en dat die campingsmokings lelijk warenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
de tijden van de aussies en de cavello's. kale koppen enz. Wat heb ik toen gelachen![]()
nou, wat jij wilt dan....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee opgegroeid!
Ik heb moeten smeken bij mn ma i/d V&D om die CD mee te mogen nemen destijds..
Eensch. Maar dan moet iemand 'm wel maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef LuQas het volgende:
O, en ik pleit voor opname de homohuwelijk-smiley, er staan minder nuttige smileys in het lijstje hier onder.
Hoeft ook geen discussie te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou, wat jij wilt dan....
*idd geen zin in discussie heb*
en wederom een nominatie voor de "waar maak je je druk om award"quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Eensch. Maar dan moet iemand 'm wel maken.
Je kan (denk ik) een verzoek indienen in het volgende topic: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44
Of iemand maakt een apart topic hiervoor.
en je neemt mee.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:07 schreef woutabest het volgende:
hallo
doei, tot dinsdag
ik ga op vakantie
homo's mogen best herkend worden als homoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wederom een nominatie voor de "waar maak je je druk om award"
homo emancipatie sucks...
als homo's niet zodanig als "homo's" herkend zouden worden, was dat "probleem" nooit aan de orde gekomen
jij mag niet meequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
een tent, luchtbed en een hoop nutteloze zooi
aussie = checkquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
de tijden van de aussies en de cavello's. kale koppen enz. Wat heb ik toen gelachen![]()
We hebben gedineert samenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie je nog onzedelijk betast of sloeg dat "uitgewaaid en zo" ergens anders op?
ja, zo'n roze driehoek op je jas strijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
homo's mogen best herkend worden als homo
borrelglaasjes? gewoon bier uit het flesje!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij mag niet mee
ik ga op vakantie en neem mee: borrelglaasjes
wederom mag jij niet mee....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
borrelglaasjes? gewoon bier uit het flesje!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, zo'n roze driehoek op je jas strijken
al vind ik een gele ster leuker (en vooral omdat het een ster is, toepasselijker)
voor er weer mensen beledigd zijn..... SARCASME
ik ga op vakantie en neem mee: borrelglaasjes en een fles amarettoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij mag niet mee
ik ga op vakantie en neem mee: borrelglaasjes
ligt eraan waar jij heengaat, als jij de hele andere richting opwilt dan ik dan hoef ik niet eens meequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
wederom mag jij niet mee....
ik ga op vakantie en neem mee: bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |