ik schatte haar ongeveer eind 30quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
over 3 jaar is ze 50!
ik had er begin 40 geschat
En vooal niet eten, nou ja, sla en komkommer dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef rembrand20 het volgende:
Wat botox toch allemaal niet met je kan doen, maar idd ze ziet er nog erg goed uit...
Is dat topic ook op FOK! ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef Nory het volgende:
Hmm, volgens mij is dat een oude foto? Ach, make-up doet ook veel. Kijk maar eens in het topic Celebs onflatteus op de kiek. Daar staan nu foto's van beroemdheden met en zonder make-up..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maandag 29 augustus 2005:
Start:nieuwe afleveringen 'CSI', RTL 4
je bent geweldig!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef The_S het volgende:
Originally aired: Thursday September 22, 2005 on CBS
Guest Stars: Casey Biggs (Mr. Wilmot)
Production Code: 601
Season Premiere Tentativey scheduled
Bron: http://www.tv.com/csi/sea(...)/423446/summary.html
weet ikquote:
najah einde september ook states die weer nieuwe seizoen gaat uitzenden... maar het is op heel fok best dood!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef The_S het volgende:
[..]
weet ik, nee gekkigheid, kan iedereen die datum weer in zijn agenda zetten en vanaf dan zal dit topic weer één en al leven zijn
![]()
zaterdag is crime dag daar ofzo. dan worden er willekeurige series uitgezonden... WaT, Cold Case, CSI, CSINY, CSIMIA... etc... van CBS... dus is niet te zeggen van te voren welke.. maar zijn wel herhalingen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De uitzenddata van de seizoenspremieres in de VS zijn bekend:
CSI Miami: 19 september
CSI New York: 21 september
CSI Las Vegas: 22 september
Ik zag dat er op zaterdag ook een aflevering komt, ook een herhaling maar kan uit de beschrijving niet opmaken welke. Iemand een idee?
Oke, dank je!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:40 schreef khazad het volgende:
De aflevering van gisteren was 4x13 - Suckers
Ik had het over de aflevering die vorige week op RTL werd uitgezonden, ik vroeg me af welke t was, maar dat doet er nu niet meer toequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zaterdag is crime dag daar ofzo. dan worden er willekeurige series uitgezonden... WaT, Cold Case, CSI, CSINY, CSIMIA... etc... van CBS... dus is niet te zeggen van te voren welke.. maar zijn wel herhalingen...
Ik was helemaal in de war. Ik dacht eerst dat ik deze al gezien had, later bleek toch van niet, maar ik wist zeker dat ik eerder wat over dat blauwe hekje gezien had. Erg verwarrend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vandaag was aflevering 3x06 op TV, de eerste over de Blue Paint Killer, die kwam in seizoen 5 terug (aflevering 5x06), maar volgens mij was er nog een aflevering er over, ik denk in seizoen 4, iemand een idee welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |