Mouwloos en rokje, dat je daar over moet nadenkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef survivor-1 het volgende:
Ik ben een vrouw (zoals jullie misschien al hadden begrepen) dus het wordt dan zeer waarschijnljk een shirtje met korte mouwtjes. Of misschien iets mouwloos?? Ooh dit is echt erg.. ik wordt er nu al gek van... Dan zit ik uiteraard ook nog met het probleem spijkerbroek of rokje of nette broek aaarrrgghh...
Arena is dan wel warm en daarnaast moet je maar even een foto posten, maar ik ga er maar vanuit dat dit er leuk uitzietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef survivor-1 het volgende:
maar zeg jij dit in het belang dat dit er leuk uitziet of omdat het daar in de Arena tijdens een concert warm is ??![]()
Ik zeg lange mouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef survivor-1 het volgende:
Ik ben een vrouw (zoals jullie misschien al hadden begrepen) dus het wordt dan zeer waarschijnljk een shirtje met korte mouwtjes. Of misschien iets mouwloos?? Ooh dit is echt erg.. ik wordt er nu al gek van... Dan zit ik uiteraard ook nog met het probleem spijkerbroek of rokje of nette broek aaarrrgghh...
Ik zit ook in een vak waar niet iedereen stil zitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het tijdens het voetbal altijd vrij koud anders, dan zit je natuurlijk wel ander half uur stil als er niets gebeurd![]()
In deze tijd van het jaar zal het denk ik wel meevallen trouwens, maar een t-shirt zonder mouwen zou ik niet doen.
Nee ze zijn creatief met geld verdienenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef JaWi het volgende:
Ik zou overigens gewoon een shirtje, polo whatever met een vestje doen.
En veel geld mee, want ze naaien je.
Dat is gewoon een hoerig betaalmiddel. Prijzen waarmee je altijd geld over houdt. 4 euro voor een beetje waterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze zijn creatief met geld verdienen
De Arena kaart![]()
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef M3THoD_MAN het volgende:
409 is een vak in de hoek. De kou van echt wel mee denk ik, je zit ook met veel mensen in het stadion dus ik denk niet dat je het koud zal hebben!
Duh, maar zo af en toe gebeurd het wel eens nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zit ook in een vak waar niet iedereen stil zit. Publiek dat vermaakt wil worden
.
Of ik nou zit of sta ik zie beiden toch bijna nooit wat, en nee dat ligt niet aan het feit dat ik niet goed kan zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef JaWi het volgende:
Zitplaatsen zijn überhaupt gaar bij een concert. Dat terzijde.
Daar valt over te twisten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |