quote:
Ik vind 'm wel treffend.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten even de OP wat aanvullen, dit lijkt nergens op.
kon topic 1 niet vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kenden we al, die is al vaak langsgekomen in topic 1.
Dat moet dus groter ipv groeter zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:33 schreef Doc het volgende:
Het doet me overigens deugd te zien dat het tweede topic over PNE alweer veel groeter is dan SCUM deel 2. Vrij logisch eigenlijk ...
Maar dat was om de kat zijn kut,althans voor PNEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef Doc het volgende:
De laatste wedstrijd van de Championship was ook al tegen Derby. En die werd 3-1 verloren ...
Maar de vraag is: heeft dat geen mentaal effect ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat was om de kat zijn kut,althans voor PNE
Tuurlijk niet,tis manyoo nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar de vraag is: heeft dat geen mentaal effect ...
Winnaar speelt tegen West Ham United dat gisteravond Ipswich Town versloeg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef zjroentje het volgende:
De eerste wedstrijd werd met 2-0 gewonnen. Vanavond de return.
Yep, maandag 30 mei in Cardiff.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt een mooi duel. Wordt de wedstrijd in Cardiff gespeeld?
Zou kunnen. Ik heb namelijk een hele dot vakantie-kinderfotoos binnengekregenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:28 schreef DIGGER het volgende:
Doc, ik krijg een over quota bericht daar waar ik je een mailtje wil sturen (foto's), is je mailbox ietwat vol of? (Mail is 2 MB oid)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |