Heel vroeger: HongKongFoey (een van de vaste tekenfilms in Avro's kinderbios: detective hond met slimmere kat als probleem oplossers).
Iets later: een soort voorloper van Rem & Stimpy waarvan ik de naam niet meer weet. Erg agressief en er kwam een figuur in voor dat voordurend de tong uit stak en dan balla-balla-balla riep... Weet iemand het eigenlijk wel waar ik het over heb. Kent iemand de naam?
Heden: Ik vind chicken & cow ook wel vaak erg melig...
Transformers (eerste generatie) *****
Robotech *****
Mask **
Dungeons & Dragons ****
Candy Candy ***
Alleen op de Wereld **
Nils Holgerson(?) ***
Smurfen ***
Jayce and the Wheeled Warriors *
Thundercats **
Troetelbeertjes (jaja) *
He-man **
She-ra **
En van alle tekenfilms cq. half uur durende reclamespotjes heb ik alleen van de Transformers en Robotech speelgoed van gehad. ![]()
Nu koop ik nog steeds Robotech / Macross(=originele Japanse versie) robots, uit nostalgische redenen en omdat deze transformerende robots de Transformers in detail verslaan.
Inspector Gadget, Scooby Doo, Ovide, Roadrunner, Quick & Flupke... ooh.. Boes. Mag Boes niet vergeten. en zelfs Beavis & Butt-head, maar dat is volgens mij jonger.
(En met Pinokkio bedoel ik niet die serie die de laatste jaren op TV te zien is).
Geinig vond ik dat Nils een marmotje onder z'n muts had zitten (Kruimel), en Pinokkio een eendje (Gina).
Kan iemand mij trouwens helpen aan pics van Pinokkio met Gina ? Heb al gezocht bij o.a. Google, maar kan het niet vinden.
Mijn alltime favoriet: De familie Robinson
Wat heb ik daar van genoten zeg. Prachtig hoe ze in een grote dikke boom een huis hebben gemaakt enzo.
![]()
Kzou 't écht tof vinden als ze die serie es gaan herhalen, [nerdmode]dan teep ik ze allemaal[/nerdmode]
Tot m'n 12e (1992) hadden we thuis alleen ned 1 2 3 etc.
Dus keken we noodgedwongen naar Villa 8erwerk op zondag, destijds had ik 't gevoel dat ik écht wat miste dat we geen rtl4 hadden enz., maar daar denk ik nu heel anders over.
Wat was dat tof die zondagochtend ![]()
[offtopic] vooral die zweedse films roeleerden, met stip op nr 1. 'Hunden sum Log' ofzo, in ned 'Onze hond'. Heb ik nog steeds op video
[/offtopic]
En die 3 dikke vrouwen waren fantastisch
quote:Ik heb er nog steeds eentje... de witte
Poppels....heerlijk die "dingen" die in blletjes kunnen veranderen... wie heeft er geen gehad als kind!?
* An-ja had een oranje.ik had ook een my little pony knuffel en een troetelbeertje.
Erg leuk allemaal
quote:Dinoriders
Op dinsdag 26 februari 2002 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Dinowarriors toch?
quote:
Op maandag 18 februari 2002 16:26 schreef dr_diablos het volgende:
weet iemand hoe die ene tekenfilm op sky-channel heette die tijdens de dj cat show werd uitgezonden:
't was een humoristische tekenfilm over een superhero die volgens mij mr rogers o.i.d. heette en die in mijn herrinering altijd rondvloog in een vliegtuigje en al z'n neefjes ofzo die vlogen ook altijd mee. Was een redelijk korte tekenfilm.
Morgen is weer een nieuwe da-haag
Wat een he-heerlijk a-havontu-huur
- deze regeltjes ontbreken -
Candy, Candy wat zal het zijn,
Wat zal het zijn, Candy klein.
Wie weet wie weet zie je de prins,
als hij de heuvel opklimt
Misschien roept hij je,
Ja hij roept je!
Luister goed:
Dan hoor je je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-haaaaaaaaaaam
Candy
[echo] Candy
Ca-handy
[echo] Candy
Ca-handy
[echo] Candy
Ca-handy, Ca-ha-handy
[echo] Candy
Liefs,
Helga
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 28-02-2002 21:39]
quote:En dan gingen ze met die laatste zin soms een beetje freestyle jammen of zo...
Op woensdag 12 april 2000 19:14 schreef m@x het volgende:
Ik ken dat liedje van die 3 dikke VPRO-vrouwen nog steeds uit mijn hoofd<P>Al spring je hoog<BR>Al spring je laag<BR>Het zit erop.........helaas<BR>dat was het voor vandaag<BR>Het is elf uur<BR>Kom dichterbij<BR>Dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij
quote:Teun, Toon en August!
Op maandag 17 april 2000 23:11 schreef Priscella het volgende:
Jaaaaa Ome willem!<P>Lusten jullie ook bloemkolen?<BR>Bloemkole met een sausie?<BR>Of lusten jullie POEP?<P>Neeheeee<P>Deze vuist op deze vuist<BR>deze vuist op deze vuist<P>Hej Anja goed zeg! Was Ome willem al helemaal vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |