Jane, eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:06 schreef Jane het volgende:
Was ik net een reactie aan het typen, zat ie dicht!Maar goed, wat ik dus zeggen wilde...
Ik heb een paar (langere) relaties gehad, maar ben daartussen in ook lange periodes single geweest. En ik zeg niet dat je als je single bent niet af en toe de warmte en gezelligheid van een relatie kunt missen. Natuurlijk wel. Alleen weet ik ook dat het zitten in een slechte relatie je vele malen ongelukkiger maakt dan single zijn.
Ook bij verse relaties zie ik het helaas...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:06 schreef dawg het volgende:
Grrrr, dat ze "moe" zijn komt omdat ze al jaren in een sleur zitten. Das nogal vermoeiend.
Die willen gewoon nog zovaak mogelijk sex.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook bij verse relaties zie ik het helaas...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:14 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je het allemaal niet zo kunt plannen, Q. Wat nou als je morgen een ontzettende leuke meid tegenkomt? Zeg je dan 'Sorry, ik vind je leuk, maar ik heb mijn nieuwe leven nog niet opgebouwd.".
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hey. Ik woon in Enschede. Hier zijn geen (ontzettend leuke) meiden. En al helemaal niet die op mij zouden kunnen vallen. Waarom denk je dat ik hier weg wil?
In Enschede is de man-vrouw verhouding tussen de 20 en 30 jaar zo'n 70-30. Geloof me, overal is het beter dan hier. Dat kan je aan elke mannelijke Enschedeeër vragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin!
In welke stad/dorp/gehucht denk je dat er dan wel leuke meiden te vinden zijn?
JoeyT schreef:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
Oh, JoeyT je had gelijk.
Maar hoe kan je dan zeggen dat je aan het proberen bent om op eigen benen te staan. Doe je blijkbaar dus niet...quote:Ik denk dan ook dat je een sex-relatie hebt om het gemis een beetje op te vullen. Of zit ik er heel ver naast?
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Enschede is de man-vrouw verhouding tussen de 20 en 30 jaar zo'n 70-30. Geloof me, overal is het beter dan hier. Dat kan je aan elke mannelijke Enschedeeër vragen.
Heb je er aan eentje niet genoeg?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen!
Ik heb alleen sex als ik echt van iemand houdquote:
Nou, kennelijk veel keuze in Enschede. En op dit moment heb ik er 0 (qua relatie), dus wat dat betreft...quote:
Jawel, proberen he... en een seksrelatie hebben met iemand, is wat anders dan afhankelijk worden van een partner.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
Maar hoe kan je dan zeggen dat je aan het proberen bent om op eigen benen te staan. Doe je blijkbaar dus niet...
Vandaar de wanhoop van BHFHquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Enschede is de man-vrouw verhouding tussen de 20 en 30 jaar zo'n 70-30. Geloof me, overal is het beter dan hier. Dat kan je aan elke mannelijke Enschedeeër vragen.
Q heeft gelijk, hier zijn zo goed als geen leuke meiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin!
In welke stad/dorp/gehucht denk je dat er dan wel leuke meiden te vinden zijn?
halloquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb alleen sex als ik echt van iemand houd![]()
Bijkomend probleem is dat die 30% zich daar heel bewust van is en 90% ervan loopt flink naast de schoenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van jou lieverdquote:
Mannen krijgen er ook een irrealistisch beeld door btw.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:39 schreef Aaargh! het volgende:
Als je dan in een andere stad uitgaat is het altijd iets van "WTF, wat zijn hier veel vrouwen, en waarom gedragen ze zich net als normale mensen" , en dan kom je tot de trieste conclusie dat dat de normale situatie is in de rest van .nl is
Wonen alle eeuwig vrijgezellen in Enschede dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:39 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is dat die 30% zich daar heel bewust van is en 90% ervan loopt flink naast de schoenen.
Als je dan in een andere stad uitgaat is het altijd iets van "WTF, wat zijn hier veel vrouwen, en waarom gedragen ze zich net als normale mensen" , en dan kom je tot de trieste conclusie dat dat de normale situatie is in de rest van .nl is
Ok ok de waarheid komt boventafel...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:42 schreef dawg het volgende:
Stiekum vindt ze je wel leuk Joe, dat konijntje.
Als je je er maar bewust van bent dat de situatie hier niet helemaal normaal is komt dat wel goed, maar als je dat niet doet dan krijg je idd een wat scheef beeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Mannen krijgen er ook een irrealistisch beeld door btw. (...)
ik als belgische dacht dat heel enschede weggeploft was, geen mannen en geen vrouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Wonen alle eeuwig vrijgezellen in Enschede dan?
Heb er nog nooit van gehoord dat het zo extreem is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Mannen krijgen er ook een irrealistisch beeld door btw.
Een vriend van me uit Enschede, kwam laatst op bezoek en zei tegen me: "in de trein was er een meisje die naar me lachte. Dat zie je bij ons nooit... volgens mij vond ze me leuk."
Dies vrij hard op een dag als deze mevrouw...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik als belgische dacht dat heel enschede weggeploft was, geen mannen en geen vrouwen![]()
ik heb me waarschijnlijk niet goed laten informeren![]()
Die zullen er ook wel buiten E'de zijn, maar het aantal zal hier veel hoger liggen dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Wonen alle eeuwig vrijgezellen in Enschede dan?
ach, maar voor één ding hoor, ik kik wel op ervaren mannenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:42 schreef dawg het volgende:
Stiekum vindt ze je wel leuk Joe, dat konijntje.
zeg niet dat dit op deze datum is gebeurd, en ok, een goede grap was het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dies vrij hard op een dag als deze mevrouw...
Jaja 13 mei 2000... Precies 5 jaar geleden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zeg niet dat dit op deze datum is gebeurd, en ok, een goede grap was het niet![]()
Vandaag vijf jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zeg niet dat dit op deze datum is gebeurd, en ok, een goede grap was het niet![]()
Precies 5 jaar geleden vandaag. Ik ben net bij de herdenking geweest. Er stond ook een wagen van de Belgische omroep.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het enige alternatief hier is Duitsland. Maar om nou te zeggen dat daar mooie vrouwen wonen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaag vijf jaar geleden.
In Delft zijn trouwens ook te weinig vrouwen, maar de mannen daar gaan allemaal naar Den Haag of Leiden.
Toch is 't vrij ernstig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord dat het zo extreem is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |