De aap komt uit de mouwquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
De Koran staat voor alles waar het Westen juist niet voor staat.
Whahahaha, ja ik denk dat dat het is, ik vind het echt zooo jammer dat ik geen moslim ben!! dan kon ik me zelf ook opbalzen om zo tientallen onschuldige burgers te vermoorden omdat dat zo gaat hè, in een maatschappij die honderden jaren voorloopt op de onze! Het is natuurlijk niet normaal om vrouwen, homo's en gehandicapten normaal te behandelen en te accepteren in een beschaafde maatschappij...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de haat en de frustratie van de Amerikanen jegens de Moslims wel. De Koran staat voor alles waar het Westen juist niet voor staat. Bij het lezen van een rein boek met de correcte waarden en normen krijgen de westerlingen een enorm schuldgevoel, het doet ze pijn dat ze zover zijn afgedwaald (euthenasie, homohuwelijk, partnerruil, holocaust e.d.) en dat de Moslims op etische gronden gewoon 100den jaren verder zijn...
Dat ze dan uit frustratie de Edele Koran "mis-interpreteren'' duidt alleen maar op zwakheid, wat mij eigenlijk ook weer een klein beetje trots maakt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef -calimero- het volgende:
[..]
En dat 'reine boek' van jullie is nog te smerig om me reet mee af te vegen. En een milieu delict om door de plee te spoelen, misschien dat daarom die rellen waren, het zijn gewoon milieu activisten!
Probeer het maar niet, daar krijg je aambeien van. Heb ik proefondervindelijk vastgesteldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef -calimero- het volgende:
En dat 'reine boek' van jullie is nog te smerig om me reet mee af te vegen.
De inkt dood wel alle bacteriën denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, daar krijg je aambeien van. Heb ik proefondervindelijk vastgesteld.
Ja, ik las het. Sterkte er mee. Hoop dat je er geen geestelijk leed aan over houdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, daar krijg je aambeien van. Heb ik proefondervindelijk vastgesteld.
Liever een paar bacteriën dan aambeienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
De inkt dood wel alle bacteriën denk ik.
Ja, doe maar sarcastisch. I see you on Judgementdayquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Whahahaha, ja ik denk dat dat het is, ik vind het echt zooo jammer dat ik geen moslim ben!!
Ja man, Youssef, Meki, Mutant en ik blazen ons elke dag opquote:dan kon ik me zelf ook opbalzen om zo tientallen onschuldige burgers te vermoorden omdat dat zo gaat hè, in een maatschappij die honderden jaren voorloopt op de onze! Het is natuurlijk niet normaal om vrouwen, homo's en gehandicapten normaal te behandelen en te accepteren in een beschaafde maatschappij...
Maakt niet uit, als je het gelezen hebt zul je net als de Amerikanen van een koude kermis thuiskomen. Je hart zal zich vol schuldgevoelens gaan uitdijen. Je zult je afvragen waar het fout is gegaan dat euthenasie, homohuwelijken, partnerruil, douchepoeperds en de holocaust zijn intrede heeft gedaan in de westerse wereldquote:En dat 'reine boek' van jullie is nog te smerig om me reet mee af te vegen. En een milieu delict om door de plee te spoelen, misschien dat daarom die rellen waren, het zijn gewoon milieu activisten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |