Hun akoestische concert (met als voorprogramma The Sheer, ook niet verkeerd) was echt vet!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:04 schreef Jerruh het volgende:
die kunnen tenminste zingen, liedjes schrijven, instrumenten bespelen en een lekker rockerig, retestrak concert in elkaar zetten, zonder daarbij kwijlerige kutkoppen te trekken om daarmee jonge meisjes/homoharten te raken.
ik vind ze goed ja, dat terzijde.
klopt, ik heb er heel erg van genoten, vooral omdat ze hun eigen nummers bewerkten en daarmee geheel nieuwe stijlen gebruiktenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:15 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hun akoestische concert (met als voorprogramma The Sheer, ook niet verkeerd) was echt vet!
idd.. al een aantal keer door uit de brand geholpenquote:
en jij wilde op jezelf!?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:39 schreef creno het volgende:
ik hou niet van gestress !
kwart voor negen vertrekken naar tilburg want we moeten daar nog een auto afzetten en dan door naar Eindhoven in de hoop voor 10uur bij washh te zijn, want we willen gratis binnen![]()
my maakt die entree niet veel uit, maar ja, ik ben niet alleen !
JA !quote:
Kom je naar Rotterdam vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef creno het volgende:
[..]
JA !
maar dat gaat niet door ! dus nu ga ik geld uitgeven alsof ik nog maar een dag te leven heb !
Wij zijn er als het goed is ook rond die tijdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:39 schreef creno het volgende:
ik hou niet van gestress !
kwart voor negen vertrekken naar tilburg want we moeten daar nog een auto afzetten en dan door naar Eindhoven in de hoop voor 10uur bij washh te zijn, want we willen gratis binnen![]()
my maakt die entree niet veel uit, maar ja, ik ben niet alleen !
Daar heb ik nog muntjes vanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga naar de hoeve
http://www.dehoeve.nl/
Egnie, ik ga naar WASHH!quote:
Ja die auto kan me gestolen worden, maar die ventquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:13 schreef Twoflower het volgende:
Discriminatie! In het wekelijkse suffertje hier staat een advertentie met de foto van deze pagina met daarbij de tekst "Ladies only". Ik wil ook zo'n vent!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |