Die heeft volgens mij een geslachtsverandering ondergaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is daarmee dan?
Is dat het eerste waar je naar kijkt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij een geslachtsverandering ondergaan.
Idd. opvallend.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Is dat het eerste waar je naar kijkt?![]()
Roi![]()
AMENquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef Steeven het volgende:
Perfect Dark Zero, wat doe je? Microsoft is niet snoei, maar snoeihard in de kont geneukt door Nintendo met de overname van Rare. Verder zien sommige games er goed uit, maar niet speciaal ofzo. Ik denk dat de PC dit over een jaar al ingehaald heeft. Ik snap nu wat Iwata bedoelde met de opmerking dat het grafisch wel beter kan, maar niet voor betere games zorgt. Ik zet m'n hoop op de Revolution en de PS3.
En die presenatie:.
Mja wel truequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef Steeven het volgende:
Perfect Dark Zero, wat doe je? Microsoft is niet snoei, maar snoeihard in de kont geneukt door Nintendo met de overname van Rare. Verder zien sommige games er goed uit, maar niet speciaal ofzo. Ik denk dat de PC dit over een jaar al ingehaald heeft. Ik snap nu wat Iwata bedoelde met de opmerking dat het grafisch wel beter kan, maar niet voor betere games zorgt. Ik zet m'n hoop op de Revolution en de PS3.
Op gamespot zeiden ze het ook al:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef Steeven het volgende:
Grafisch valt PD0 me gewoon tegen voor een next-gen game. Idem voor DOA4. Ik zie weinig verschil met deze generatie, op wat hippe lichteffectjes na. Daar zou ik geen nieuwe console voor kopen. Natuurlijk zien andere games er al veel beter uit dus ik zit hier niet te generaliseren, maar ik verwacht meer van de Rev en PS3.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op gamespot zeiden ze het ook al:
"It'll take years before AMD and Intel put out CPUs that can do what the Xbox 360 CPU can do. (Graphics is another story, and we'll have better graphics chips than the Xbox 360 and PlayStation 3 on the PC in a year)."
En of het een slechte game wordt kun je nog geen reet van zeggen totdat je het zelf daadwerkelijk gespeeld hebt. Zoals altijd geldt gameplay boven graphics en gameplay kun je niet van een paar screenshotjes en filmpjes aflezen.
jah zo kan je het ook noemen. En games met hele grote werelden, die er wel supermooi uitzien. Dus GTA:SA maar dan met de graphics van Halo2 bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet zozeer de kwaliteit van de graphics dan wel de kwantiteit daarvan dus...
neuh, niet echt tbh. De graphics zijn wel ok voor Next gen maar niet de absolute top, de gameplay weet ik niet, maar ik verwacht niet zo veel van rare ^^quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:09 schreef Rodie83 het volgende:
Ben ik nou de enige die PD0 een compleet oninteressante game vind?
Jezusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Now we're talking!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee mij boeit ie verder ook niet, maar ben niet zo'n FPS speler afgezien van Half-Life en Halo...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:09 schreef Rodie83 het volgende:
Ben ik nou de enige die PD0 een compleet oninteressante game vind?
Dat mag dan wel zo zijn, maar als je alle kosten voor die nieuwe hardware in je pc bij elkaar gaat optellen kun je waarschijnlijk makkelijk alle next-gen consoles kopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op gamespot zeiden ze het ook al:
"It'll take years before AMD and Intel put out CPUs that can do what the Xbox 360 CPU can do. (Graphics is another story, and we'll have better graphics chips than the Xbox 360 and PlayStation 3 on the PC in a year)."
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vergelijking van Kameo op Xbox en Xbox 360
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |