abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26977814
quote:
Thai gewaarschuwd voor penisinjecties

BANGKOK - Mannen die graag een grotere penis willen, moeten zich niet wagen aan injecties met olijfolie of andere vloeistoffen. Dat is "zeer gevaarlijk" , aldus het ministerie van Gezondheidszaken in Thailand vrijdag in een algemene waarschuwing.

Het injecteren van het geslachtsdeel met vloeistoffen als paraffine of olie is een oud gebruik in het land. Mannen denken dat hun penis ervan groeit. Artsen maken zich zorgen omdat jongere jongens het ook laten doen. Volgens een uroloog gaat het steeds vaker om schoolkinderen. "In mijn ziekenhuis alleen al behandel ik twee gevallen per dag. Dus hoeveel zijn dat er in het hele land?"

Het ministerie benadrukt dat mannen maar tevreden moeten zijn met wat ze van nature in huis hebben. "Seksuele bevrediging hangt niet af van het formaat, maar heeft te maken met liefde en onderling begrip."
Het lijkt wel alsof een klein pikkie in het verre oosten een echt trauma is. Dit is dan een voorbeeld, maar er bestaan meer praktijken gericht op penisvergroting. Ook hier te lande zie je trouwens steeds meer verheerlijking van vooral een grote tampeloeris. Alsof de afmeting bepalend is voor de mannelijkheid. Overigens schijnen veel vrouwen echt niet te zitten wachten op het formaat kernraket.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:19:37 #2
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_26978149
Schoolkinderen?
Welke normale vader neemt nu zijn jochie mee naar het ziekenhuis voor zoiets stoms?
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:24:59 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26978368
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Echtwelkloon het volgende:
Schoolkinderen?
Welke normale vader neemt nu zijn jochie mee naar het ziekenhuis voor zoiets stoms?
lezen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26978746
Confucius say...
He who walk through airport door sideways going to Bangkok.
Deal with it; rock 'n roll
pi_26979006
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:10 schreef speedfreak1 het volgende:
Overigens schijnen veel vrouwen echt niet te zitten wachten op het formaat kernraket.
En tot die conclusie ben je gekomen, hoe?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:41:15 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_26979037
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Kom je weleens meisjes IRL tegen?
pi_26979061
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:10 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof een klein pikkie in het verre oosten een echt trauma is. Dit is dan een voorbeeld, maar er bestaan meer praktijken gericht op penisvergroting. Ook hier te lande zie je trouwens steeds meer verheerlijking van vooral een grote tampeloeris. Alsof de afmeting bepalend is voor de mannelijkheid. Overigens schijnen veel vrouwen echt niet te zitten wachten op het formaat kernraket.
Ja, er schijnt zelfs een run in Azie te zijn op schaamhaarpruiken, hier is het net andersom en willen de mensen af van bobo's in the bush.
Yeah baby Yeah!
pi_26979093
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Kom je weleens meisjes IRL tegen?
Is speedfreak een kloon account van je?
pi_26979136
Parrafine erinspuiten, lontje erin en aansteken

Mensen zijn gek. doen gekke dingen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26979702
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:

[..]

quote:
Myth 2

"Women like a bigger penis."

No they don't. A few women may like a big penis, but most do not care about penis size. The problem here is the male thinking that bigger = better. This logic is based on the way men get sexual pleasure: the more friction, the better the sex. Therefore, a man may think that a bigger penis is going to give a woman more sensation. It seems like a logical connection. But women are not looking for physical sensation like this during sex. They are looking for emotional connection, a feeling of being loved, a sense of being special and cherished, and closeness and intimacy with their partner.

And what's the proof of this? Look on the women's "community" message boards on the internet and you just do not find penis size discussed as an issue. It's the men's advice boards and websites that major on penis size! Try it yourself if you want, by searching for "what women think about penis size" in, say Google, or Yahoo!. What you'll get is a plethora of penis enlargements sites telling you - indeed assuring you - that penis size really really does matter, and a few sensible websites aimed at men telling you that it doesn't. But what you just don't find are female oriented websites discussing the issue at length! What does that tell you? That it's just not an issue in women's consciousness, perhaps?
BRON
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:14:57 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26980439
En dat terwijl de gemiddelde Aziatische vrouw te klein en strak is voor alles boven de 18 CM
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')