Speel je ook RickenBacker Bass ???quote:Op zondag 15 mei 2005 15:52 schreef Laxe het volgende:
[..]
Strat is een van de meest allround gitaren, dus imho ideaal voor beginners. Ik heb zelf een Squier strat als 'beginner' gekocht 10 jaar geleden en nog steeds geen serieuze behoefte aan een betere gehad.
Klinkt zeker leuk, hoe lang speel je al?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Jorikjet het volgende:
http://members.chello.nl/a.tangelder/dump/jaja.mp3
ik had iets opgenomen, maar is niet echt gelukt, lijkt alsof er distortion over zit ofzo.maarja
CLIPPING!!!!1!111quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Jorikjet het volgende:
ik had iets opgenomen, maar is niet echt gelukt, lijkt alsof er distortion over zit ofzo.maarja
iets langer dan een half jaartje ofzo. is gespeeld op een brakke bogey strat van een vriend van me, want me les paul heb ik niet thuisquote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Klinkt zeker leuk, hoe lang speel je al?
Als ie clipped komt dat doordat je input level te hoog is. Dusch dan ga je naar de volume regeling en dan zet je het volume van de microfoon zachter totdat ie niet meer clipped.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
iets langer dan een half jaartje ofzo. is gespeeld op een brakke bogey strat van een vriend van me, want me les paul heb ik niet thuis
en clipping wat bbm zegt klopt, want me computer stotterde op sommige punten, dus die moesten overnieuw (komt dat vaker voor?, werk met audition...)
Stemapparaatje?quote:
Is toch niks moeilijks aan? Het zijn misschien 15 noten, wat het zo 'apart' voor jou zijn denk ik de effectenquote:
Leuk stukkie jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Jorikjet het volgende:
Maybe, het klinkt erg zweverig en apart...misschien daaromquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Is toch niks moeilijks aan? Het zijn misschien 15 noten, wat het zo 'apart' voor jou zijn denk ik de effecten
Bijna, nl. een mid-70's Ibanez kopie. Puike bas, alleen geen stereo.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Speel je ook RickenBacker Bass ???
Die zijn vet (zeker als je ze echt in sterio versterkt)![]()
Hoezo 'fucked up kop'?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Squiers hebben altijd zo'n fucked up kop.
een vriend van me legt me soms wat dingetjes uit, en heb hiervoor een tijdje als drummer in een band gezeten. maar dat is niet echt een instrument vind ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Leuk stukkie jaLes gehad? eerder muziekinstrument gespeeld?
Welkom!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef mx_player het volgende:
allo allo.. ik meld me hier even als het mag.
ik speel al een tijd gitaar, zowel elctrisch als akoestisch.
equipment.
Fender USA hardtail
Yamaha Pacifica
Alhambra klassieke gitaar (wil ik nog inruilen voor iets anders (semi))
paar ped.
amp.
Hughes &kettner edition tube amp
mn mic kan het niet echt aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Welkom!
Speel je ook wel eens stukjes in op je pc?
Dat is idd het geval!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heb je echter nu een betrouwbare en goede amp nodig dan is de spider natuurlijk een goede keus. Echter, wat misschien minder cool lijkt maar ook goed klinkt zijn natuurlijk de flextone 3's. deze combo's hebben ook meteen speakers en gaan voor iedere repetitie en optreden meer dan hard genoeg! Je moet je namelijk bedenken dat je ook nog een cabinet nodig hebt (en die van line 6 klinken idd het beste met de l6 apparatuur) en die kosten ook het nodige geld.
Als iets niet duidelijk is hoor ik het wel!
Eeuwig zonde zou dat zijn. Alhambra maakt zulke fijne gitaren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef mx_player het volgende:
allo allo.. ik meld me hier even als het mag.
ik speel al een tijd gitaar, zowel elctrisch als akoestisch.
equipment.
Fender USA hardtail
Yamaha Pacifica
Alhambra klassieke gitaar (wil ik nog inruilen voor iets anders (semi))
paar ped.
amp.
Hughes &kettner edition tube amp
http://www.harmony-central.com/User_Reviews/quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef Djaser het volgende:
Kan ik niks vinden maar als je een direct link hebt, misschien heb ik het over het hoofd gezien?
Ging over de guitarportquote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik misschien via de cd/mp3-in m'n amp als output kon gebruiken. Het lijkt mij wel een leuk ding
Heb ik er een goede geluidskaart voor nodig? Ik gebruik nu gewoon m'n onboard
Ik heb het ding over een standaard onboard AC97 en een Soundblaster Audigy gespeeld zonder onaanvaardbare latency, dus gerust doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef GF het volgende:
Ging over de guitarport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |