hele goede 5e starter voor de marlins), alleen jammer voor de mets dat hij maar 1 keer in de 5 dagen kan pitchen en de rest niet zo goed gaat..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:44 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ze hebben gister de kracht van Pedro mogen aanschouwen. 8 IP - 10 K'sOh, je collega-fans moedigen Pedro zelfs aan (zie eerder NYT artikel).
Iemand trouwens Prior geraakt zien worden door die bal. Mijn god, dat zag er niet zo best uit.
Gehaat door velen, maar A-Rod is weer dominant wat betreft HR's. Op ESPN stond een interessante vergelijking van Yankee spelers. Wie had de meeste homers na 45 wedstrijden en daar stond A-Rod tussen 6 seizoenen van Babe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |