abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 17:59:50 #226
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27031116
neenee, niet in één keer ... maar wel altijd verliefd geweest op mijn partners ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27031143
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:17 schreef nozem het volgende:

[..]

Och, jij bent wat jonger dan ik. Op mijn leeftijd word je toch vreemd aangekeken door je kersverse bedpartner als je zegt daarvoor maar een paar keer seks gehad te hebben. Maar als je goed bent, dan maakt het vervolgens geen bal uit. Na een paar keer seks ben je alleen niet goed in bed.. althans, de meeste mensen niet.
Als je er samen aan werkt moet je er volgens mij wel vrij snel niveau in krijgen. Goed, tenzij "een paar keer" echt beneden de 10 zit ofzo.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:01:49 #228
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27031162
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

inderdaad, opscheppen is zo , en op dates over exen beginnen, is voor mij echt een mega-afknapper. Ga dan terug naar haar verdomme, ik heb daar niets mee te maken
Je moet ook niet opscheppen. Echt waar ik dacht er eerst ook anders over. Maar tis een soort bevestiging wat mensen zoeken. Als je veel partners hebt gehad laat dat zien dat je erg in trek bent. Het meisje denkt dan dat ze boft waardoor jij weer een streepje voor hebt...

Het meisje waar ik nu mee uitga zei letterlijk op de eerste date: "Had niet verwacht dat ik hier nu met jou zou zitten, ik denk dat heel veel meisjes nu jaloers op me zijn"
En het mooie is dat ik dus echt niet de leukste jongen ben op deze aardkloot. Ik zie er best leuk uit maar niet overdreven ofso... Tis alleen dat je mensen moet laten geloven dat je dat wel bent

Geloof me... T helpt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 15 mei 2005 @ 18:07:15 #229
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27031256
mijn vriend lag tien keer beter in de markt dan mij, en heeft meer bedpartners gehad. Ik ben de enige waar hij zoveel moeite voor heeft moeten doen ( het groot verschil in ervaring was voor mij echt een belemmering om een relatie te starten).

ik vond het kut dat hij beter in de markt lag. Als ik had mogen kiezen, had ik liever gehad dat hij nog maagd was...
pi_27031313
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:07 schreef petitlapin het volgende:
Als ik had mogen kiezen, had ik liever gehad dat hij nog maagd was...
Kijk, dat zijn leuke dingen om te horen. .
  zondag 15 mei 2005 @ 18:11:04 #231
88139 JoeyT
pi_27031326
quote:

ik vond het kut dat hij beter in de markt lag. Als ik had mogen kiezen, had ik liever gehad dat hij nog maagd was...
Dat heeft iedereen wel... (alhoewel maagd overdreven is)

Maar het maakt je wel een stuk interessanter voor de ander en daar gaat t mij om. Als het meisje weet dat je goed in de markt ligt dan zal ze meer voor je doen dan als ze weet dat ze zich toch geen zorgen hoeft te maken. Ik heb het dus als je mekaar net leert kennen. Dit gaat natuurlijk niet meer op als je een relatie hebt.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:12:48 #232
88139 JoeyT
pi_27031365
quote:

ik vond het kut dat hij beter in de markt lag.
En ookal vond je t kut durf ik ook te beweren dat het hem ook extra aantrekkelijk maakte...
  zondag 15 mei 2005 @ 18:14:50 #233
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27031411
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen wel... (alhoewel maagd overdreven is)

Maar het maakt je wel een stuk interessanter voor de ander en daar gaat t mij om. Als het meisje weet dat je goed in de markt ligt dan zal ze meer voor je doen dan als ze weet dat ze zich toch geen zorgen hoeft te maken. Ik heb het dus als je mekaar net leert kennen. Dit gaat natuurlijk niet meer op als je een relatie hebt.
ik denk dat dat minder met ervaring en populariteit te maken heeft, maar meer met hoe 'hard to get' je speelt. Niemand wil een kwijlende schoothond.

ik geef toe dat ik pas de vlinders voor mijn vriend voelde toen ik voelde dat ik zijn al zo lang durende aandacht aan het kwijtraken is ( het blijft helpen, onverschilligheid ... gek, maar waar )
  zondag 15 mei 2005 @ 18:16:01 #234
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27031435
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En ookal vond je t kut durf ik ook te beweren dat het hem ook extra aantrekkelijk maakte...
écht niet
  zondag 15 mei 2005 @ 18:20:44 #235
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27031535
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef petitlapin het volgende:

[..]

écht niet
Echt wel, nl.:
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik denk dat dat minder met ervaring en populariteit te maken heeft, maar meer met hoe 'hard to get' je speelt. Niemand wil een kwijlende schoothond.

ik geef toe dat ik pas de vlinders voor mijn vriend voelde toen ik voelde dat ik zijn al zo lang durende aandacht aan het kwijtraken is ( het blijft helpen, onverschilligheid ... gek, maar waar )
...dit effect dus. De extra moeite die je er voor moet doen om zijn aandacht vast te houden, en de twijfels versterken het verliefdheidsgevoel. Imho, dan.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 15 mei 2005 @ 18:21:26 #236
88139 JoeyT
pi_27031551
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef petitlapin het volgende:

[..]

écht niet
Naja dan ben jij een uitzondering misschien. Ik vind het ook gaar dat mijn vriendinnetje veel aandacht krijgt, maar aan de andere kant vind ik t ook enorm sexy... Beetje dubbel gevoel is t altijd...

En wat ik al zei-> voor mij heeft het geholpen. Er gaan ook afentoe roddels over mij de ronde en dat vind ik altijd een goed iets. Ookal is het negatief bedoeld maakt t je interessant voor andere mensen.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:22:36 #237
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27031575
henryhill ... idd, maar twijfel en onzekerheid creëren bij de ander door je aandacht te stoppen, heeft niets te maken met je relatie-ervaring en poplulariteit bij de ander meiden.

het is misschien door mijn eigen verleden dat ik echt NIET op een ervaren casanova zat/zit te wachten.
pi_27031622
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:21 schreef JoeyT het volgende:
Naja dan ben jij een uitzondering misschien. Ik vind het ook gaar dat mijn vriendinnetje veel aandacht krijgt, maar aan de andere kant vind ik t ook enorm sexy... Beetje dubbel gevoel is t altijd...
Het is ook wel iets van trots lijkt me, dat zij al die jongens kan krijgen, maar uiteindelijk voor jou kiest.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:26:43 #239
88139 JoeyT
pi_27031670
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Het is ook wel iets van trots lijkt me, dat zij al die jongens kan krijgen, maar uiteindelijk voor jou kiest.
Idd dat is t ook!
pi_27033129
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik was lang maagd omdat de mannen me niet zagen staan

ik wind er geen doekjes om, het was niet mijn geloof, noch angst, noch gêne, noch het feit dat ik me wou bewaren voor mijn ware

meiden waar geen man op wil, ze bestaan
Ik denk dat dat allemaal tussen de oren zit. Volgens mij heb jij namelijk een perfect lichaam.
pi_27033714
Na veel twijfelen post ik ook maareens wat in dit topic. Ik ben nu zo ongeveer 2 jaar single, daarvoor redelijk wat vriendjes gehad. Maar nu ik daarop terugkijk heb ik bij de meeste toch een beetje verpest.
Het gevoel wordt vooral versterkt doordat ik vrijdag een ex zag, tevens mijn laatste vriendje, en nu al 2 dagen non-stop aan hem denk en mezelf verwijten maak, dat ik het anders had moeten doen etc.

Ik denk niet dat dat echt komt doordat ik spijt heb van hoe het is gelopen toen, het is immers 2 jaar terug en fouten zijn niet te herstellen. Maar het is meer dat ik de laatste 2 jaren niemand, maar dan ook niemand heb ontmoet waar ik verliefd op ben geworden, of verliefd op had kunnen worden. In die 2 jaar heb ik me volgens mij ook een beetje afgesloten van relaties, waardoor ik het nu volgens mij een beetje verleerd ben. Vooral om iemand te ontmoeten die echt leuk is. Met als gevolg dat ik het mezelf echt verwijt en mezelf de schuld geef van van alles en nog wat.
Iemand advies??
pi_27033786
quote:

[..]

Het mooie is dat die in zn achterhoofd kan houden van: als het uitgaat heb ik zo een ander
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27033791
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef Ska-te het volgende:
Na veel twijfelen post ik ook maareens wat in dit topic. Ik ben nu zo ongeveer 2 jaar single, daarvoor redelijk wat vriendjes gehad. Maar nu ik daarop terugkijk heb ik bij de meeste toch een beetje verpest.
Het gevoel wordt vooral versterkt doordat ik vrijdag een ex zag, tevens mijn laatste vriendje, en nu al 2 dagen non-stop aan hem denk en mezelf verwijten maak, dat ik het anders had moeten doen etc.

Ik denk niet dat dat echt komt doordat ik spijt heb van hoe het is gelopen toen, het is immers 2 jaar terug en fouten zijn niet te herstellen. Maar het is meer dat ik de laatste 2 jaren niemand, maar dan ook niemand heb ontmoet waar ik verliefd op ben geworden, of verliefd op had kunnen worden. In die 2 jaar heb ik me volgens mij ook een beetje afgesloten van relaties, waardoor ik het nu volgens mij een beetje verleerd ben. Vooral om iemand te ontmoeten die echt leuk is. Met als gevolg dat ik het mezelf echt verwijt en mezelf de schuld geef van van alles en nog wat.
Iemand advies??
Ik sta ook ruim 2 jaar droog dus misschien is het een idee om de zaken samen weer een beetje op te frissen?
  zondag 15 mei 2005 @ 20:06:54 #244
73888 DIA
die ja .....
pi_27033865
quote:

[..]

hoe is dat bij jullie eigenlijk verdeeld
  zondag 15 mei 2005 @ 20:12:51 #245
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27034032
Haiii sweeties!!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27034055
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
Ik sta ook ruim 2 jaar droog dus misschien is het een idee om de zaken samen weer een beetje op te frissen?
Hahahaha ja dat moeten we maar zien Bovendien sta ik niet 2 jaar droog, maar heb ik 2 jaar geen normale relatie gehad En dat ben ik gewoon zat
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 20:39:44 #247
42184 crew  DaMart
pi_27034943
Naar aanleiding van een constatering op een datingsite, wil ik de volgende stelling even deponeren:

Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen

De reden waarom ik het idee krijg dat dat wel eens waar zou kunnen zijn is omdat de meeste vrouwen die zich op die site hebben ingeschreven ofwel juf zijn, ofwel in de verpleging/verzorging werkzaam zijn.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_27035044
Ik kan me wel voorstellen dat je als je andere diensten draait. Bijvoorbeeld veel ploegendiensten of nacht/avonddiensten. Het lastiger is, maar dat is niet alleen maar zo met relaties maar ook vriendschappen enzo, omdat je dan een ander ritme hebt dan de meeste andere.

Bij juf zijnde is het denk ik niet het geval.
  zondag 15 mei 2005 @ 20:46:14 #249
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27035175
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
Naar aanleiding van een constatering op een datingsite, wil ik de volgende stelling even deponeren:

Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen

De reden waarom ik het idee krijg dat dat wel eens waar zou kunnen zijn is omdat de meeste vrouwen die zich op die site hebben ingeschreven ofwel juf zijn, ofwel in de verpleging/verzorging werkzaam zijn.
Mannen die in de ICT werken. Zoals ik (hopelijk). Ik ben nu nog een werkloze ICTer.
For great justice!
  zondag 15 mei 2005 @ 21:03:11 #250
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_27035779
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:46 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mannen die in de ICT werken.
Vrouwen die in de ICT werken!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')