Nee, 'het' eiquote:

CUL zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, 'het' ei. In andere discussieregionen samen met de
al lang een zèèr bekend versch [afbeelding] nsel
.

Dat had je een tijdje geleden ook al gevraagd, en toen zei ik dat ik er over nadacht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Kom je trouwens alsnog naar de meet, RC?

Blijkbaar niet hè, als ik nog niet gepost heb wat ik ga doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Bensel het volgende:
ben je al gestopt met nadenken?

R U serious? Ik hou niet van tijdslimietenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RC, zorg dat je voor 20 mei uitgedacht bent.Da's de uiterste inschrijfdatum.

We moeten reserveren voor het Omniversum, dus een tijdslimiet is wel zo praktisch. Niet leuk als anderen moeten betalen voor kaartjes van mensen die er toch niet zijn o.i.d.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef ReCreative het volgende:
R U serious? Ik hou niet van tijdslimieten. Jullie aardbewoners denken zòò lineair...
.

Mjah, er moet toch gereserveerd worden..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
R U serious? Ik hou niet van tijdslimieten. Jullie aardbewoners denken zòò lineair...
.

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We moeten reserveren voor het Omniversum, dus een tijdslimiet is wel zo praktisch. Niet leuk als anderen moeten betalen voor kaartjes van mensen die er toch niet zijn o.i.d.
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:

Zeilsequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet. Nou, ik laat het wel weten hoor, voor die tijd
.
En nu ik zeilen, adios.

I get the point.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
JanPoedel is een moslim met een afwijkende visie op wetenschap.

Voor als je ècht niet meer weet wat je moet doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Wat is jouw naam in letterbellen?
Voor nutteloze dingen doen enzo.

Of als je hard nadenkt maar inspiratie blijft uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor als je ècht niet meer weet wat je moet doen.
Ik zou het een stofzuiger laten doen.quote:Ik ga stofzuigen.

Of je opent gewoon geen topic...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Of als je hard nadenkt maar inspiratie blijft uit.
quote:Ik zou het een stofzuiger laten doen.

Jammer, want het begon als een leuk topic.quote:

Kan ook, maar dat moet dan ook over een onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Of je opent gewoon geen topic...
Ach, ieder zijn meug.quote:

Discussiert wel op dezelfde manier iig..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jammer, want het begon als een leuk topic.
Het schijnt dat JanPoedel KirmiziBeyaz is, btw![]()
Weg ze!quote:Maar nu ben ik echt weg!
quote:Lupje!
Alicey!

Originele mailtje van Bensel kwam idd ook pas vanmiddag binnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:03 schreef Reya het volgende:
FOK!mail vertraging
Mijn dagelijkse fanmail, wat doen ze?

is geen standaard onderdeel van MSN, moet je msnplus voor hebben...dat kun je dan weer downloaden van patchou.com. let er tijdens de installatie wel op dat je zorgt dat de sponsor niet geinstalleerd wordt, anders krijg je allemaal reclame pop-upsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand hier hoe je in MSN zo'n automated reply kunt instellen? Dat als er iemand iets tegen je zegt, er dan iets staat als: "Ik ben naar de stad om bling-bling te kopen"?

Rijden er in de arme wijken van Dublin nog steeds kids op pony's rond?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ow...en goedemiddag allemaal...net terug uit Dublin. Gekart, gegolfd en uitgeweest in het centrum...en nu een week vrij

ja, volgens mij vinkje uitzetten tijdens installatie. ik heb het zelf niet geinstalleerd overigens, maar dat kan ik me herinneren van een keer dat ik het even bekeken heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, daarom heb ik dus geen MSN Plus, maar je kunt dus voorkomen dat die onzin geïnstalleerd wordt?

of dat is niet meer zo of ik ben niet in de arme wijken geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Rijden er in de arme wijken van Dublin nog steeds kids op pony's rond?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |