Nee, ik ook niet. Maar het omgekeerde is ook niet waar. Vrouwen (en daarmee bedoel ik vrouwen, geen meisjes van 16) hebben liever een man met wat ervaring dan een maagd.quote:
Maagd oke, maar veel ervaring geloof ik nietquote:Op zondag 15 mei 2005 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar het omgekeerde is ook niet waar. Vrouwen (en daarmee bedoel ik vrouwen, geen meisjes van 16) hebben liever een man met wat ervaring dan een maagd.
Vrouwen moeten ook niet teveel over exen praten (ook niet op de 100e date), eventjes mag, maar naderhand: Ander onderwerp!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad, opscheppen is zo, en op dates over exen beginnen, is voor mij echt een mega-afknapper. Ga dan terug naar haar verdomme, ik heb daar niets mee te maken
![]()
en welke vrouwen hebben jou dat verteld ?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar het omgekeerde is ook niet waar. Vrouwen (en daarmee bedoel ik vrouwen, geen meisjes van 16) hebben liever een man met wat ervaring dan een maagd.
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 17:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet teveel over exen praten (ook niet op de 100e date), eventjes mag, maar naderhand: Ander onderwerp!
Och, jij bent wat jonger dan ik. Op mijn leeftijd word je toch vreemd aangekeken door je kersverse bedpartner als je zegt daarvoor maar een paar keer seks gehad te hebben. Maar als je goed bent, dan maakt het vervolgens geen bal uit. Na een paar keer seks ben je alleen niet goed in bed.. althans, de meeste mensen niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maagd oke, maar veel ervaring geloof ik niet![]()
Ik heb nu ook liever geen maagd denk ik, doe ik zo'n meisje alleen maar pijn![]()
Ik antwoord wel voor hem:quote:Op zondag 15 mei 2005 17:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en welke vrouwen hebben jou dat verteld ?
zou jij nu eerlijk de vrouw van je leven laten staan moest het nog een maagd zijn ? Ik begrijp dat dus niet, hé, het is voor mij helemaal geen issue.
ikke nie begrijpen ... waarom ?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik antwoord wel voor hem:
... en zoek het woord "invulling" op op vandale.nl
Och, naarmate de jaren verstrijken en je dik in de 20 bent gaan vrouwen zich wel degelijk afvragen waarom een maagdelijke man van 27 nog steeds maagd is. Misschien is dat andersom minder, vrouwen hebben er doorgaans ook een wat betere reden voor dan mannen. Bij mannen is het vaak onkunde.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en welke vrouwen hebben jou dat verteld ?
zou jij nu eerlijk de vrouw van je leven laten staan moest het nog een maagd zijn ? Ik begrijp dat dus niet, hé, het is voor mij helemaal geen issue.
je hebt gelijk, als nozem en JoeyT in het topic komen is het veel prijsquote:
ik was lang maagd omdat de mannen me niet zagen staanquote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Misschien is dat andersom minder, vrouwen hebben er doorgaans ook een wat betere reden voor dan mannen.
Zeker. En ik weet ook zeker dat ik gelijk heb waar het de meeste vrouwen aangaat.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt gelijk, als nozem en JoeyT in het topic komen is het veel prijs
ik vind dat niet zo erg, ik vind het alleen echt jammer hoe Nozem zijn eigen meningen altijd als universele stellingen wil poneren.
en dan niet alleen over de man, hij weet zelfs wat 'vrouwen ' wensen![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
k vind het alleen echt jammer hoe Nozem zijn eigen meningen altijd als universele stellingen wil poneren.
Niet jouw favoriete onderwerp op het moment, Q?quote:
ben/was jij er eenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was lang maagd omdat de mannen me niet zagen staan![]()
ik wind er geen doekjes om, het was niet mijn geloof, noch angst, noch gêne, noch het feit dat ik me wou bewaren voor mijn ware![]()
meiden waar geen man op wil, ze bestaan![]()
Och, dan heb je de schade mooi in kunnen halen.quote:
ik heb de schade redelijk ingehaald, ik hoop dat ik nu met mijn laatste man bezig benquote:Op zondag 15 mei 2005 17:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, dan heb je de schade mooi in kunnen halen.
nope ...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:48 schreef DIA het volgende:
heej dus je bent geen single?
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef DIA het volgende:
weg uit dit topic dan![]()
maareh waarom wilden "ze"je toen niet en de laatste paar jaar wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |