Jep, daarentegen heb ik vrijdag vrij... Dan ga ik dus gewoon keihard kansloos zuipenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:16 schreef Ruis het volgende:
't is wat.
De snelste tijd is 37 minuten... En de gemiddelde tijd was 1,5 uur... Maar de gemiddelde persoon had ook iets meer getraind dan ons.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef Nouk het volgende:
Wat was de gemiddelde tijd? En hoelang rijden de mensen van de tour de france erover?
Met jullie is het altijd alleen maar kansloos zuipen, zonder keihard...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Ruis het volgende:
jij en hard zuipen, wanneer ga je dat ook eens doen met iemand van ons erbij als getuige?
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Met jullie is het altijd alleen maar kansloos zuipen, zonder keihard...
Hoor hem nou.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Met jullie is het altijd alleen maar kansloos zuipen, zonder keihard...
ommen!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoor hem nou.
Als we ook een keer fatsoenlijk uitgaan waar je ook kan dansen en zuipen de hele nacht, dats veel leuker.
Ja dat was toen wel echt leuk. Wel stom dat ie zo snel dicht gaat, maarja dan moeten we maar nazitje houden bij BB.quote:
BB wou 4 juni (of was t juli) toch weer ene ommen meet doen?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat was toen wel echt leuk. Wel stom dat ie zo snel dicht gaat, maarja dan moeten we maar nazitje houden bij BB.
Hey, heb ik ergens gezegd dat kansloos zuipen niet leuk is??quote:Op maandag 16 mei 2005 18:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoor hem nou.
Als we ook een keer fatsoenlijk uitgaan waar je ook kan dansen en zuipen de hele nacht, dats veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |