Mooiste nummer ooit gemaakt. PM me als je het wilt horen.quote:'If You're An Angel' was in potentie net zo'n wereldhit als Nobody Knows'
Vergeten kan je iemand pas als je hem ooit hebt gekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is geen lijden.
Blijf maar ontopic.
Ken je echt geen juweeltjes van de vergeten held?
`quote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De video bij het nummer waarvoor hij altijd herinnerd zal worden: 'Nobody Knows'
http://www.youtube.com/watch?v=0CA2Pi4gYxQ
Bedoel je 'Missin' You' ? Dat is inderdaad een nummer dat ook als single is uitgebracht van het eerste album.quote:
Namen lijken geeneens op elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
edit: Todd Terry is een ander.![]()
'Nobody Knows' is een van de beste nummers ooit.. in alle opzichten..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
`
ken m alleen van nobody knows maar ik blijf het een fijn nummer vinden. Lees nu je topic en ga echt ff naar zijn andere muziek luisteren. Ik kom er op terug, hoop dat ik het net zo goed vind als jij enthousiast bent.
tot snel![]()
Lubje, ik ben zeer benieuwd wat je gehoord hebt en wat je er van vindt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
`
ken m alleen van nobody knows maar ik blijf het een fijn nummer vinden. Lees nu je topic en ga echt ff naar zijn andere muziek luisteren. Ik kom er op terug, hoop dat ik het net zo goed vind als jij enthousiast bent.
tot snel![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 22 juli 2007 15:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze van? Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |