Mooi werk of nietquote:
K*T!! DWHN GEMISTquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Ik moest aan Skaai denken toen ze het over buikloop hadden bij DWHN
Edsilia Rombley was übergrappig.quote:
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Edsilia Rombley was übergrappig.Vond ik dan tenminste
Ik heb er echt een pesthekel aanquote:
Het geluk is dat ik het maar één keer in de zoveel tijd hoef te doen, elke week weer wat anders is dan ook niet echt erg.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er echt een pesthekel aan! Ik doe het ook alleen voor het geld
Ik sta het dus vijf dagen in de week te doen + dan vandaag extraquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het geluk is dat ik het maar één keer in de zoveel tijd hoef te doen, elke week weer wat anders is dan ook niet echt erg.
hehequote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Edsilia Rombley was übergrappig.Vond ik dan tenminste
Tering, ik moet maar nooit een taakstraf krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ik sta het dus vijf dagen in de week te doen + dan vandaag extra
Maar goed het is maar tijdelijk
Het is verdomme geen taakstraf jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tering, ik moet maar nooit een taakstraf krijgen.![]()
Whehehe. Ik geloof je.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Het is verdomme geen taakstraf jaKeiharde euro's verdien ik er mee
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:49 schreef timbob het volgende:
enorm dood
"Wie reed er, de man of de vrouw"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
ja echt wel..oooh jullie zijn echt erg!
zijn we NU pas bij drie?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Wie reed er, de man of de vrouw"
En dan die blubberbuikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |