Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in. Developers moeten feeling krijgen met de nieuwe hardware en development tools, en ervaring opdoen om het maximale uit de console te halen. Die doen ze normaliter op door spellen te produceren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken..
Ik heb het ook over nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, er zit gewoon een leercurve in
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een gamequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Graphics zullen volgens mij niet meer revolutionair worden. Ik bedoel; wij hebben de overstap van 2d naar 3d meegemaakt.What's next?
als of je wat aan die rumble hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
En dat weet jij nu alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die fanboys nou eens dat men simpelweg geen mooiere games KAN programmeren.
Dit heeft NIKS NAKKES NADA met hardware te maken.. En Sony maakt zichzelf alleen maar belachelijk, dat zullen we bij de release van de ps3 wel zien. Dat zal namelijk precies zo zijn.
En net als bij de release van de XBOX. Te traag, slechte graphics, yadayadayada. Uiteindelijk werd de ps2 lachend opzij gezet als het om graphics ging..
Maar goed, met je avatar had ik ook niet anders verwacht.
Tuurlijk.. maar dat zou geen revolutionaire overstap zijn dunkt mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Menyo het volgende:
[..]
Movie achtige real time simulatie ofzo? Dat je het verschil niet meer ziet tussen een film of een game
sony ook niet zijn beide aangeklaagtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
Bah ik had toch wel meer verwacht van microsoft. Het enige wat de xbox 2 heeft zijn beter graphics. En geen eens rumble meer in de controllers
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sony ook niet zijn beide aangeklaagt
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zijn die door Nintendo aangeklaagd voor de Rumble Feature?Meen je dat nou echt?
Rofl!
dat je controller als vibrator gebruikt kan worden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef 2nosedT het volgende:
* off topic en erg leek *
wat is een rumble feature![]()
Geen force.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef 2nosedT het volgende:
ah ok.
== force feedback of zit daar een subtiel verschil in?
http://www.xbw.nl/article/555/quote:Verder is het goed om te weten dat de controllers weldegelijk rumble zullen bevatten die naar eigen wens is in te stellen.
Heb het net gehoord idd. Sony en Xbox door dat bedrijf aangeklaagd, Nintendo had het op een andere plaats waardoor het wel mocht. Zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, door een ander bedrijf dat het heeft ontwikkeld.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Tware het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Torrent naar die MTV ding:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=290611
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
Precies. Maar er zijn hier sommige mensen die een vrij enge man als Reggie op de een of andere manier toch als de heilige zelve zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog verdomd weinig losgelaten, dus hoe kun je er achteraan lopen?
Doe eens niet zo overgevoelig zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
Wel grappig trouwens dat er wat Nintendo aanhangers nu ineens de marketingpraat van Microsoft & Co afkraken terwel ze er in 't eigen topic blind achterna lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |