Omg, wat een bullshit staat er op die site van Libido bij de "ervaringen" van gebruikers :
Een gozer die nu volgens hen een leuter van 23cm heeft :
quote:
Ik ben altijd onzeker geweest over de grote van mijn penis. Vaak wilde ik na het sporten niet onder de douche als er ook andere mannen stonden.
Daarna een hoop onzin, vervolgens rest van het verhaal :
quote:
Ik ben na 6 maanden echt super blij met het resultaat. In volle erectie is mijn penis zeker 5 centimer groter geworden en in dikte is het meer dan mijn vrouw met vingers kan omsluiten.
23 - 5cm = 18cm.
Er zijn naar mijn idee weinig mannen die zich met 18cm druk gaan maken onder de douche na het sporten enzo (is nog steeds ver boven het gemiddelde).
Deze reactie is ook leuk :
quote:
Ik vind dat een man gewoon een lekkere grote penis moet hebben. Als hij de slaapkamer binnen komt wil ik iets tussen zijn benen zien hangen waar ik de rillingen van genot van krijg. Ik heb mijn man geadviseerd om Libido 7 te gebruiken en ik kan nu trots bij mijn vriendinnen vertellen wat voor een geweldige penis mijn vriend heeft. Ik moet nu gaan oppassen dat mijn vriendinnen hem niet van mij afpikken.
afz. Esther
Echt zo'n zelf verzonnen reactie van zo'n bedrijf om gozers te lokken.
Pillen kunnen je leuter echt niet permanent vergroten, enige manier is dmv een operatie en dan krijg je er hooguit een paar cm bij,.