Ach ja, 110 jaar op het hoogste niveau, meer uitstraling dan wat andere clubjes........maar goed dat telt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:59 schreef SCH het volgende:
Ik snap ook niet waarom Sparta in de eredivise zou horen, zoals sommigen beweren. Is daar bewijs voor?
Ho ho ho, ik zeg ook niet dat ze er niet in horen. Ik reageer alleen op opmerkingen dat Sparta in de HCE zou horen. Dat zie ik niet meteen. Dat ze er wellicht prima zouden overleven, dat geloof ik graag. Net als Heracles overigens.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach ja, 110 jaar op het hoogste niveau, meer uitstraling dan wat andere clubjes........maar goed dat telt niet.
Nogmaals: stel Sparta promoveert, wat hebben die dan minder te zoeken dan De Graafschap en FC Den Bosch op dit moment? Als die erin mogen, dan kan Sparta zeker.
En in tegenstelling tot de Graafschap deze zomerstop is er bij zowel Heracles als bij Sparta wel ruimte om meer eredivisiewaardige spelers te halen. Een club moet toch ooit eens de overstap naar het hoogste niveau maken. SC Heerenveen begon nou ook niet bepaald als smaakmaker toen ze promoveerden.
FCDB en Excelsior waren vorig jaar ook sterker dan FC Zwolle.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Stpan het volgende:
Nogmaals: stel Sparta promoveert, wat hebben die dan minder te zoeken dan De Graafschap en FC Den Bosch op dit moment? Als die erin mogen, dan kan Sparta zeker.
Dan zijn we het met elkaar eenschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik zeg ook niet dat ze er niet in horen. Ik reageer alleen op opmerkingen dat Sparta in de HCE zou horen. Dat zie ik niet meteen. Dat ze er wellicht prima zouden overleven, dat geloof ik graag. Net als Heracles overigens.
Hey Stpan, alles goed?quote:
ja dat zal mooi wenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Dos37 het volgende:
Straks staan ze achter tegen veendam en krijgen ze de verkeerde stand door
Ja lachen hequote:
Zeg, hoorde jij en dat kontmaatje van je niet in een Enschedees stadion te zitten?quote:
en jij kan toch nooit nu al terug zijn uit Eindhovenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeg, hoorde jij en dat kontmaatje van je niet in een Enschedees stadion te zitten?
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeg, hoorde jij en dat kontmaatje van je niet in een Enschedees stadion te zitten?
Wat moet ik in Eindhoven?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef DutchGooner het volgende:
en jij kan toch nooit nu al terug zijn uit Eindhoven
Matig, dan mag je die muil ook wel wat minder opentrekken wat betreft Heracles.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:01 schreef Dos37 het volgende:
Nee want bij ons is er een wachtlijst voor een seizoenskaart
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat moet ik in Eindhoven?
[..]
Matig, dan mag je die muil ook wel wat minder opentrekken wat betreft Heracles.
En dat zou een reden zijn om naar Eindhoven te gaan voor mij?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
PSV v Feyenoord bijvoorbeeld?
Of ben je nu voor Heracles?
Dat bepaalde supporters van FCT iets tegen Heracles mag best, maar een thuiszittende Vjenne boer echt niet.quote:
Als jij andere mensen"verwijt" dat ze in het stadion moeten zitten....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dat zou een reden zijn om naar Eindhoven te gaan voor mij?
Ik dacht dat het een supporter was ja, aan zijn gedrag te zien.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
Als jij andere mensen"verwijt" dat ze in het stadion moeten zitten....
quote:Woord van dank
Namens de nabestaanden van Rob Kiebert, directie en medewerkers van Sparta, wil ik graag een woord van dank richten tot alle supporters die afgelopen vrijdag aanwezig waren in het Sparta Stadion. De minuut stilte die in acht werd genomen was een indrukwekkend afscheid van Rob. Zijn familie was bijzonder getroffen door dit gebaar van alle supporters. Deze minuut zal voor eeuwig in onze gedachten blijven. Peter Bonthuis Algemeen Directeur Sparta Rotterdam
quote:Rood/geel gunt het Heracles
Omdat er een paar randdebielen zich afgelopen keer in Almelo hebben misdragen, wil ik mij als echte supporter hier graag van distancieren. Heracles speelt al jaren met veel supporters achter zich een positieve pot voetbal. Dat kan ik (en vele andere) in Deventer zeker waarderen. De promotie is een optelsom van vele jaren net niet. Daarom is het ook gegunt. Voor mij (en de meeste Deventernaren) is er maar 1 pot die de rood gele niet mogen verliezen en dat is tegen Zwolle. Daarnaast is met de meeste schandalige overtreding in jaren begaan de publieke opinie in Deventer zwaar tegen Sparta en tenslotte zijn er in Deventer genoeg supporters die jullie (fantastische) strijd zeker kunnen waarderen en gaan de spelers er 100% voor om Kokkie de eer te bewijzen die hij verdient. Zoals ik al eerder zei, Sparta wint niet in Deventer en jullie een prettig feest en veel plezier in in HCE !
Bas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |