quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef Roi het volgende:
Perfect dark!
Lelijke renders en de focus op de multiplayer stelt me ook niet gerust.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef Roi het volgende:
Perfect dark!
Zal toch niet.quote:
Hadden ze bter Orlando Bloom kunnen nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:01 schreef capibar het volgende:
ach ja, nu gaan die breezah's natuurlijk wel morgen naar de winkel rennen () om een xbox 360 te kopen omdat elijah wood de 'onthulling' presenteerde
![]()
Het is echt voorbijquote:
ik hoop zo hard dat dat wel fatsoenlijk wordt..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef Xrenity het volgende:
Jongens niet getreurd, straks op TMF Gamekings! (9 uur)
mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Niwa het volgende:
We moeten nu allemaal MTV boycotten. Vind ik.
Echt niet, ik ga Cribs kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Niwa het volgende:
We moeten nu allemaal MTV boycotten. Vind ik.
ja de xbox360 is te zien en interviews met de makers en pimp my xboxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, een non laat meer bloot zien dan mtv iets van die x-box laat zien.
Goed, die torrent maar eens proberen, misschien dat er daar wel een x-box 360 te zien is.
Ze hebben juist de muziek erin gelaten, en de Xbox eruit gehaald lijkt t wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
ja de xbox360 is te zien en interviews met de makers en pimp my xbox
de meeste crap is er uit geknipt (muziek) en wat games
Zoals hij hem raakte zou je denken dat het een clitoris was.quote:
Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:13 schreef Keano het volgende:
Whehe mijn broertje was helemaal gefixeerd op dit half uur dus ik kijk ff mee komen er gewoon 3 nummers van The Killers![]()
![]()
![]()
*downed*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:07 schreef twi het volgende:
Het interessantste filmpje is trouwens die van OurColony.
http://media.xbox360.ign.com/articles/613/613343/vids_1.html
Deze dus.
Nog zo'n frusto, ik moet toegeven het hele programma was een anti-climax als je niet van die bands hield.quote:
Frusto? Het ging niet eens om de Xbox.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef Keano het volgende:
[..]
Nog zo'n frusto, ik moet toegeven het hele programma was een anti-climax als je niet van die bands hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |