Welke maatschappij zou jij aanduiden als significant veiliger dan de KLM?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef CANARIS het volgende:
Wanneer onur niet mag vliegen , dan mag de KLM ook wel gelijk gegrounded worden.
Ik zit in de "De Branche" en weet
1) dat onur een behoorlijke maatschappij is
2) KLM een prestige-achtige pleurisbende is.
Jij hebt (terecht zo te lezen)een hekel aan KLM dat lijkt me duidelijk, maar internationaal staat de KLM echt als een der beste bekend hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef CANARIS het volgende:
In de branche heeft men het over de vliegende schrotkisten van de KLM:
Ik heb ook teveel persoonlijke ervaringen met de KLM ; juist vanwege de veiliigheid niet meer KLM te vliegen.
OOit naar Tokio gevlogen. De steward heeft ons extra kussen gegeven . Niet voor onze comfort maar om de luchtstrroom die vanonder de nooddeur kwam te hemmen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef CANARIS het volgende:
In de branche heeft men het over de vliegende schrotkisten van de KLM:
Beste gozer, als branche genoot, weet ik dat je enorme b*llsh*it praat, vooral over je tweede punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef CANARIS het volgende:
Wanneer onur niet mag vliegen , dan mag de KLM ook wel gelijk gegrounded worden.
Ik zit in de "De Branche" en weet
1) dat onur een behoorlijke maatschappij is
2) KLM een prestige-achtige pleurisbende is.
Klinkt als regeltjes gelul, waar onur air de dupe van geworden is, of niet??quote:"Het probleem is dat de Tristars die Onur Air onlangs inzette geregistreerd zijn en vliegen voor bedrijven uit landen die niet werken volgens de hoogste internationale veiligheidseisen. Ze voldoen aan de standaard voorwaarden van de ICAO (International Civil Aviation Organization, red.), maar niet aan de strengere JAROPS-eisen (Joint Airworthiness Requirements for Operation, red.). Onur Air komt uit Turkije en dat land heeft zich gecommitteerd aan die JAROPS-eisen. Daarom houden we ze daaraan."
Als je zo goed op de hoogte bent van technische zaken aangaande vliegtuigen, dan weet je ook dat doordat de druk in een vliegtuig altijd hoger is dan buiten het vliegtuig (tijdens de vlucht) er geen lucht door een nooduitgang naar binnen kan stromen... Als er al lucht vanonder de nooddeur kwam, dan is dat slechts de airconditioning...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef CANARIS het volgende:
OOit naar Tokio gevlogen. De steward heeft ons extra kussen gegeven . Niet voor onze comfort maar om de luchtstrroom die vanonder de nooddeur kwam te hemmen.
STOND!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij hebt (terecht zo te lezen)een hekel aan KLM dat lijkt me duidelijk, maar internationaal staat de KLM echt als een der beste bekend hoor.
Het gaat in deze discussie niet over de KLM maar om Onur Air.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef CANARIS het volgende:
Wanneer onur niet mag vliegen , dan mag de KLM ook wel gelijk gegrounded worden.
Ik zit in de "De Branche" en weet
1) dat onur een behoorlijke maatschappij is
2) KLM een prestige-achtige pleurisbende is.
En waar komt al die wijsheid vandaan????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef CANARIS het volgende:
STOND!!
Het accent ligt op STOND
Net als Schiphol overigens
(Blamabele laatste plaats wanneer het om de luchthavens in Europa die de meeste Koffers kwijtraken)
Dat laatste is helemaal BS (want bijv. Malpensa in Milaan raakt op zeker veel meer koffers kwijt, op een gegeven moment zelfs kans van 1 op 4). Je zit gewoon de hele tijd uit je Grijze Wolvenek te lullen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef CANARIS het volgende:
[..]
STOND!!
Het accent ligt op STOND
Net als Schiphol overigens
(Blamabele laatste plaats wanneer het om de luchthavens in Europa die de meeste Koffers kwijtraken)
Dat heeft ook te maken met het hoge criminaliteitsgehalte in de regio Amsterdam, de hordes toeristen die de stad aandoen (en landen op Schiphol) en de goedgelovigheid van toeristen (ik geloof dat bij 1 op de 10 de koffers worden gestolen, schrikbarend veel) en hun onoplettendheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef CANARIS het volgende:
[..]
STOND!!
Het accent ligt op STOND
Net als Schiphol overigens
(Blamabele laatste plaats wanneer het om de luchthavens in Europa die de meeste Koffers kwijtraken)
at5.nlquote:"Onur Airbrokers hielp Air Holland"
De Amsterdamse reisorganisatie Onur Airbrokers, een agent van Onur Air, hielp in 2001 mee met het witwassen van tientallen miljoenen guldens voor Air Holland. Dit meldt De Telegraaf op de financiėle pagina.
Het bedrijf zou ervoor gezorgd hebben dat sporttassen met briefjes van honderd gulden, afkomstig van een Surinaams drugskartel uit Rotterdam in Air Holland werden gepompt.
Dat staat in het onderzoeksdossier van de Nationale Recherche, dat de krant in handen zegt te hebben.
De Turkse overheid blameert zich door:quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Erdogan zoekt ze wel uit zeg, zijn dit nou de strijders van zijn barakken?![]()
Voor een vlucht van 2 uur heb ik weinig zin om met de KLM te vliegen als ik 2 keer zoveel moet betalen, overseas is wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat is de prijs die je moet betalen als je goedkoop wilt vliegen..
KLM e.d. voor mij alleen.
Geld speelt bij dat soort zaken geen rol voor mij, veiligheid wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voor een vlucht van 2 uur heb ik weinig zin om met de KLM te vliegen als ik 2 keer zoveel moet betalen, overseas is wat anders.
Ik voel me bij RyanAir niet onveiliger dan bij KLM hoor, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geld speelt bij dat soort zaken geen rol voor mij, veiligheid wel.
Salade allesh d'bij menrr?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |