Ik heb niet de indruk dat het spam is. Ik bergijp dat je graag het tegengeluid censureertquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef m021 het volgende:
edit: kan joop3333 trouwens van het forum verwijderd worden, hij heeft een postcount van 8 en hij heeft ook precies 8x bovenstaande spam gepost
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef kenz het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het spam is.
nou ja, elk eu-topic werd er eventjes mee gekickt, komt wel in de buurt van spam dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef kenz het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat het spam is. Ik bergijp dat je graag het tegengeluid censureert![]()
Overigens is die tekst net zo onleesbaar als de grondwet zelf. Die auteur (en Joop 3333 ook?) zou het goed doen tussen de europese technocraten![]()
Had ik eigenlijk niet opgemerkt. Mijn fout...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
nou ja, elk eu-topic werd er eventjes mee gekickt, komt wel in de buurt van spam dus.
Ik vond vooral Kok overtuigend. Dé man die ervoor gezorgd heeft dat Nederlanders meer aan de EU betalen dan wie dan ook in Europa (¤329). Begin ik ook te begrijpen waarom onder zijn leiding de gulden zo goedkoop is weggedaan. Lijkt het allemaal wat minder...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:57 schreef m021 het volgende:
In de NOVA aflevering van gisteren deden enkele politici hun best om wat echte argumenten voor de grondwet te geven en de bangmakerij van andere politici te relativeren.
Ja, wat hij over de euro zei hield niet echt stand (dat er niet zo veel dingen duurder waren geworden enzo). Maar wat hij over de grondwet zei klopte wel allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Tikorev het volgende:
Ik vond vooral Kok overtuigend.
Typerend vond ik de zeer lange stilte na de vraag of Nederland nu juist meer of minder te vertellen kreeg in Europa na het aanvaarden van de Grondwet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar wat hij over de grondwet zei klopte wel allemaal.
Ik ken niet het hele gesprek uit mijn hoofd, maar kwam er na die stilte niet een goed antwoord....?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Tikorev het volgende:
Typerend vond ik de zeer lange stilte na de vraag of Nederland nu juist meer of minder te vertellen kreeg in Europa na het aanvaarden van de Grondwet...
Nee, Witteman redde hem door hem dan maar een quote van Fortuyn voor te leggen. Een inhoudelijk antwoord heeft hij niet gegeven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik ken niet het hele gesprek uit mijn hoofd, maar kwam er na die stilte niet een goed antwoord....?
Wanneer houdt men nou eens op met die drogreden...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou als Kok voor is.... die kerel is oa verantwoordelijk voor de rampzalige invoering van de euro dus als hij voor de grondwet is... nou dan gaan er alleen nog maar meer mensen tegen stemmen![]()
Je kunt je wel gebaseerd op ervaring afvragen hoe zuiver de motieven van de heer Kok wel zijn. Als MP schopte hij tegen de "schandelijke zelfverrijking" in de top van het grote boze bedrijfsleven, nu hij daar zelf deel van uitmaakt hoor je hem daar niet meer over, keurt hij zelfs mede de salarissen goed, zijnde commissaris bij onder andere Shell en ING. Wat meneer Kok beweert wordt dus kennelijk voornamelijk gestuurd door zijn eigen positie en voordelen die hij daar uit peurt, en kennelijk slechts weinig door idealen waar hij voor zou moeten staan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef m021 het volgende:
[..]
Wanneer houdt men nou eens op met die drogreden...
Persoon X was voor de Euro en nu ook voor de grondwet, dus is de grondwet fout.
Dat is echt wel een relevant punt. De grondwet heeft niets met de euro, of turkije, of het niet naleven van het stabiliteitspact, of het verdrag van Maastricht (waardoor NL de grootste netto betaler is) te maken. Maar het zijn wel dezelfde personen die nu met het zoveelste plan komen wat 'goed voor ons is'. Vertrouw jij ze nog?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef m021 het volgende:
[..]
Wanneer houdt men nou eens op met die drogreden...
Persoon X was voor de Euro en nu ook voor de grondwet, dus is de grondwet fout.
Ik denk dat de Grondwet ook best wat met Turkije te maken heeft. Bij veel zaken wordt er namelijk gestemd met een gekwalificeerde meerderheid. Dat betekent dat des te meer inwoners je hebt, des te groter word je macht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:04 schreef kenz het volgende:
[..]
De grondwet heeft niets met de euro, of turkije,
Ik heb laatst in de wandelgangen iets opgevangen over de stad Groningen die géén nieuwkomers meer zal accepteren.Als ik het goed begrijp dan kan de EU strax gewoon beslissen dat in Groningen de poorten weer open moeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:49 schreef Tikorev het volgende:
De meeste asielzoekers zijn inderdaad geen politieke vluchtelingen. Een streng en restrictief toelatingsbeleid is dus noodzakelijk. Europa zal dit in Nederland alleen maan ondermijnen.
[..]
Het zal niet hun doel zijn, maar als ik dan zie hoe makkelijk Spanje bijvoorbeeld even 700.000 illegalen legaliseert zal dat uiteindelijk wel het gevolg zijn wanneer dat soort landen straks ons asielbeleid kunnen gaan bepalen dankzij de EU-Grondwet.![]()
Groningen heeft de primeur m.b.t. de extra camera's die worden ingezet in het centrum, deze registreren slechts geluid en zullen alleen alarm slaan als het geluid agressiever gaat worden... ( vervolgens komt *men* in actie)quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef NgInE het volgende:
we leven helaas niet meer in een democratie. het gaat steeds meer de kant op van een soort politiestaatje. overal camera's, agenten die om je legitimatie vragen en politici die een eigen agenda er op na houden. niet fijn.
Politiestaat gaat natuurlijk veel te ver, maar dat de politici een andere agenda hebben dan ze laten blijken is onderhand door het gedram voor een "Ja" wel duidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef NgInE het volgende:
we leven helaas niet meer in een democratie. het gaat steeds meer de kant op van een soort politiestaatje. overal camera's, agenten die om je legitimatie vragen en politici die een eigen agenda er op na houden. niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |