Ik neem niet eens de moeite om te kijken. Ik weet gewoon dat ik het niet snap.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Nu al die Bittorrent sites het niet meer doen, dacht ik kom, laat ik ook die newsgroups eens proberen, waar iedereen het zo over heeft, de laatste tijd..
Maar ik snap er geen ruk van..
Ik hou het maar bij rokanova. Dat kan ik tenminste nog volgen. En af en toe denk ik dan met weemoed terug aan Suprnova.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om te kijken. Ik weet gewoon dat ik het niet snap..
Suprnovaquote:Op zondag 15 mei 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij rokanova. Dat kan ik tenminste nog volgen. En af en toe denk ik dan met weemoed terug aan Suprnova..
Can it be that it was all so simple then? Or has time rewritten every line? If we had the chance to do the it all again. Tell me, would we? Could we?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:39 schreef xman het volgende:
[..]
Memories..like the corners of my mind..mistie water colored memories..of the way we were!![]()
chatboyquote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Blond19 het volgende:
het is inderdaad saai hier.... ik ga maar es op chatboy kijken![]()
![]()
![]()
Is er soms stiekem een grote meeting achter onze rug om ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Blond19 het volgende:
het is inderdaad saai hier.... ik ga maar es op chatboy kijken![]()
![]()
![]()
Dus binnenkort een lesje Nieuwsgroepen met G_E?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Nah. Misschien dat ik me in deze Pinksterdagen nog eens verdiep in hoe dat nou psies zit met die nieuwgroepen. Wie weet valt het best mee..
En dan gebant worden zeker.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus binnenkort een lesje Nieuwsgroepen met G_E?.
Achter de schermen kan ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan gebant worden zeker..
Nou G_E..hou eens op!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is er soms stiekem een grote meeting achter onze rug om ofzo?.
"Nee, laten we G_E maar niets vertellen. Die bejaarde ouwe lul is zooo saai, die wil je er niet bij hebben. ".
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*nathanistische opmerking inslik*
Mjah... er staan nu 2034 dates in m'n agenda..... nog voor het einde van dit jaar af te werken, allemaal dankzij chatboyquote:Op zondag 15 mei 2005 01:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah... er staan nu 2034 neukdates in m'n agenda..... nog voor het einde van dit jaar af te werken
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat er uberhaupt Nathanistische opmerkingen in je hoofdje voorkomen!.
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:58 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mjah... er staan nu 2034 dates in m'n agenda..... nog voor het einde van dit jaar af te werken, allemaal dankzij chatboy
Nou ik zal je erger vertellen..er komen weleens G_E-nistische opmerkingen in mijn hoofd voor. Echt een rare gewaarwording!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat er uberhaupt Nathanistische opmerkingen in je hoofdje voorkomen!.
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:59 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik zal je erger vertellen..er komen weleens G_E-nistische opmerkingen in mijn hoofd voor. Echt een rare gewaarwording!
Oh maak je geen zorgenquote:
Ik heb ook wel eens last van G_E-ische opmerkingen die mijn hoofdje binnen floepen.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:59 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik zal je erger vertellen..er komen weleens G_E-nistische opmerkingen in mijn hoofd voor. Echt een rare gewaarwording!
Nou op koninginnendag kwam ik Tech tegen..en die keek me zo indringend aan. Als je denkt dat ik indringend kijk, dan heb je Tech nooit gezien! Eng hoor!quote:
vieze chatboyquote:Op zondag 15 mei 2005 02:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Of beter gezegd: wat voor beeld hebben jullie wel niet van me..
Conclusie: Tech = Eng?!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:02 schreef xman het volgende:
[..]
Nou op koninginnendag kwam ik Tech tegen..en die keek me zo indringend aan. Als je denkt dat ik indringend kijk, dan heb je Tech nooit gezien! Eng hoor!![]()
Trusten Waxjequote:Op zondag 15 mei 2005 02:04 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja mogguh!
Maar ik duik gelijk onder de wol, desonkdanks dacht ik, een dag niet geFok!t is een dag niet geleefd he
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:04 schreef beaverhausen het volgende:
Het gebeurt vooral op Enge Momenten of bij Schattige Jongens..
*Knuffel geeft*quote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een knuffel nodigen een zaakwaarnemer
Nou, dan gaan we echt samenwonenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:10 schreef xman het volgende:
[..]
*Knuffel geeft*
Hey en over die zaakwaarnemer..als je er eentje vind..misschien kunnen we hem delen!
Ah ik zie het al voor me! Jijquote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we echt samenwonenen delen we niet alleen een huisje, maar ook de accountant-kosten!
![]()
Ik ben er nog steeds niet overheen dat M.(quote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Die Ene Jongen die op mijn werk in het zelfde gebouw zit, die keek me vrijdag ook al zo indringend aan tijdens de lunch. Hij zat te eten, ik scharrelde wat rond in het keukentje en hij keek echt zo... zo.. Nah, hij *keek*..
Misschien vind hij je wel leuk! Heb je geprobeerd te glimlachen naar hem?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef Great_Expectations het volgende:
G_E in keukentje kijkt de kantine in en wordt strak aangekeken door Jongen Aan Tafel. G_E verzamelt lunchdingetjes (pindakaas, hagelslag, ham, kaas, tonijnsalade, augurken, brood, melk, sinasappelsap, je kent het wel) en loopt naar tafel, draait zich om en wordt wederom strak en indringend aangekeken door die ene Jongen..
Heeft zo'n joch nou niet iets beters te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |