Inderdaad, in die laatste aflevering merkt Julian dat opquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:34 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe, in Nip Tuck speelt ze een ontzettend lekker wijf wat later een omgebouwde kerel bleek te zijen. Zoals je snapt gelijk eind Famke Janssen voor mij
Cool! Aflevering bekijken, daarna nog een keer met de PODCAST op mijn PSP!quote:FOX CONNECTS TO THE NEXT GENERATION OF TELEVISION WITH PODCAST TECHNOLOGY
FOX Introduces "FOXCASTS" on July 28
To enrich the television experience for fans and offer on-demand audio programming, Fox Broadcasting Company is now providing podcasts of episode recaps for all its series. These "FOXCASTS" enable viewers to download audio recaps of their favorite shows to their MP3 player or listen to them on their computer anywhere, anytime.
Beginning today, a centralized web page containing every FOXCAST will be accessible from FOX.com as well as each show's individual website. Additionally, FOX will offer RSS feed subscription options, which means that users can have the podcasts automatically downloaded to the player of their choice each time a new one becomes available. "It's important to take advantage of every avenue available and talk directly to our audience," said Carolyn Gray, Vice President of New Media at FOX. "Podcasts are an emerging and important platform, and we want to be at the forefront of their application to our young and first adopter viewers."
FOX will also take the innovative technology one step further and offer DVD-style content on select shows. This will give fans access to exclusive cast interviews, special event coverage and custom audio programs. The debut of this content will coincide with the premiere of PRISON BREAK Monday, Aug. 29 (8:00-10:00 PM ET/PT). Additionally, recaps of entire seasons of select shows such as 24 and ARRESTED DEVELOPMENT, premiering Monday, Sept. 19 (8:00-8:30 PM ET/PT), will be built into podcast packages that can be downloaded prior to season premieres.
*Jaloers isquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Cool! Aflevering bekijken, daarna nog een keer met de PODCAST op mijn PSP!
Ik hoop wel dat ze het net als Sci-Fi doen met Battlestar.quote:
Ik had laatst ergens gelezen, volgens mij was het op tvtome.com dat 24 nog 3 seizoenen zal doorgaan en dan stopt, dus seizoen 5, 6 en 7 nog. Verder was er wel even sprake van dat NBC het wilde overnemen, maar volgens mij was dat gewoon een gerucht.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Ik denk dat dit ook één van de punten is die FOX heeft moeten doen om 24 weer een jaartje (of twee?) bij zich te houden.
of gewoon een opvolger van Jackquote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens gelezen, volgens mij was het op tvtome.com dat 24 nog 3 seizoenen zal doorgaan en dan stopt, dus seizoen 5, 6 en 7 nog. Verder was er wel even sprake van dat NBC het wilde overnemen, maar volgens mij was dat gewoon een gerucht.
En ik denk ook dat je niet te lang moet doorgaan met 24, want het zal steeds moeilijker worden om een goed plot te bedenken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:00 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
(die gast van Lost)
*eens is.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens gelezen, volgens mij was het op tvtome.com dat 24 nog 3 seizoenen zal doorgaan en dan stopt, dus seizoen 5, 6 en 7 nog. Verder was er wel even sprake van dat NBC het wilde overnemen, maar volgens mij was dat gewoon een gerucht.
En ik denk ook dat je niet te lang moet doorgaan met 24, want het zal steeds moeilijker worden om een goed plot te bedenken.
niet hetzelfde personage dus danquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:00 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Aryan, mjah, maar als men net zoals bij 5 enkele externe experts en storywriters (die gast van Lost) erbij vragen is er genoeg om over te brainstormen.
En qu, dat pakt vaak verkeerd uit, zie bijvoorbeeld de Clancy reeks met 'Jack Ryan's'. Dat is in principe wel hetzelfde personage alleen dan door andere acteurs gespeeld.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:00 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Aryan, mjah, maar als men net zoals bij 5 enkele externe experts en storywriters (die gast van Lost) erbij vragen is er genoeg om over te brainstormen.
En qu, dat pakt vaak verkeerd uit, zie bijvoorbeeld de Clancy reeks met 'Jack Ryan's'. Dat is in principe wel hetzelfde personage alleen dan door andere acteurs gespeeld.
welke serie/film?quote:
ff een googltje doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Mia Kirshner heet ze dus.
dat is oko de volgende must-download serie, maar eerst not another teen moviequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Wuder het volgende:
Mia Kirshner... in the L-Word... gewoon onmenselijk is het...
mooi manquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:19 schreef Dos37 het volgende:
dat spotten ik zo even. Ik denk wat komt zij mij bekent voor
Nou weet ik niet of je hiermee de niet-import versie bedoelt, maar de regio 2 DVD voor de UK komt volgens mij 8 augustus al uit. En de cover is al wat langer bekend:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
De dvd!!!
15-10-2005 release date, dus nog even bikkelen
Een nieuwe 24 kijkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:37 schreef TC03 het volgende:
Afgelopen twee weken seizoen 1, 2, 3 en 4 achter elkaar gekeken. Had ze nog nooit gezien. Leuke serie hoor. Seizoen 4 vond ik in het begin erg stom, omdat alleen Jack terugkeerde (en Chloe dan). Toen later Tony en Michelle er waren werd het toch wel goed. Vanaf aflevering 16 vond ik het erg geslaagd.
Vind het ook wel mooi dat 24 niet altijd Hollywood oplossingen heeft. Paul Raines: dood. Ryan Chappelle: dood. Hele hotel: dood. Maakt het toch wel wat geloofwaardiger (niet realistischer). En natuurlijk Air Force One wat gewoon uit de lucht geschoten wordt.
Het grootste voordeel aan seizoen 4 vond ik wel het ontbreken van die stomme sidelines van Kim/Palmer. Vooral die dingen van Palmer in seizoen 3 waren echt zo saai. Altijd als Palmer in beeld verscheen baalde ik een beetje, ik wil gewoon Jack/CTU zien.
Chloe vond ik een briljant personage trouwens. Ik snap trouwens niet wat iedereen zo goed vindt aan Dina. Haar stem is zooooo irritant. Was blij dat ze dood was.
Dat gedoe met China vond ik ook wel oké. Laat in elk geval genoeg ruimte over voor leuke plots van seizoen 5.
boeie joodquote:
Seizoen 2 wordt verpest door de verhaaltjes met Kim.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:23 schreef Retarded het volgende:
Kreeg gister de importversie eindelijk binnen, had het seizoen nog niet gezien.. dus ben maar niet gaan stappenNet de laatste aflevering gezien... erg vet seizoen weer, maar toch blijft het 2e seizoen het beste imho.... Arnold Vosloo kon mij helaas niet helemaal overtuigen als badguy
ik vind dr wel liefquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Seizoen 2 wordt verpest door de verhaaltjes met Kim.
Geen last van. Ze is zo mooi en vind der verhaaltjes wel interessant en spannend. (zeker bij die freak in de kelder)quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Seizoen 2 wordt verpest door de verhaaltjes met Kim.
HEH?!!?!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:23 schreef Retarded het volgende:
Arnold Vosloo kon mij helaas niet helemaal overtuigen als badguy
Waarom een jaar? De DVD komt in Oktober al uit hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:04 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Mjah, over de import versie. Tof, maar aangezien ik de vorige 3 seizoenen allemaal in de NL-versie heb, wacht ik toch nog maar een jaartje af.
Wat stellen de DigiPacks precies voor dan?quote:Ik ben niet blij met de digi-stack verpakking waar ook in de UK nu voor gekozen is Het tofste van de UK import boxen vond ik dat ze nog gewoon digipack waren, in tegenstelling tot de Nederlandse editie
Ben eens creatief ququote:hebben we al een mooie OP voor deel 7 eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |