Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een heel fijn ding.
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaanquote:
Wat dan, een circus act aanlerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaan
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar als je circa 2 weken bezig bent geweest met het dresseren van een vlieg dan is het toch erg grof als je partner die vlieg vermorzelt onder de laatste uitgave van het reclameblaadje van de Gamma.
Dat ligt in de kliko. Dierenbeul.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan..
Is dit een topic over het scheiden van huisafval dan???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Stali. het volgende:
[..]
Die hoort bij het oud papier.
Een beter milieu begint ook niet bij jou he?.
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.
Kun je ermee tannissen ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
Dat is dan weer niet nodig.. Als je hem gevangen hebt gewoon uitzetten. Het zijn maar zeldzame exemplaren die dom genoeg zijn om terug te keren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |