Een PC met 3 CPU's is nog steeds een PCquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik heb er hier ook eentje staan met drie 3ghz processoren
quote:
Tof, vertel mij dan ff waar ik een videokaart kan halen met 48 pipelines. Ik zie er alleen met 16 of minder in de winkelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
Zie die specs dan... Dit is gewoon een PC met een controller
Dan nog, een PC met een videokaart met 48 pipelines is gewoon een PCquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tof, vertel mij dan ff waar ik een videokaart kan halen met 48 pipelines. Ik zie er alleen met 16 of minder in de winkel
VETquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Tain het volgende:
van WarDevil verwacht ik ook wel 1 het ander, de trailer ziet er leuk uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, volgens mij schort iets aan mijn kennis over wat een pc daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een PC met 3 CPU's is nog steeds een PC
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, volgens mij schort iets aan mijn kennis over wat een pc daadwerkelijk is.
Wat maakt dit een pc, en een console een console?
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfs), maar dat het qua specs (512mb RAM en zelfs een optionele harddisk) wel erg PC-achtig aan het worden is. Add-ons als toetsenbord en muis zijn geen vreemdheden meer.
Maar toch .. het is volgens mij.. puur gericht op de games (hopelijk kan mediacenter er ook op draaien) maar goed omdat de Xbox zich dus op games richt.. vind ik dat het een game console.. en geen pc... Maar de lijn wordt wel erg dun ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies mijn punt, dat verschil is aan het verdwijnen. Nogmaals, ik zeg niet dat de XBOX360 troep is (in tegendeel zelfs), maar dat het qua specs (512mb RAM en zelfs een optionele harddisk) wel erg PC-achtig aan het worden is. Add-ons als toetsenbord en muis zijn geen vreemdheden meer.
Gelukkig hebbe andere consoles geen CPU, geheugen en opslagcapaciteitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
playstation 2 heeft officieel ondersteuning voor een harde schijf, toetsenbord en muis, dus dat pc-achtige was er allangquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
quote:"What is not known is if gamers will be able to play current Xbox games on the 360. The price of the console has yet to be announced but some speculate it could go on sale in the US for $300 (£162).
Kameo stuk gelezen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Ik vind het te tof. Ik moet er ook gewoon een hebbenTyfus
En de beelden gezienquote:
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef jercovski het volgende:
de MTV special is down, als een modje dat even kan fixen....
johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan, hem weer up krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |