familieleden schieten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef Ang3l het volgende:
familiefeesten organiseren ..... zwaar werk
[afbeelding]
We gaan treasure hunten in de bossen met een GPS-systeem en een hoop obstakels (kruisboogschieten, raften, bruggen bouwen, grotzoeken, pistoolschieten etc etc)
Onder het mom van "homo's kunnen niet mikken"quote:
"Oh dear... schiet ik per ongeluk raak"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het mom van "homo's kunnen niet mikken"
dat heb ik ook ooit meegemaakt met mn vriendengroepquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je zit tenslotte toch net in de markies dequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan kan ik best ff zo'n schot tussen de ogen planten van en vervelende oom of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
je zit tenslotte toch net in de markies defase van je leven.
"ang3l of de voorspoed van de ondeugd"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan kan ik best ff zo'n schot tussen de ogen planten van en vervelende oom of zo... lastig dat dat ik van die kant van de familie eigenlijk iedereen wel mag...
hmm heb net een beetje zitten rekenen, mijn vaste kosten nu + hypotheek + belastingen/verzekeringen etc... ik zou dus ongeveer 300 euro overhouden per maand om van rond te komen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou ja, appartement dan he! Mjah, huren zou in mijn geval geld weggooien zijn.
Dan moet je het contact verbreken met je mannelijke ouderhelft (als hij er problemen mee heeft)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahdat vonden ze dan ook niet bepaald leuk (en de mannelijke ouderhelft nog steeds niet
)
is ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan moet je het contact verbreken met je mannelijke ouderhelft (als hij er problemen mee heeft)![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:59 schreef Weemz het volgende:
ik ga ff naar een babyshower toe!! later!
alleen mijn vader vond het een probleem mijn moeder niet zo als ik maar gelukkig ben!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:53 schreef Sunjammer het volgende:
Mijn ouders vonden het natuurlijk ook niet leuk, maar goed... 't Is nu eenmaal zo en ze hebben er geen problemen mee... Zolang ik maar happy ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |