abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27120959
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef m021 het volgende:
edit: kan joop3333 trouwens van het forum verwijderd worden, hij heeft een postcount van 8 en hij heeft ook precies 8x bovenstaande spam gepost
Ik heb niet de indruk dat het spam is. Ik bergijp dat je graag het tegengeluid censureert

Overigens is die tekst net zo onleesbaar als de grondwet zelf. Die auteur (en Joop 3333 ook?) zou het goed doen tussen de europese technocraten
pi_27121838
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef kenz het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het spam is.

Acht keer dezelfde link posten, en dan ook nog in hoofdletters, en dat vind jij geen spam?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27121956
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef kenz het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat het spam is. Ik bergijp dat je graag het tegengeluid censureert

Overigens is die tekst net zo onleesbaar als de grondwet zelf. Die auteur (en Joop 3333 ook?) zou het goed doen tussen de europese technocraten
nou ja, elk eu-topic werd er eventjes mee gekickt, komt wel in de buurt van spam dus.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27134304
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

nou ja, elk eu-topic werd er eventjes mee gekickt, komt wel in de buurt van spam dus.
Had ik eigenlijk niet opgemerkt. Mijn fout...
pi_27135913
[upd] Politici waarschuwen NEE-stemmers

Ze gooien nog wat olie op het vuur.
pi_27139252
In de NOVA aflevering van gisteren deden enkele politici hun best om wat echte argumenten voor de grondwet te geven en de bangmakerij van andere politici te relativeren. Ook een stukje voor-vs-tegen debat tussen politici en Wouter Bos die langs de deuren ging ( ).

De overheidscampagne begint nu blijkbaar echt van de grond te komen.

Stream van betreffende aflevering
pi_27141223
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:57 schreef m021 het volgende:
In de NOVA aflevering van gisteren deden enkele politici hun best om wat echte argumenten voor de grondwet te geven en de bangmakerij van andere politici te relativeren.
Ik vond vooral Kok overtuigend. Dé man die ervoor gezorgd heeft dat Nederlanders meer aan de EU betalen dan wie dan ook in Europa (¤329). Begin ik ook te begrijpen waarom onder zijn leiding de gulden zo goedkoop is weggedaan. Lijkt het allemaal wat minder... .
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27142246
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Tikorev het volgende:
Ik vond vooral Kok overtuigend.
Ja, wat hij over de euro zei hield niet echt stand (dat er niet zo veel dingen duurder waren geworden enzo). Maar wat hij over de grondwet zei klopte wel allemaal.
pi_27142496
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef m021 het volgende:

[..]

Maar wat hij over de grondwet zei klopte wel allemaal.
Typerend vond ik de zeer lange stilte na de vraag of Nederland nu juist meer of minder te vertellen kreeg in Europa na het aanvaarden van de Grondwet...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27142836
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Tikorev het volgende:
Typerend vond ik de zeer lange stilte na de vraag of Nederland nu juist meer of minder te vertellen kreeg in Europa na het aanvaarden van de Grondwet...
Ik ken niet het hele gesprek uit mijn hoofd, maar kwam er na die stilte niet een goed antwoord....?

Een mens mag toch nadenken voordat hij wat zegt.
pi_27142990
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef m021 het volgende:

[..]

Ik ken niet het hele gesprek uit mijn hoofd, maar kwam er na die stilte niet een goed antwoord....?
Nee, Witteman redde hem door hem dan maar een quote van Fortuyn voor te leggen. Een inhoudelijk antwoord heeft hij niet gegeven.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:54:17 #162
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27143158
Nou als Kok voor is.... die kerel is oa verantwoordelijk voor de rampzalige invoering van de euro dus als hij voor de grondwet is... nou dan gaan er alleen nog maar meer mensen tegen stemmen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27143970
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou als Kok voor is.... die kerel is oa verantwoordelijk voor de rampzalige invoering van de euro dus als hij voor de grondwet is... nou dan gaan er alleen nog maar meer mensen tegen stemmen
Wanneer houdt men nou eens op met die drogreden...

Persoon X was voor de Euro en nu ook voor de grondwet, dus is de grondwet fout.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:21:27 #164
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27144035
Het geeft wel aan wat voor een persoon het is, van een notoire oplichter zou ik ook geen 2'e hands wagen kopen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27144121
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef m021 het volgende:

[..]

Je kunt je wel gebaseerd op ervaring afvragen hoe zuiver de motieven van de heer Kok wel zijn. Als MP schopte hij tegen de "schandelijke zelfverrijking" in de top van het grote boze bedrijfsleven, nu hij daar zelf deel van uitmaakt hoor je hem daar niet meer over, keurt hij zelfs mede de salarissen goed, zijnde commissaris bij onder andere Shell en ING. Wat meneer Kok beweert wordt dus kennelijk voornamelijk gestuurd door zijn eigen positie en voordelen die hij daar uit peurt, en kennelijk slechts weinig door idealen waar hij voor zou moeten staan.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27151946
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat is echt wel een relevant punt. De grondwet heeft niets met de euro, of turkije, of het niet naleven van het stabiliteitspact, of het verdrag van Maastricht (waardoor NL de grootste netto betaler is) te maken. Maar het zijn wel dezelfde personen die nu met het zoveelste plan komen wat 'goed voor ons is'. Vertrouw jij ze nog?

Ik heb geen zin om over twee jaar van dezelfde mensen weer al die sorry verhalen te horen waarom het toch anders is uitgepakt.
pi_27163896
wat kenz zegt
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_27164673
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:04 schreef kenz het volgende:

[..]

De grondwet heeft niets met de euro, of turkije,
Ik denk dat de Grondwet ook best wat met Turkije te maken heeft. Bij veel zaken wordt er namelijk gestemd met een gekwalificeerde meerderheid. Dat betekent dat des te meer inwoners je hebt, des te groter word je macht.

Als Turkije straks bij de Europese Unie komt wordt er echt niet weer opnieuw een referendum gehouden of we dan nog steeds de Grondwet willen hebben. Kortom je stemt nu tevens voor of tegen grote Turkse invloed op beleid in Nederland op de langere termijn (Turkije heeft straks met 70.000.000 inwoners meer invloed op welke grondwetten er hier in Nederland moeten gelden dan het Nederlandse volk zelf).

Dat geldt overigens ook voor Duitsland maar daar zou je nog van kunnen zeggen dat Nederlanders en Duitsers (cultureel gezien) redelijk met elkaar verwant zijn en dat dat daarom nog te accepteren is. Ik kan me dus voorstellen dat er mensen zijn die met het huidige Europa voorstander zijn van de Grondwet maar tegenstander zijn van de Grondwet wanneer Turkije ook bij Europa zou horen. Dan speelt Turkije dus wel degelijk een rol bij het referendum over de Europese Grondwet..
pi_27164787
Wanneer gaat Den Haag zien dat dit geen afkeuring van de grondwet op zich is, maar een afkeuring van de hele gang van zaken. Het door onze strot drukken van de grondwet, het te veel betalen van Nederland ten opzichte van andere landen, de puinhopen die de regering in onze ogen maakt, de sociale zekerheden die worden afgebroken....

Tuurlijk heeft dit NIETS met de grondwet te maken, maar het is wel een duidelijk signaal. Daar zouden ze lering uit moeten trekken. MAAR NEEE, wat doen ze? Die nee-stemmers hebben er geen verstand van, stemmen met hun gevoel, stemmen om onjuiste redenen. Struisvogel gedrag en arrogantie ten top van die politieke elite!
pi_27165344
we leven helaas niet meer in een democratie. het gaat steeds meer de kant op van een soort politiestaatje. overal camera's, agenten die om je legitimatie vragen en politici die een eigen agenda er op na houden. niet fijn.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_27167527
Ze, de EU, hadden de grondwet gewoon een andere naam moeten geven, verdrag van Luxemburg ofzo. Europees Parlement erover laten stemmen, geen gezeur en geen haan die ernaar had gekraaid in NL. Hoewel ik nogsteeds D66 stem, minst slechte politieke partij naar mijn mening (zoals democratie de minst slechte staatsvorm is; Churchill), ben ik wel tegen 'n referendum.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:02:10 #172
55692 opfokken
Je weet tog
pi_27171515
http://meatpipe.com/XL/?ID=4007

om jullie op te fleuren
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 00:38:25 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27172485
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:49 schreef Tikorev het volgende:

De meeste asielzoekers zijn inderdaad geen politieke vluchtelingen. Een streng en restrictief toelatingsbeleid is dus noodzakelijk. Europa zal dit in Nederland alleen maan ondermijnen.
[..]

Het zal niet hun doel zijn, maar als ik dan zie hoe makkelijk Spanje bijvoorbeeld even 700.000 illegalen legaliseert zal dat uiteindelijk wel het gevolg zijn wanneer dat soort landen straks ons asielbeleid kunnen gaan bepalen dankzij de EU-Grondwet.
Ik heb laatst in de wandelgangen iets opgevangen over de stad Groningen die géén nieuwkomers meer zal accepteren.Als ik het goed begrijp dan kan de EU strax gewoon beslissen dat in Groningen de poorten weer open moeten?
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 00:42:40 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27172550
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef NgInE het volgende:
we leven helaas niet meer in een democratie. het gaat steeds meer de kant op van een soort politiestaatje. overal camera's, agenten die om je legitimatie vragen en politici die een eigen agenda er op na houden. niet fijn.
Groningen heeft de primeur m.b.t. de extra camera's die worden ingezet in het centrum, deze registreren slechts geluid en zullen alleen alarm slaan als het geluid agressiever gaat worden... ( vervolgens komt *men* in actie)
Er is gezegd normale straatgeluiden niet worden opgenomen maar toch krijg je er een raar gevoel bij dat het straks in principe zover gaat komen dat overal geluid- en beeldmateriaal is opgeslagen.
Internetverkeer moet men bewaren, geluiden, gesprekken, beelden...

Mocht je een tikje paranoide zijn dan zal je strax nergens meer je mond open durven trekken (zowel virtueel als irl...)

Iedereen heeft recht op privacy lijkt mij...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:46:00 #175
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27172611
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef NgInE het volgende:
Politiestaat gaat natuurlijk veel te ver, maar dat de politici een andere agenda hebben dan ze laten blijken is onderhand door het gedram voor een "Ja" wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')