Zo, m'n eten is opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:57 schreef Skaai het volgende:
Jeetje, stormlooptopic!
Ja jij moest je taakstraf uitzittenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
Tja, ik was er de hele dag niet he, dan krijg je dat
Nietusquote:
Niemand gaat vrijwillig schoffelen. Op zaterdag.quote:
Ja, het was heerlijk weer. Anders had ik de hele tijd op FOK! gezeten. Nu was ik buitenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niemand gaat vrijwillig schoffelen. Op zaterdag.
MET DIT WEER!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Ja, het was heerlijk weer. Anders had ik de hele tijd op FOK! gezeten. Nu was ik buiten
En ik heb geld verdiend
Ik ken geen Fries!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef The_Langolier het volgende:
Watskebeurt!
komen die vocalen nog of moet ik beginnen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef The_Langolier het volgende:
Watskebeurt!
Aah hè bah!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Damn wat is shadow of the vampire een geweldige film ,
Krijg bijna zin zelf bloed te gaan zuigen
Dat is belgischequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Aah hè bah!
Zijt gij wel hiemaal lekker? (Ik heb een hekel aan plat praten,maar goed)
Of het fries is, weet ik niet. Het is in ieder geval wel een grappig nummer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:32 schreef Nano het volgende:
Ik ken geen Fries!
Maa wel een bietje plat zoals ge ken lèze!![]()
beetje almere is het..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Of het fries is, weet ik niet. Het is in ieder geval wel een grappig nummer.
Plat proate is iets wa hier in d'n Bètuwe nog moar doanig weinig voorkum. zo wienig da ge nie van een posetieve spiroal sprèken kan.
Betuws!quote:
Et komt hier wul voak veur,maar k proat et nie zoo vloeiundquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Of het fries is, weet ik niet. Het is in ieder geval wel een grappig nummer.
Plat proate is iets wa hier in d'n Bètuwe nog moar doanig weinig voorkum. zo wienig da ge nie van een posetieve spiroal sprèken kan.
ik vind het een beetje raar dat dat nummer nu pas ineens popi wordt. ik heb 'm nu al bijna een half jaar op m'n pc staanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Betuws!
Moar over het algemeen is veul plat utzellufde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |