ik weet zeker dat die stinkerd morgen langskomt hier jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:55 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx topic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ach, meneer zit nog steeds in de ontkenningsfase
terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terecht arrogant is niet hetzelfde als 'bal'
al is de edit nog zo snelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Arrogant omdat ik toevallig echt veel beter ben is niet hetzelfde als 'bal'
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
terecht
bij mij is het tenminste gegrondt
ik wilde er 'heul veul' neer zettenquote:
ja. in tegenstelling tot jou heb ik wel een leven.en een avatarquote:
ga reet.gif fixenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar 3x editten was ietwat overdreven zeker
ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja. in tegenstelling tot jou heb ik wel een leven.en een avatar
Wist ik. Maar daarom is het nogwel amateuristich.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ookmaar ik onthoud snel
en als je het vorige topic had gevolgd had je kunnen weten dat mijn avatar down zou gaan want hij is gehost bij Tjabbo
Ik ben geen nerd.quote:
in Nederland hebben ze daar spullen voor/tegenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wist ik. Maar daarom is het nogwel amateuristich.
Dat je weet dat je vriendin zwanger kan worden van neuken maakt het niet minder kut
ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:03 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is wel zo pitten
morgen weer stude:ren
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in Nederland hebben ze daar spullen voor/tegen
dat dat bij jullie nog moet worden uitgevonden zegt genoeg.
evenals werkende servers![]()
Slechts een van de velequote:
je klikte op mijn grondwet linkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jah, hoezo?
en mijn eigen webspace kan de hoeveelheid data niet aan
ah oke, je had eventueel ook kunnen kijken naar mijn msn/mail of andere dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je klikte op mijn grondwet linkdie overigens wel goed is
![]()
quote:
en terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik corpslid
Maxima is eerder oma dan ik corpslid..... :
2009. zodra ik een ge-wel-di-ge baan hebquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die komen pas tot uiting in 2048 of niet?
Heb je ook gezien wat het betekent?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah oke, je had eventueel ook kunnen kijken naar mijn msn/mail of andere dingen
enne... Libertas
in de bouw?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2009. zodra ik een ge-wel-di-ge baan heb
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:09 schreef hermandeperman het volgende:
dat is namelijk net zo reeel als dat ik een bal ben
Heijmans heeft een leuk traineeshipquote:
gaat lekker bij jouquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tyfus, ikbeging alt F4 ipv alt s te duwen... en kut te spellen
Oh. 1 woord.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:09 schreef hermandeperman het volgende:
dat is namelijk net zo reeel als dat ik een bal ben
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:12 schreef Xtreem het volgende:
mans
[..]
Oh. 1 woord.
ikhebjeopderaigeziendusikweetwaaroverikpraatbal!
slomequote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:49 schreef ook_gek het volgende:
hoi ben thuis en heb dronken zjn ni
ik gam orgn kater hebb![]()
idr dste moere
wesn aan
m ij kpoater
Er mankeert in principe niks aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mazda 626 was het toch? Mankeert er iets aan ofzo?
Ja, dat zegt dus iedereen, " voor dat geld moet je hem zeker kwijt kunnen raken!"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie bak Xerxes.... moet je voor dat geld zeker kwijt kunnen raken.
Net erop gezetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Heb je hem ook op marktplaats staan enzo?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:21 schreef Youp het volgende:
* Youp al gedouched en tosti's naar binnen gemikt![]()
en straks naar de 2e verjaardag van mn neefje... zuipuh!!
ghehe ik dacht om half 12... hmmz... BAM en toen lag ik naast bed... en toen dacht ik... hmmz... en voor ik t wist stond ik me al te douchenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis moet nog in bad maar heeft geen zin om op te staan.
Honger heb ik wel.
Dus je hebt gedoucht terwijl je stiefvader toe keek?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ghehe ik dacht om half 12... hmmz... BAM en toen lag ik naast bed... en toen dacht ik... hmmz... en voor ik t wist stond ik me al te douchen
"doet ie normaal nooit"
ik zit wel nog in mn ochtendjasen ik kan ook nog niet op de badkamer want mn stiefpa is een extreme ijdeltuit en die staat daar al vanaf 10 uur vanmorge
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik bijna 2 weken droog sta.
Dát is geen goed engels; ik dacht ik zeg het maar ffquote:What did you during the weekend?
2 badkamersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je hebt gedoucht terwijl je stiefvader toe keek?![]()
!
hey geen geneuks op de vroege morgen hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[..]
Dát is geen goed engels; ik dacht ik zeg het maar ff
Ik al wel langer hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
IEmand anders mag hier ook best op reageren hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:29 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey ijsmeis, weet jij niemand die mijn auto evt wil kopen ofzo?
wat heb je voor iets?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
IEmand anders mag hier ook best op reageren hoor![]()
Daar kan verandering in gebracht wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vragen zijn niet door mij bedachtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[..]
Dát is geen goed engels; ik dacht ik zeg het maar ff
wedden dat ik t langste droog staquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik al wel langer hoor
Ik loop ook niet te klagen
Met de bling d'r onder zou je bij mij in de buurt iig wel kan maken om m te verkopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
IEmand anders mag hier ook best op reageren hoor![]()
jij bent dan ook wel al HEEL lang een eenzame rukkerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef Youp het volgende:
[..]
wedden dat ik t langste droog sta
teringschool.... lopen geen meiden rond
Ja, maar!! Ik zit nog in de ontwenningsfasequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik al wel langer hoor
Ik loop ook niet te klagen
Iemand die aan MIJ vraagt wat IK voor auto heb??? En dat op Fok!???? lolquote:
ik heb iig mn motor nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij bent dan ook wel al HEEL lang een eenzame rukker
ojaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Iemand die aan MIJ vraagt wat IK voor auto heb??? En dat op Fok!???? lol
Een Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxes U9; zilver-metallic; aldus
je gaat je gang maar, what about je 02?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:34 schreef Youp het volgende:
[..]
mag ik toch ook wel een beetje vlieft op zijn... niet?
Als het een racer is wel; als het geen racer is niet. Sterker nog, als het geen racer is moet je hem gewoon in de kanaal douwenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:34 schreef Youp het volgende:
[..]
mag ik toch ook wel een beetje vlieft op zijn... niet?
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef Fugie het volgende:
je zei iets over bad ?
ik ben al van 6:15 wakker, werken in den ochtend roeleert
het kanaalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als het een racer is wel; als het geen racer is niet. Sterker nog, als het geen racer is moet je hem gewoon in de kanaal douwen![]()
![]()
staat in de schuur sinds gisteravond met al het plaatwerk er opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je gaat je gang maar, what about je 02?
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vragen zijn niet door mij bedacht. Ik kopieer ze alleen.
het is een racer... maar geen SS... het is een SMquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als het een racer is wel; als het geen racer is niet. Sterker nog, als het geen racer is moet je hem gewoon in de kanaal douwen![]()
![]()
mijn kapper ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:36 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben vanmorgen om half 9 al naar de kapper geweest.
Mijn kapper praat altijd over snelle auto's.
Ik heb een toffe kapper
staan er nog veel bomen in je buurt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:37 schreef Youp het volgende:
[..]
staat in de schuur sinds gisteravond met al het plaatwerk er opalleen nu nog de grilles en de koplampen er in, de bumper er op en dan nog een zijpaneel in het interieur en een nieuwe middenconsole.. oja de blower en kachelradiateur en de hele meuk moet nog vervangen worden en de koppelingsdrukcilindertjes (hydraulisch) en dan nog wat lijsten en daarna de hele auto van binnen cleaneren want die is me toch vettig
zand er in enzo bluh
maarja t komt goed
Ik heb een kapsterquote:
sterker nog... we wonen in de BeemdenLAANquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
staan er nog veel bomen in je buurt?
nee een A4quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Heeft jouw kapper toevallig een snelle Bora?
daar moet je eens langs kijken herman, want dan zie je pas hoe supermooi die auto eruit zietquote:
Die heb ik ook, maar als zei mij knipt en de kapper is zelf iemand anders aant knippen hebben we het toch over snelle auto's.quote:
ik ben verlieft op mn motor... (en 02tje ook wel)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar moet je eens langs kijken herman, want dan zie je pas hoe supermooi die auto eruit zietKunnen maar weinig vrouwen aan tippen
en sjoewe, waar is je nieuwe plaat gek ?
hij ziet er mooi onderhouden uit jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar moet je eens langs kijken herman, want dan zie je pas hoe supermooi die auto eruit zietKunnen maar weinig vrouwen aan tippen
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus, stel. Ik word kapster.
Dan vind jij mij dom?.
neequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus, stel. Ik word kapster.
Dan vind jij mij dom?.
http://www.wtf-mate.com/sock/quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben je weer vrijgezel?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah![]()
Godver. Nog even en ik trek het niet meer
.
Doe esquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zullen we een inzamelingsactie houden voor je?
kan niet alles hebben he...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe es.
Alleen zo'n dildo kan natuurlijk niet likken enzo.
Je hebt er toch een uitlaat opzittenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef Youp het volgende:
[..]
kan niet alles hebben he...
mijn motor/auto kan helemaal niks
Ja, maar dan moet je een mevrouw zoeken en dan erin/op dingussenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef Youp het volgende:
[..]
dat gaat nooit passenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je hebt er toch een uitlaat opzitten
www.realdoll.comquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef Youp het volgende:
[..]
dat gaat nooit passen
en als t zou passen lijkt mij het niet zo plezant
met dat zoeken heb ik nogal een probleemquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je een mevrouw zoeken en dan erin/op dingussen.
Koop anders mijn Xerxes, flikker je dat blok erin; japanse blokken zijn onverwoestbaar (tenzij je zonder olie rond rijd en het niet in de gaten hebt omdat dat hoerig controle lampje stuk wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef Fugie het volgende:
liev en dom zijn 2 verschillende dingen hoor
en met ps kan je van kutfotos hele mooie maken hoorMaar ik zit erover te denke om er een ander blok in te doen als deze op is. Alleen geen opelblok want dat is waardeloos
Zal ik dan maar even komen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:46 schreef Youp het volgende:
[..]
met dat zoeken heb ik nogal een probleem
* Youp zegt weer : kutschool
momenteel geen geldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:46 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Koop anders mijn Xerxes, flikker je dat blok erin; japanse blokken zijn onverwoestbaar (tenzij je zonder olie rond rijd en het niet in de gaten hebt omdat dat hoerig controle lampje stuk was![]()
)
1.1 Daihatsuquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef Fugie het volgende:
en met ps kan je van kutfotos hele mooie maken hoorMaar ik zit erover te denke om er een ander blok in te doen als deze op is. Alleen geen opelblok want dat is waardeloos
Kutfoto's?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:45 schreef Fugie het volgende:
Prostitutie, Trekgesprekken & Autosquote:
weet ik maar uitgaan doe ik niet heel vaak en hier in roermond ga ik noooooit uit... en als ik uitga ga ik goed uit met mn neef enzo en die zijn allemaal minimaal 6 jaar ouder als mij dus dan komen er van die vrouwen van 22-24 op je afquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:48 schreef Fugie het volgende:
youp je moet ook niet alleen op school vrouwen zoeken...
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Youp het volgende:
[..]
weet ik maar uitgaan doe ik niet heel vaak en hier in roermond ga ik noooooit uit... en als ik uitga ga ik goed uit met mn neef enzo en die zijn allemaal minimaal 6 jaar ouder als mij dus dan komen er van die vrouwen van 22-24 op je afdie denken dat je ook zo oud bent
dus dat schiet ook niet helemaal op
man betere vrouwen kan je niet treffen, die willen toch alleen maar no strings attached neuken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Youp het volgende:
[..]
weet ik maar uitgaan doe ik niet heel vaak en hier in roermond ga ik noooooit uit... en als ik uitga ga ik goed uit met mn neef enzo en die zijn allemaal minimaal 6 jaar ouder als mij dus dan komen er van die vrouwen van 22-24 op je afdie denken dat je ook zo oud bent
Tsssquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
man betere vrouwen kan je niet treffen, die willen toch alleen maar no strings attached neuken.
maar wat als je t al geleerd hebt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
ja maar de kloterij is dat je die de week er op weer in de zelfde 'stad' tegenkomt met uitgaan en dan weten ze dat je 6 jaar jonger bentquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
man betere vrouwen kan je niet treffen, die willen toch alleen maar no strings attached neuken.
ok, je koopt eerst een lekkere cocktail en geeft ze daarna je eigen cocktailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
VoorspelVoorspelVoorspelVoorspel.
hahahaha!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet een jonger iemand het weer op jou leren.
Jij komt uit Roermond???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Youp het volgende:
[..]
En ik danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok, je koopt eerst een lekkere cocktail en geeft ze daarna je eigen cocktail![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:52 schreef Youp het volgende:
[..]
hahahaha!
moet ik toch maar eens met een van mn maten meegaan naar de basisschool![]()
jaja jij mocht langs komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik dan.
Ik moet ook aan mijn trekken komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
* ijsmeis heeft nog wel een overbuurmeisje van 12![]()
trekken ?!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik dan.
Ik moet ook aan mijn trekken komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
* ijsmeis heeft nog wel een overbuurmeisje van 12![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:52 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Jij komt uit Roermond???
Da's potdomme vlakbij!
Daar ben ik een weekje geleden nog geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Uit Hethuysen. -Xerxes-, infinium, kooba en vosss trouwens ook
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://perso.wanadoo.fr/d(...)rl%20with%20pout.jpg.
hey teringquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Uit Hethuysen. -Xerxes-, infinium, kooba en vosss trouwens ook
en dan zeggen dat je al 2 weken droog staatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ben ik een weekje geleden nog geweest.
Een vriend van mij woont daar, Ruud.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef DeltaHF het volgende:
ijsmeis; jij komt toch ook hier uit de buurt ergens of vergis ik me nu?
Ruud? Welke Ruud? Hier wonen nl meerdere Rudenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ben ik een weekje geleden nog geweest.
Een vriend van mij woont daar, Ruud.
Ik heb Ruud niet gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:56 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je al 2 weken droog staat
2 pimpmobielen op een totaal ander gebiedquote:
Geukemeijer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ruud? Welke Ruud? Hier wonen nl meerdere Ruden![]()
sittard....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb Ruud niet gezien.
Ik reed alleen maar door HeytHuysen om in Sittard te komen.
Waar het blauwe ding staatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:57 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Eindhoven, Nijmegen, Den Bosch???
Woont die nog hier? Die heb ik volgens mij al in geen 15 jaar eer gezien.quote:
Die woont daar nog ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Woont die nog hier? Die heb ik volgens mij al in geen 15 jaar eer gezien.
Die heb geloof ik op de basischool bij mn broertje in de klas gezeten als ik me niet vergis.
Aldenhoven nog altijd?
Welk blauw di..........ow, dát blauwe ding! Da's ook vlakbij; nuecken?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar het blauwe ding staat.
Gennep. Limburg dus
.
Kom danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:00 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Welk blauw di..........ow, dát blauwe ding! Da's ook vlakbij; nuecken?
kom je maar ff langsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik moet binnenkort weer naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet.
Ik heb hem nog nooit irl gezien, maar ik chat al 7 á 8 jaar met hem.
ik bijna nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OutletOutletOutlet.
Daar kom ik sóms.
oeeeee, spannendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Youp het volgende:
[..]
ik bijna nooitmaar t is wel in de buurt
Ik doe alleen aan cybersexquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, webcamsex valt niet onder het echt doen denk ik![]()
En loopt dat nou een beetje, zo een bak? Ik bedoel snel. Ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef Youp het volgende:
hahaha... maarja hij staat dus al gefixed in de schuurmoet alleen nog wat rommel er op en er aan hangen enzo...
is dat niet hetzelfde ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan cybersex.
en niet met Ruud!
Mag ik je hotmail?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan cybersex.
en niet met Ruud!
130pk 180nm koppel op net wat meer als 1000 kilo.... 8,2 tot de 100quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:05 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
En loopt dat nou een beetje, zo een bak? Ik bedoel snel. Ofzo?
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, want ik heb me webcam dan niet aan.
Ow, dan laatmaar zitten die hotmailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, want ik heb me webcam dan niet aan.
En kan je daar dan niet mee neuken ofzo? Ik bedoel, beetje creatief denken enzo hequote:
dan zit je ook voor (een) lulquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik alleen aanstaan in normale gesprekken.
Anders voel ik me voor lul.
Met me webcam dus ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:08 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
En kan je daar dan niet mee neuken ofzo? Ik bedoel, beetje creatief denken enzo he
ja snuggere alsof ik ieders profiel na ga checkenquote:
neem een hond ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met me webcam dus ?![]()
NEE! Die kan óóók al niet likken
.
wat een domme webcam....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met me webcam dus ?![]()
NEE! Die kan óóók al niet likken
.
mjah ik ben nog niet zon dr frankenstein... ik kan geen levende tong op je webcam nietenquote:
Dan snijden we die van jou er toch even afquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik ben nog niet zon dr frankenstein... ik kan geen levende tong op je webcam nieten
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef Fugie het volgende:
bel je een goeie vriendin ijsmeis, echte vriendinnen heb dat toch wel over voor elkaar
Het zou theoretisch gezien natuurlijk prima kunnen; of het ethisch verantwoord is, is een tweedequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik ben nog niet zon dr frankenstein... ik kan geen levende tong op je webcam nieten
dan leeft ie niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan snijden we die van jou er toch even af.
Ik heb me vriendin eens gezoend en toen rende ze hard weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef Fugie het volgende:
bel je een goeie vriendin ijsmeis, echte vriendinnen heb dat toch wel over voor elkaar
Is er geen Mac halverwege ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
In ieder geval geen droog brood.
jij wil een tongpiercing?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Het zou theoretisch gezien natuurlijk prima kunnen; of het ethisch verantwoord is, is een tweede![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me vriendin eens gezoend en toen rende ze hard weg.
"ANNNNEEEEEEEE!!!!!! BLERGH!".
Geen rijbewijs? Jij rijdt/reed toch in die CRX of ben ik nou gek?!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In Cuijk is er een.
Maar aangezien ik geen rijbewijs heb is dat een uur fietsen.
dan smeer je er iets op wat ze lekker vind, slagroom of vloeibare chocolaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me vriendin eens gezoend en toen rende ze hard weg.
"ANNNNEEEEEEEE!!!!!! BLERGH!".
Zie ik je over een uurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In Cuijk is er een.
Maar aangezien ik geen rijbewijs heb is dat een uur fietsen.
Ik rijd er 50 meter in en dan moet ik weer op de bijrijdersstoelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:15 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Geen rijbewijs? Jij rijdt/reed toch in die CRX of ben ik nou gek?!![]()
![]()
Wie zegt dan van niet????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef Youp het volgende:
bojo valt op zn jeep... zie je normaalste zaak van de wereld dat kerels op hun motorvoertuigen vallen
fugie laat zich gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan smeer je er iets op wat ze lekker vind, slagroom of vloeibare chocola![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rijd er 50 meter in en dan moet ik weer op de bijrijdersstoel.
Ze is geen Bi helaaschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan smeer je er iets op wat ze lekker vind, slagroom of vloeibare chocola![]()
doe je dat dan ook bij je opel?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik heb er gewoon verstand van, wees blij dati k dat met jullie deel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |