Dat nr heet "Facts of life" geloof ik!quote:Ik zoek een nr. waar een vrouw elke keer interessante/leuke feitjes opnoemt.. (in het engels uiteraard )
met, volgens mij, een rustige beat er achter...
ze begint iedere zin met " Did you know that....
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
quote:Lo!
Ik zoek een nummer dat door een zwarte vrouw wordt gezongen. De titel is vast iets van "Remember me" want dat komt steeds naar voren in het refrein. Ook is er nog zo'n riedeltje waarin ze steeds "ding denge ding deng ding" ofzo zingt. Weet iemand welk nr het is?
Het is iig geen queenquote:Ik zoek een nummer wat volgens mij ergens uit de 70's komt..
Er zit best wel uptempo gitaar werk in en in het refrein(wat gezongen word door een man met een Barry Hughes stem) komt het volgende voor:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you,
But IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you
Ofzo
Eddy Grant - Gimme Hope Johanna...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:18 schreef DeWaasheid het volgende:
uh ok ik zoek n, ws afrikaans nummer, beetje in de reggae richting, iets over vrijheid en iets met johanna, of joanna, oid. Gaarna naam nummer.
Danku
Barry White - Never, Never Gonna Give You Up?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Deze stond ook nog open.
[..]
Het is iig geen queen
Geen mariah Carrey/Withney Houston
Geen Nilsson
En ook geen Scorpions
Het refrein begint echt met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een lange ei![]()
Ik hoopte dat de titel misschien ' Can't live without you' heette maar ik kan het liedje wat ik bedoel niet vinden
Het is gitaar/rock muziek.. Kan me niet herinneren dat Barry White ooit rock gemaakt heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Barry White - Never, Never Gonna Give You Up?
daddy yankee - Gasolina / Alex FM Hit ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef markpatat het volgende:
Voor de reclame van alexfm (op bv tmf), wordt als achtergrond een spaans nummertje gebruikt. Iemand enig idee wie/wat dat is?
yup! thanx!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:02 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
daddy yankee - Gasolina / Alex FM Hit ?
is dat niet van de becel reclame?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:46 schreef NRH het volgende:
Vraagje: In een reclame (dacht van een of ander levensmiddel) wordt op de achtergrond door een vrouwenstem gezongen, in de trend van 'I need a helping hand' of 'guiding hand/plan'. Het is geen duidelijke omschrijving, maar weet helaas even niet uit welke reclame het komt, al is hij best vaak op tv geweest de laatste weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |