Novemberquote:Op zondag 15 mei 2005 15:01 schreef crossover het volgende:
wanneer is de xbox360 hier te koop?
Dit werkt alleen goed met backwards compatiblity, wat de ps2 dus had, als de xbox360 dit niet heeft, verliezen ze daar een hoop sales op denk ik zo.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
J Ik ben het BMH eens (zowaar) dat het grootste deel van de consumenten een vervolgproduct koopt. De gamer die er wat meer over leest en wat meer verstand van zaken heeft, die zal misschien wel een merk overstap maken.
Ik ben ook Rare fan. Ben alleen TE teleurgesteld door Microsoft en Rare. Ik vind het schandalig dat ze niet eerder melden dat hun games niet meer op de xbox 1 worden uitgebracht. Een dikke naaistreek imo. Rare is de reden waarom ik een xbox kocht en nu komt er geen rare op de xbox (op de remake van conker na). Binnen een week is me xbox weg.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:06 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb gelezen dat dit de launch games worden:
- Perfect Dark Zero
- Kameo Elements of Power
- Project Gotham 3
Nou, die bovenste 2 !!! hulde! Ik ben Rarefan in hart en nieren
haha tja . microsoft had bij de koop van rare beloofd dat ze 5 spellen in 2 jaar zouden releasen, maar het is 2 spellen in 5 jaar geblekenquote:Op zondag 15 mei 2005 15:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben ook Rare fan. Ben alleen TE teleurgesteld door Microsoft en Rare. Ik vind het schandalig dat ze niet eerder melden dat hun games niet meer op de xbox 1 worden uitgebracht. Een dikke naaistreek imo. Rare is de reden waarom ik een xbox kocht en nu komt er geen rare op de xbox (op de remake van conker na). Binnen een week is me xbox weg.rare
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:10 schreef BMH het volgende:
van conker na). Binnen een week is me xbox weg.rare
Ja alsof je een nieuwe console koopt om dezelfde oude spellen op te kunnen spelen die niets mooier of beter zijn op de nieuwe console.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dit werkt alleen goed met backwards compatiblity, wat de ps2 dus had, als de xbox360 dit niet heeft, verliezen ze daar een hoop sales op denk ik zo.
Voordeel wat de ps2 had met de launch was de bc, en dus al heel veel games die men kon spelen op het nieuwe systeem, ook al bakken met budget games dus, want ja, als je 700 euro uitgeeft aan een console, kun je er dan nog voor 200 euro aan spellen bij kopen?
of kies je dan voor een launch titel en graai je voor 50 euro nog 5 oudere titels erbij?
Ga eens snel dat ding op marktplaats zettenquote:
quote:"This business is becoming a Microsoft space" With Xbox 360 Microsoft thinks it can and will beat Sony. As Bach put it: "In the next generation we'll turn our thought leadership into market leadership. "The business is coming around to being a Microsoft space. We're a platform company and this is about building the best platform. Compare us to Sony it's a great company, but it's a consumer electronics company. It doesn't know software. Likewise, Nintendo a really great company but, with respect, a great toy company. I think they'll do great in that niche, but this isn't about the toy business anymore. This is the mainstream entertainment business." And Europe is on-message: "We don't do things by halves," said Lewis .
J. Allard zei ook nog dat zijn perfecte dag zou zijn wanneer hij de onslagbrief van de directeur van Sony boven zijn bureau zou hebben hangen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:51 schreef twi het volgende:
Daar doen Sony en Nintendo ook aan mee hoor, met hun "It's not about power, but about gameplay" crap.
Of gewoon marketing.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
MS heeft wel erg veel zelfvetrouwen zeg.
Kan ook gewoon bluf zijn.
Gezien die enge blik van jullie Reggi ben ik blij dat ik niet weet wat zijn perfecte dag zou zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:56 schreef BMH het volgende:
J. Allard zei ook nog dat zijn perfecte dag zou zijn wanneer hij de onslagbrief van de directeur van Sony boven zijn bureau zou hebben hangen.![]()
Kwart miljard X360's.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef BMH het volgende:
Peter Moore zei toch dat hij een kwart miljard huishoudens met een xbox 360 wil zien... Wat borrelt er naast het water in de watercooler van de X360??![]()
Dat heet Expectations Management. Als je de consument kunt laten geloven dat jij de winnaar gaat worden dan kan dat een zogenaamde selffulfulling prophecy worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
MS heeft wel erg veel zelfvetrouwen zeg.
Kan ook gewoon bluf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |