Trek eens netjes een half uur of een kwartier uit om die pescarolo te fine-tunen.... Eens kijken of ie dan nog steeds langzamer isquote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef Viper112 het volgende:
mijn b-spec driver rijdt op infinion met de pescarolo playstation 3 sec. langzamer als de NISSAN r92cp![]()
![]()
![]()
Waar komen die LMP auto's eigenlijk op uit qua bhp enzo als je ze volledig tuned? Ben nog naarstig op zoek naar een goede auto voor de LM-serie races, maar wagens als de Pescarola, Audi R8 en BMW V12 zijn qua gewicht gelijk aan de Sauber C9, Nissan 89C en 92RC, Toyota Minolta e.d. maar komen ongetuned ongeveer 300 pk te kort.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
Trek eens netjes een half uur of een kwartier uit om die pescarolo te fine-tunen.... Eens kijken of ie dan nog steeds langzamer is
mag ik aub vragen hoe oud je bent ?quote:PS. 22 juni 23 juni 24juni ben ik er niet (DUS VERWACHT GEEN ANTWOORD) kzit op Ameland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, had 'm voorlopig toch niet nodig!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Xtr3mE het volgende:
nu pas S-license? lol!
Doe ik ook altijd... tòt aan de S-licence dan.quote:het eerste wat ik doe bij een nieuw GT is alle license halen voordat ik uberhaupt aan mijn carriere begin.
Da's wel erg netjes!quote:ik heb alle licenses op zilver btw![]()
Weet wat je bedoeld. Vorige week zat ik voor mijn werk in de US, was eigenlijk voor niets (heel fijn)Kwam er achter dat het hotel een PS2-game kanaal had....ALLEEN GEEN GT#...domme...quote:Ik heb tegenwoordig een beetje weinig tijd om GT4 te kunnen spelen!
quote:
De Renault 5 is die test op het sneeuwcircuit van Chamonix, toch? Dat vond ik de klootigste test van alle licenses eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef Dacide het volgende:
Ik heb ook nog steeds de S licence niet.
Moet de laatste 4 nog (dus audi R8, bentley, renaulr 5, mercedes)...
Voor de rest ben ik blij dat we de meeste op brons gehaald hebben. Zilver is me toch echt vaak te moeilijk.
idd, ik heb ook veel goud bij sneeuw licenses, gewoon met je achterkant beetje aantikken die wand waardoor je niet veel verliest.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Alle bochten langs de wanden pakken scheelt enorm veel tijd bij Rally courses.
Zal vanavond wel eens op internet gaan neuzen (op mijn werk meeste gamesites afgeschermd).quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
En die procenten % ik krijg nu toch echt 0.1% erbij maar zoals ik al zei is de verdeling niet altijd hetzelfde geweest en kreeg je onder de 50% 0.2 erbij en onder de 25% iets anders....?
Nee zou ik wel willen, zit nog steeds vast aan de dualshock 2quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef Dacide het volgende:
goud?
omfg !!!
ik heb amper een paar keer zilver gehaald...
Of gebruik je ook de DFP?
Ik vind het ook een verslavend spel, maar heb gelukkig nog niet met mijn dualschocker vergroeidquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:47 schreef minicooperS het volgende:
[..]
Nee zou ik wel willen, zit nog steeds vast aan de dualshock 2![]()
Nee ik gelukkig ook niet, heb GT4 zelfs al bijna 3 maanden niet meer aangeraakt volgens mij. Zit op iets van 56 % dacht ik en rond de 25 gouden license proevenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:08 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik vind het ook een verslavend spel, maar heb gelukkig nog niet met mijn dualschocker vergroeid![]()
![]()
(Nog 4 posts en we moeten alweer naar deeltje 9)
Zwaar opgefokte Ford GT, probleem bij die race is een beetje dat wat je ook inzet je een veel zwaardere tegenstander krijgt. Heb uiteindelijk het eens geprobeerd met die race-versie van de GT, nogal getuned, en daar is het me uiteindelijk mee gelukt. Zolang je die Chaparral (sp?) maar niet tegen je krijgt heb je mazzel, dat is een waardeloze auto om tegen te rijden.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:18 schreef Dacide het volgende:
Oh welke auto hebben jullie gebruikt voor het 1e toernooi van het stars en stripes gebeuren...
We krijgen hem maar niet gefixed (alles overige USA races hebben we al lang goud)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |