Oh wij hoeven de pakjes nog maar één keer aan te bieden, dus dat scheelt. En ik heb geen zin om bij de halve straat aan te bellen en dan nog een briefje te moeten schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
'k schrijf altijd gewoon het briefje waarmee ze 'm kunnen ophalen... Dan de buren afbellen (aan beide kanten één buur...) en als ik 'm daar kwijt kan, streep ik wat op het briefje en vermeld ik dat ik het bij hun buren op nummer zoveel heb achtergelaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt![]()
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar (voor de bewoners) voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Da's echt een doodzondequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik liep post bij m'n ouders in de buurt. Als ik klaar was even koffie drinken en met de auto even op en neer naar kantoor om overgebleven pakjes kwijt te rakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Ook leuk als jij daar op aangesproken wordt terwijl het weer zo'n fijne TNT-chauffeur was die weer eens te lui was een kennisgeving uit te schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's echt een doodzonde
Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik heb er één moedwillig gesloopt. Hup die scheiding eruit, dan past er meer in...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
Ik bedoel ook,... zichtbaar voor de bewoners ... dus wel ff op een veranda, of achter een muurtjequote:Op zondag 15 mei 2005 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.
enige wat ik nog wel eens wil doen, maar dat is alleen als je de bewoners kent, pakje achter het huis, onder een veranda ofzo neerzetten, maar zichtbaar voor de deur![]()
Aftekenenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.quote:
Ah, bij ons was het gewoon stickertje erop met je naam en datum en dan loste iemand anders het wel opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.
Dan wordt je gedegradeerd naar Stadspostquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef TheSorrow het volgende:
Geen idee... ik had laatst 40 uur, dat kwam op zo'n 300 euro uit, en ik kreeg iets van 130 uitbetaaldMaar dat kan ik allemaal weer terugeisen uiteraard, maar t liefst had ik t gelijk gehad
Half 5 naar kantoor, opleiding voor bussenlichting, toeren met de bus![]()
![]()
Precies. Dat is ook mijn plan. Ik neem bijna nooit vrij en met wat extra werk tijdens vakanties en extra wijkjes op zaterdag heb je zo weer een paar dagen extra. Mijn plan is dan ook dat wanneer ik klaar ben met school en werk heb gevonden dan een flink aantal weken vrij neem tot ik weg ga.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |