Gehaktballetjes met milde currypasta (ook nog speciaal gaan halen bij de appie, dat was trouwens wel lekkerquote:Op zondag 15 mei 2005 13:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat had je klaar gemaakt, miss_dynastie?
Veel?? Nee, dat nietquote:Op zondag 15 mei 2005 14:12 schreef Oblivion het volgende:
Wat raar, want als ik met kokosmelk aan de gang ga proef ik dus niet de kokos.
Wel lekker veel koriander erin gedaan?
Er is niks mis met kokos. Ik ben dol op kokos. Kokosmakronen en andere kokoskoekjes dan. Maar dit smaakte me nietquote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef Vork het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen niet van Kokos houden? Wat is er mis met kokos? zo heel erg smerig kan dat nou ook weer niet zijn.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel?? Nee, dat niet
Zou dat het zijn???
Het is gewoon koud buiten.quote:Kipje toch maar niet gedaan, niet echt mooi bbq-weer én de groente voor de pastasaus waren redelijk aan het verleppen, dus vandaag lekker spaghetti bolognese gegeten
Ga zo voor een lekker portje. Al weer even niet meer op.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
en straks denk ik lekker coebergh met veel ijs
Dankje Krakjequote:Op zondag 15 mei 2005 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft Martijn een welverdiend portje*
Heb nog lekkere knoflookolijven staan zijn wel erg lekker bij Port. Maar ik laat ze denk ik mooi staan voor morgen. Komt morgen een goede film op TV waar ik van ga genieten.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
en iets lekkers erbij, maar waar ik zin in heb hebben we niet in huis
dus later maar eens struinen
Ik wel vooral die met knoflook of met ansjovisquote:
vind Olijfolie persoonlijk ook er lekker!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm. nee, zo erg is t hier niet hoor, ik vind t juist lekker om met olijfolie te koken
Ik wel omdat de persoon waarvoor ik regelmatig kook niet zo dol is op olijven of alles wat er mee te maken heeftquote:
Tot wanneer is dat hap stap eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:14 schreef Chielus het volgende:
Goeienavond allemaal,
dit maal wel wezen hapstappen......
veelsteveel oesters op.
(en bier.... )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |