quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef renzell het volgende:Bar; ik heb misschien dus wel interesse in die bv-zakjes!
Waarom deed jij de melk eigenlijk eerst invriezen in ijsblokjesbakjes en niet meteen in die zakjes?
En wanneer zijn jullie voor het eerst gaan proberen je kindjes een keer een flesje te geven? Ik ben benieuwd of Julius het accepteerd. Hadden jullie daar problemen mee?
Ik deed die melk eerst in ijsklontbakjes doordat ik dan een beter overzicht had hoeveel Thijs binnen kreeg.
En het was wat gemakkelijker pakken mochten we merken dat Thijs nog honger had.
En vanwege de verhalen om dat plastic smaakje eventueel wat tegen te gaan.
Hier zijn we begonnen met de fles geven uhmm toen thijs 2,5/3 maand oud was, dat was overgens niet echt een s6 toen, hij wilde bepaalde spenen niet, wist niet goed hoe hij er iets uit het flesje kreeg.
Maar nu we aan het overstappen zijn, pakt hij de aventspenen en flessen wel, en gaat het drinken hartstikke goed.
Laat maar iets weten Renzell ik heb uit het doosje wat ik nog heb liggen er misschien een stuk of 4 uitgehaald de rest heb ik nog liggen. (koetje@xs4all.nl)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...