abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 april 2000 @ 18:08:00 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_147822
Favo tekenfilms: Vrijwel alles van TexAvery (Droopie en veel meer).

Heel vroeger: HongKongFoey (een van de vaste tekenfilms in Avro's kinderbios: detective hond met slimmere kat als probleem oplossers).

Iets later: een soort voorloper van Rem & Stimpy waarvan ik de naam niet meer weet. Erg agressief en er kwam een figuur in voor dat voordurend de tong uit stak en dan balla-balla-balla riep... Weet iemand het eigenlijk wel waar ik het over heb. Kent iemand de naam?

Heden: Ik vind chicken & cow ook wel vaak erg melig...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_2044843
De Samoerai pizza cats vond ik ook altijd geweldig, en dan voornamenlijk het commentaar van die "voice over"
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 21:40:31 #53
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2045796
Dat waren er toch wel heel veel, maar ik zal de bekendste of die ik nog kan herinneren noemen. En geef ze ook nog sterretjes voor beoordeling, hoe slecht ik ze ook vond, ik keek er toch naar:

Transformers (eerste generatie) *****
Robotech *****
Mask **
Dungeons & Dragons ****
Candy Candy ***
Alleen op de Wereld **
Nils Holgerson(?) ***
Smurfen ***
Jayce and the Wheeled Warriors *
Thundercats **
Troetelbeertjes (jaja) *
He-man **
She-ra **

En van alle tekenfilms cq. half uur durende reclamespotjes heb ik alleen van de Transformers en Robotech speelgoed van gehad.
Nu koop ik nog steeds Robotech / Macross(=originele Japanse versie) robots, uit nostalgische redenen en omdat deze transformerende robots de Transformers in detail verslaan.

The Internets, I needs it..
  woensdag 31 oktober 2001 @ 08:32:46 #54
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_2046375
weet de respectievelijke decennia van uitkomen van de series niet meer, maar er waren er flink wat die ik vaak keek, en nog steeds kijk als ik er de tijd voor heb.

Inspector Gadget, Scooby Doo, Ovide, Roadrunner, Quick & Flupke... ooh.. Boes. Mag Boes niet vergeten. en zelfs Beavis & Butt-head, maar dat is volgens mij jonger.

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:26:13 #55
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2047310
Ik keek o.a. altijd naar "Nils Holgersson" en "Pinokkio".
Viel me altijd op dat deze door dezelfde stemmen werden ingesproken.

(En met Pinokkio bedoel ik niet die serie die de laatste jaren op TV te zien is).

Geinig vond ik dat Nils een marmotje onder z'n muts had zitten (Kruimel), en Pinokkio een eendje (Gina).

Kan iemand mij trouwens helpen aan pics van Pinokkio met Gina ? Heb al gezocht bij o.a. Google, maar kan het niet vinden.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  woensdag 31 oktober 2001 @ 12:53:14 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_2048209
Ik heb ook nog steeds britse kinderseries in het hoofd. Shocky... het enigste wat ik me daar nog van kan herinneren is een soort van "elektrische nevel" die kon praten en bmet een jongetje omging en een serie waarbij er een lantaarn (lamp) uit de ruimte aan de schuur hing en vreemde krachten had...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 16 februari 2002 @ 17:41:49 #57
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_3186101
Ik vond 't erg boeiend om al die posts van jullie te lezen, zijn weer heel wat jeugdherinneringen boven gekomen.

Mijn alltime favoriet: De familie Robinson
Wat heb ik daar van genoten zeg. Prachtig hoe ze in een grote dikke boom een huis hebben gemaakt enzo.
Kzou 't écht tof vinden als ze die serie es gaan herhalen, [nerdmode]dan teep ik ze allemaal[/nerdmode]

Tot m'n 12e (1992) hadden we thuis alleen ned 1 2 3 etc.
Dus keken we noodgedwongen naar Villa 8erwerk op zondag, destijds had ik 't gevoel dat ik écht wat miste dat we geen rtl4 hadden enz., maar daar denk ik nu heel anders over.
Wat was dat tof die zondagochtend
[offtopic] vooral die zweedse films roeleerden, met stip op nr 1. 'Hunden sum Log' ofzo, in ned 'Onze hond'. Heb ik nog steeds op video [/offtopic]

En die 3 dikke vrouwen waren fantastisch

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_3187223
Na een discussie gisteren kwam ik hier niet uit:
Hoe heet toch die rups uit Teddy Ruckspin?
pi_3194107
Bravestarr!

Waarom noemt niemand nou Bravestarr?! Die Robot paard was zo cool!

pi_3196648
Ik ben ook helemaal gek van oude tv programma's. Ik vind vooral ook de liedjes ervan zo leuk. Ik heb een site gevonden waar heleboel liedjes staan van Gummieberen ,Snorkels enz... http://www.tvland.nl
pi_3198052
Teenage Mutant Hero Turtles
  zondag 17 februari 2002 @ 20:10:59 #62
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3199536
Maple Town
Love will be my strongest weapon
pi_3208289
Waarom heeft nog niemand Bananaman (of zoiets) genoemd??!
A mind with a heart of it's own
  maandag 18 februari 2002 @ 14:16:03 #64
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3208314
Jayce and the Wheeled Warriors!!!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  maandag 18 februari 2002 @ 16:26:48 #65
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_3210285
weet iemand hoe die ene tekenfilm op sky-channel heette die tijdens de dj cat show werd uitgezonden:
't was een humoristische tekenfilm over een superhero die volgens mij mr rogers o.i.d. heette en die in mijn herrinering altijd rondvloog in een vliegtuigje en al z'n neefjes ofzo die vlogen ook altijd mee. Was een redelijk korte tekenfilm.
pi_3258936
quote:
Poppels....heerlijk die "dingen" die in blletjes kunnen veranderen... wie heeft er geen gehad als kind!?
* An-ja had een oranje.

ik had ook een my little pony knuffel en een troetelbeertje.

Erg leuk allemaal

Ik heb er nog steeds eentje... de witte ... ik wou eigenlijk die gele, maar die hadden ze niet meer, dus toen heb ik die witte maar genomen. Ik was toen een jaar of 7, nu ben ik 23 en slaap ik er nog steeds mee... (nou ja... hij ligt gewoon nog bij mij in bed)
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:39:25 #67
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3309633
Weet iemand nog hoe die serie heet met die figuren die allemaal wapentuig op dinosaurussen bouwde?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_3309681
Dinowarriors toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 februari 2002 @ 14:46:50 #69
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3309746
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Dinowarriors toch?
Dinoriders
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:54:53 #70
3767 Herald
Come get some
pi_3310728
quote:
Op maandag 18 februari 2002 16:26 schreef dr_diablos het volgende:
weet iemand hoe die ene tekenfilm op sky-channel heette die tijdens de dj cat show werd uitgezonden:
't was een humoristische tekenfilm over een superhero die volgens mij mr rogers o.i.d. heette en die in mijn herrinering altijd rondvloog in een vliegtuigje en al z'n neefjes ofzo die vlogen ook altijd mee. Was een redelijk korte tekenfilm.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3318114
Mijn dochter keek altijd naar Candy, Candy. Al eerder genoemd maar weten jullie het liedje nog?

Morgen is weer een nieuwe da-haag
Wat een he-heerlijk a-havontu-huur
- deze regeltjes ontbreken -
Candy, Candy wat zal het zijn,
Wat zal het zijn, Candy klein.

Wie weet wie weet zie je de prins,
als hij de heuvel opklimt
Misschien roept hij je,
Ja hij roept je!
Luister goed:
Dan hoor je je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-haaaaaaaaaaam
Candy
[echo] Candy
Ca-handy
[echo] Candy
Ca-handy
[echo] Candy
Ca-handy, Ca-ha-handy
[echo] Candy

Liefs,
Helga

donderdag 28 februari 2002 @ 21:20:28 #72
17061 mvt
blame Canada
pi_3341886
Superted
en wat er al buiten valt : ExoSquad (dacht op rtl5)

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 28-02-2002 21:39]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_4361393
Ik vond een van de leukste tekenfilms he-man
verder:
Turtles
Hulk
Dungeon & dragons
spiderman
captain planet
scooby doo
flinstones
the mask
  dinsdag 28 mei 2002 @ 15:33:26 #74
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4362032
quote:
Op woensdag 12 april 2000 19:14 schreef m@x het volgende:
Ik ken dat liedje van die 3 dikke VPRO-vrouwen nog steeds uit mijn hoofd<P>Al spring je hoog<BR>Al spring je laag<BR>Het zit erop.........helaas<BR>dat was het voor vandaag<BR>Het is elf uur<BR>Kom dichterbij<BR>Dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij
En dan gingen ze met die laatste zin soms een beetje freestyle jammen of zo...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 15:34:40 #75
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4362052
quote:
Op maandag 17 april 2000 23:11 schreef Priscella het volgende:
Jaaaaa Ome willem!<P>Lusten jullie ook bloemkolen?<BR>Bloemkole met een sausie?<BR>Of lusten jullie POEP?<P>Neeheeee<P>Deze vuist op deze vuist<BR>deze vuist op deze vuist<P>Hej Anja goed zeg! Was Ome willem al helemaal vergeten
Teun, Toon en August!
YEAH!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')