Nee, Phantom of the Opera natuurlijk! Maar ja, ik ken wonderer natuurlijk al wat langer...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prince of the Darkness? Ozzy?
quote:Justin will also star in three episodes of popular sitcom "Will and Grace". Apparently Timberlake is to play Jack's bad boyfriend.
Met schijnbaar een HUGE bitchfight met KARENquote:
Ik heb een beetje op Google gezocht naar "de nieuwe single", maar ik kan niks anders vinden dan "Do Somethin'" en "My Prog..."quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God...zat ik di/wo/do in een K-Otic mood..nu heb ik Miss Spears herontdekt
Ik hoop voor Thomas dat hij veel anatomisch correctie Sims vriendjes krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ben weer maar weer eens overnieuw begonnen
Ditmaal een hetero gezinnetje.... maar ik vind dat Thomas (de zoon) homo wordt
Phantom of the Opera. Maar ik zie net dat ie maar tot 22 mei draait dus dat red ik niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prince of the Darkness? Ozzy?
Same here....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Nu al die Bittorrent sites het niet meer doen, dacht ik kom, laat ik ook die newsgroups eens proberen, waar iedereen het zo over heeft, de laatste tijd..
Maar ik snap er geen ruk van..
Bij mij wel.. ik wil duidelijk uitleg bij een progamma etc...quote:Op zondag 15 mei 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En aan mijn intellectuele vermogens kan het niet liggen, lijkt me, dat ik er niets van begrijp..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |