Ik heb nog nooit doorgeringd, maar het heeft wel eens 3 volle dagen geduurd eer ik ongesteld werd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef Jipje het volgende:
Vraagje aan degenen die em al wat langer gebruiken, ik moet nu voor de eerste keer ongesteld worden, tenminste, dat moest ik dus gister... Met de pil ging dat altijd hartstikke goed, maar ik zit nog steeds te wachten ...En ik heb niet echt een stressvolle situatie. Wat denken jullie? Zou het door die ring kunnen komen (heb meteen doorgeringd, dus nu na mn 2e ring 1e menstruatie) of zou ik dan toch stiekem ineens zwanger zijn?
![]()
![]()
Ik heb de ring er donderdag uitgehaald al... Normaal met de pil (laatste pil op woensdag) werd ik op zondag ongesteld... Ik wacht nu dus 3,5 dag (het voelt als veel langer...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:23 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit doorgeringd, maar het heeft wel eens 3 volle dagen geduurd eer ik ongesteld werd.
Of ben je al langer aan het wachten?
Ja, dat voelt al heel snel langer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb de ring er donderdag uitgehaald al... Normaal met de pil (laatste pil op woensdag) werd ik op zondag ongesteld... Ik wacht nu dus 3,5 dag (het voelt als veel langer...)
Ik heb idd wel al 2 dagen rugpijn en beetje buikpijn, daarom vind ik het des te vreemder dat het zo lang op zich laat wachten..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:33 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ja, dat voelt al heel snel langer.![]()
Erg raar... Ik zou goed nagaan aan mijn lichaam of ik pms dingen heb ik die ik normaal ook zou hebben (acne, snel geirriteerd, bollebuik je kent het wel). Als dat zo is dan komt het meestal wel. Als dat niet zo is morgen testje doen...
Ja, ik bedoel met gevoelig idd ook pijn... Ik heb ook nooit echt gevoel in mijn borsten ofzo, wist niet dat meer mensen dat haddenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik heb uberhaupt geen gevoel in mijn borsten en alles wat ik voel doet pijn, maar dat is altijd al zo geweest dus daar kan ik je niet mee helpen.
ik gebruik de ring nu trouwens twee weken en ik merk eigenlijk helemaal geen verschil.
Thank God! Jipje wordt nog geen mamaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb idd wel al 2 dagen rugpijn en beetje buikpijn, daarom vind ik het des te vreemder dat het zo lang op zich laat wachten..
zou het de genezing bevorderen als ik hem eruit haal? ik heb hem nu 18 dagen in, kan dat gewoon?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Pearly het volgende:
Misschien is het nu verstandig dat je de nuvaring even verwijderd en veel sinaasappels gaat eten. ( schijnt goed te zijn voor de plassert )![]()
Succes. ... ik hoop dat je snel iets op recept krijgt. Kijk anders ff op www.dokterdokter.nl Misschien dat je daar wat kan vinden over vaginale infecties!
Balen zeg, maar wel fijn dat je mijn klachten herkent! Hoofdpijn heb ik ook veel maar dat weet ik aan een hersenschudding die nog niet over is...?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:27 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Dat is naar en vervelendQua positie van de ring denk ik nu, aan de hand van je eerdere verhalen dat jouw lichaam er toch niet zo veel zin in heeft om de ring in te houden. Als je hem voelt, dan zit hij verkeerd lijkt me, en dat is nooit de bedoeling.
Momenteel ben ik alweer anderhalve week gestopt met de ring om de rede die ik hierboven van je quote. Neerslachtig, prikkelbaar en agressief, en ook ik ben nogal depressiegevoelig. Dus dan maar weer gestopt. Tevens kreeg ik ernstige hoofdpijnen in de stopweek en zin in seks werd minder.
Ik heb natuurlijk nog geen poot om op te staan na 10 dagen, maar zin in seks is terug en ben minder prikkelbaar. Ik kijk de gevolgen nog zeker een tijdje aan, hoe het gaat zonder.
Desalniettemin succes, DuchessX, met deze of wellicht het kiezen van andere anti-conceptie..
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Illegale anticonceptiehandel, marsterretje? ghihi!
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Illegale anticonceptiehandel, marsterretje? ghihi!
Waaaah, daar moet ik helemaal niet aan denken nu! (arm vriendjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:18 schreef Pearly het volgende:
Maar dan ook geen sex he !!
Bij mij zit hij vooral aan het einde van de tijd 's ochtends een stuk naar beneden, maar als ik dan even loop gaat ie wel weer goed zitten. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Kan het ook zijn dat je borsten ervan gaan groeien? Dat idee heb ik namelijk.... en mijn vriend ook.... En als je hem 4 weken inhebt, ben je dan ook nog beschermd in je stopweek? Ik heb hem deze maand voor de eerste keer 4 weken ingehad, had wel een beetje last van de hormonen, stemmingswisselingen en veel pukkeltjes enzo, maar verder is het goed bevallenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Balen zeg, maar wel fijn dat je mijn klachten herkent! Hoofdpijn heb ik ook veel maar dat weet ik aan een hersenschudding die nog niet over is...?
2 vriendinnen zijn nu ook met de ring begonnen, erg fijn, kan nu met hen ook ervaringen uitwisselen.
Ik heb mijn ring nu voor de 4e week in, volgende week wil ik naar mijn huisarts, voor de ring er bijna uit moet bedoel ik en dan ga ik het een en ander bespreken.
De ring zakt telkens tot bijna tussen mijn schaamlippen, soms zelfs iets er tussen, dat is niet de bedoeling. Ik heb zelfs al met een tampon-inbrenghuls geprobeerd om de ring hoger in te brengen (creatief hé haha) maar dat lukt gewoon niet omdat de weerstand van binnen groter is dan de stevigheid van de ring zeg maar (waar je met een tampon dus geen last van hebt omdat dat een hard voorwerp is).
Misschien ben ik te 'strak' van binnen?! Ik ga de dokter in ieder geval even lastig vallen met deze perikelen en wie weet toch ook wel weer een andere ac al zou ik zo niet weten wat.
Ik ben iig erg blij met dit topic en de ervaringen die gedeeld worden.![]()
Soms aan het begin van de ongesteldheid heb ik dat wel een beetje (laatste tijd niet meer trouwens), maar nooit tussendoor. Ik vind het ideaal zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:08 schreef Pearly het volgende:
Jeetje Serpent!!! Ik gebruik de ring nu 1. 1/2 jaar maar doorringen na 4 weken heb ik nog nooit geprobeerd. Heb je geen bruine afscheiding gehad?
Ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen ........ Ideaal, geen onttrekkingsbloeding meer voor langere tijd ! Ik wil dat ook eens gaan proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |