leven die nog!?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
31 mei: Backstreet Boys
Gaan met wat vriendinnen als t goed is
Yupquote:
Nieuwe CD is verrassend goed..of zitten hier alleen maar 'serieuze' muziekliefhebbers van Rock en Metal zoals heel FOK betaamt.quote:
Mama lijkt wel erg veel op Toriquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ben weer maar weer eens overnieuw begonnen
Ditmaal een hetero gezinnetje.... maar ik vind dat Thomas (de zoon) homo wordt
Ik vond die clip van Quit Playing Games With My Heart altijd wel erotischquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
YupAl is Kevin al 32 ofzo haha
stoer misschien wel maar lekker?!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:01 schreef creno het volgende:
[..]
backstreetboys... stoer ?
East17 ! die waren pas stoer![]()
je hebt niet veel te doen op het werk zeker !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stoer misschien wel maar lekker?!![]()
[afbeelding]
Is hier nou ook iemand van solo gegaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Bryan Harvey..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
Is hier nou ook iemand van solo gegaan?
Wat geforceerd schattig met die hondjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dat heb ik mt N'Sync, want die maakte wel lekker dansbare melodietjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:31 schreef LuQas het volgende:
De enige Boyband die ik nog wel enige credits wil geven is Take That:
[afbeelding]
doet me denken aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mama lijkt wel erg veel op Tori
* LuQas is verslaafd aan Wasabi-bollemix van de AH
Jij vindt Perzik goed?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:57 schreef Jerruh het volgende:
en over boybands gesproken: ik vind ze allemaal rampzalig.
Dat zijn ze ook...quote:
die kunnen tenminste zingen, liedjes schrijven, instrumenten bespelen en een lekker rockerig, retestrak concert in elkaar zetten, zonder daarbij kwijlerige kutkoppen te trekken om daarmee jonge meisjes/homoharten te rakenquote:
Ja, het smaakt ook erg naarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doet me denken aansushi
.
wasabi
.
en over boybands gesproken: ik vind ze allemaal rampzalig.
stuur es zon bol op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |