Zuid-Korea en Singaporequote:
jah wat doe je daar dan nog? kom naar Eindhoven, vrouwen zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Enschede is de man-vrouw verhouding tussen de 20 en 30 jaar zo'n 70-30. Geloof me, overal is het beter dan hier. Dat kan je aan elke mannelijke Enschedeeër vragen.
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
O het leeft nog
Volgens mij mag ik binnenkort hier niet meer posten.
Zes jaar in Enschede gezeten (en inderdaad, met de vrouwen is het rampzalig gesteld, alle leuke meiden hebben een vriend, niet toevallig dat zo'n beetje de helft van m'n flirtachtige dingen met meiden van buiten Enschede is) maar k ga dus voor een half jaar naar Eindhoven. We zullen zien :-).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:23 schreef Herr_Ratt het volgende:
[..]
jah wat doe je daar dan nog? kom naar Eindhoven, vrouwen zat(en leuke mannen ook)
![]()
In Eindhoven staat ook een tu met allemaal nerderige informatica en elektrotechniek studenten (vrijwel allemaal van het mannelijk geslacht, uiteraard). Maar... er is ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:08 schreef prinsrob het volgende:
Zes jaar in Enschede gezeten (en inderdaad, met de vrouwen is het rampzalig gesteld, alle leuke meiden hebben een vriend, niet toevallig dat zo'n beetje de helft van m'n flirtachtige dingen met meiden van buiten Enschede is) maar k ga dus voor een half jaar naar Eindhoven. We zullen zien :-).
Ik solliciteer me een ongeluk buiten Enschede.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:23 schreef Herr_Ratt het volgende:
[..]
jah wat doe je daar dan nog? kom naar Eindhoven, vrouwen zat(en leuke mannen ook)
![]()
En banen creeëren.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef MissMSX het volgende:
Kan er geen brief naar de gemeente Enschede geschreven worden dat je als inwoner niet gelukkig bent door een tekort aan vrouwen en of ze ook een opleiding met verpleegstertjes willen neerzetten?
Die is er al, druppel op een gloeiende plaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef MissMSX het volgende:
Kan er geen brief naar de gemeente Enschede geschreven worden dat je als inwoner niet gelukkig bent door een tekort aan vrouwen en of ze ook een opleiding met verpleegstertjes willen neerzetten?
Zolang het maar niet in Enschede is vindt hij het volgens mij allemaal best.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:16 schreef dawg het volgende:
Zeg Q, maakt het je iets uit waar in NL eigenlijk?
Of heb je een voorkeur ofzo?
Hij vertelt het past als jij ons je leeftijd vertelt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef petitlapin het volgende:
komaan bosbeetle, vertel !!!!!
mijn leeftijd is in het vorige topic, of hetgeen daarvoor, ik weet het niet meer,geraden, beter opletten, platoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij vertelt het past als jij ons je leeftijd vertelt!![]()
Ja, iets jonger dan 59-30, maar dat is niet een exacte leeftijd. Kan 26, maar ook 28 zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn leeftijd is in het vorige topic, of hetgeen daarvoor, ik weet het niet meer,geraden, beter opletten, plato![]()
gaan we door met wiskunde ? tel 26 en 28 op, en deel het door tweequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, iets jonger dan 59-30, maar dat is niet een exacte leeftijd. Kan 26, maar ook 28 zijn.![]()
27quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gaan we door met wiskunde ? tel 26 en 28 op, en deel het door twee
en nu bosbeetle, ik wacht vol ongeduld![]()
en ik had het nog zo moeilijk gemaaktquote:
Goed he!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik had het nog zo moeilijk gemaakt![]()
jij moet niet in het singletopic zitten, maar bij de hoogbegaafden![]()
vertel het nu toch gewoon aan kleinkonijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed he!![]()
Ik hoor in beide topics thuis.
Maar goed, het woord is aan BB. Ik zal niets verklappen.![]()
Nee, daarvoor ben je in het verleden te onaardig tegen me geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vertel het nu toch gewoon aan kleinkonijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |