abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27012490
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt
† The 3 Kings †
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:21:53 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27013603
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg , een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
Oh wij hoeven de pakjes nog maar één keer aan te bieden, dus dat scheelt. En ik heb geen zin om bij de halve straat aan te bellen en dan nog een briefje te moeten schrijven Heb ook een hekel aan de mensen die een briefje bij hun deur hebben met huisnummers waar je een pakje achter kan laten als er niemand thuis is Die hebben dus gewoon pech, ik schrijf gewoon een briefje gaan ze maar lekker naar het postkantoor
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27013841
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg , een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
the best is yet to come undone
pi_27014103
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt
'k schrijf altijd gewoon het briefje waarmee ze 'm kunnen ophalen... Dan de buren afbellen (aan beide kanten één buur...) en als ik 'm daar kwijt kan, streep ik wat op het briefje en vermeld ik dat ik het bij hun buren op nummer zoveel heb achtergelaten.

Je kan nogal wat trammelant krijgen als je geen briefje schrijft... Je moet 't toch niet hebben dat de buren in kwestie te beroerd zijn om het pakje te komen brengen, ofzo...

(en als zaterdagwerker in een buitenwijk zijn er verdacht weinig collega's die nog terug naar kantoor gaan, dus het is echt de moeite om dat pakje maar kwijt te raken... Mensen op het postkantoor kijken je ook raar aan als je met buspakjes komt aanzetten )

[ Bericht 16% gewijzigd door Jordy-B op 14-05-2005 23:02:15 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27014341
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:

[..]

pakketjes mee
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar (voor de bewoners) voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig

[ Bericht 2% gewijzigd door mark_03 op 15-05-2005 11:52:33 ]
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_27016542
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Da's echt een doodzonde

Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27016938
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:

[..]

pakketjes mee
Ik liep post bij m'n ouders in de buurt. Als ik klaar was even koffie drinken en met de auto even op en neer naar kantoor om overgebleven pakjes kwijt te raken

Ook wel leuk als je wat langer een bepaalde wijk loopt, ik liep 5,5 jaar dezelfde wijk. Dan weet je op een gegeven moment precies waar je pakjes voor bepaalde adressen achter kan laten als de bewonders zelf niet thuis zijn. Pakje voor 97 kan naar 8, pakje voor 28 kan naar 63 enz
A mind with a heart of it's own
pi_27016962
quote:
Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Da's echt een doodzonde

Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
Ook leuk als jij daar op aangesproken wordt terwijl het weer zo'n fijne TNT-chauffeur was die weer eens te lui was een kennisgeving uit te schrijven.
  zondag 15 mei 2005 @ 06:59:26 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27020104
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.

enige wat ik nog wel eens wil doen, maar dat is alleen als je de bewoners kent, pakje achter het huis, onder een veranda ofzo neerzetten, maar zichtbaar voor de deur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 15 mei 2005 @ 11:42:07 #60
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27021519
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:

[..]

heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
Ik heb er één moedwillig gesloopt. Hup die scheiding eruit, dan past er meer in...

HAH viel mee. We zijn verplicht alles los achter de hand mee te nemen (bij één stuks). Het weer was lekker, de post stelde geen reet voor. Ik was nog vroeger klaar dan normaal en ik had vandaag 4 wijken. Gekkenwerk.
pi_27021684
quote:
Op zondag 15 mei 2005 06:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.

enige wat ik nog wel eens wil doen, maar dat is alleen als je de bewoners kent, pakje achter het huis, onder een veranda ofzo neerzetten, maar zichtbaar voor de deur
Ik bedoel ook,... zichtbaar voor de bewoners ... dus wel ff op een veranda, of achter een muurtje En met "echte" pakketten doe ik dat sowiezo niet,...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 15 mei 2005 @ 12:07:40 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27021981
tja, als je zegt zichtbaar voor de deur neerzetten, dan denk ik daaar iets anders bij, ik laat sowieso nooit pakketjes aan de voorkant van een huis achter.
pi_27053903
Enigste wat ik tot nu toe voor een deur gedropt heb zijn die neckerman boeken met harde kaft die je niet door de bus kreeg, en als ze niet thuiswaren gewoon tegen de deur aan gelegd, deed ieder1 bij ons
† The 3 Kings †
  maandag 16 mei 2005 @ 15:07:42 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27053927
Neckerman pakjes, klein gaatje erin zodat de lucht eruit kan doet wonderen.
pi_27054104
Dat kon je ook altijd doen met die Otto pakjes.
Zo heb ik wel eens bij een Neckermann pakje eerst alle lucht eruit geperst en het vervolgens via het kattenluik naast de voordeur naarbinnen geduwd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_27063818
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag
Wat gebeurt er dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27064181
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er dan?
Aftekenen
pi_27064273
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Aftekenen
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27064574
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Beach het volgende:

[..]

Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.
Ah, bij ons was het gewoon stickertje erop met je naam en datum en dan loste iemand anders het wel op
  maandag 16 mei 2005 @ 22:20:30 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27067174
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er dan?
Dan wordt je gedegradeerd naar Stadspost
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 16 mei 2005 @ 22:36:59 #71
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27067875
Succes iedereen morgen. Ik ga zaterdag weer aan de bak. Weer HAH op zaterdag
pi_27079679
Ik heb een vraagje. Ik heb nog enorm veel verlofuren namelijk 216 uur. Nu wil ik graag 150 uur laten uitbetalen maar ik hoor dat je daar veel belasting over moet betalen. Weet een van jullie hoeveel belasting je precies moet betalen?
pi_27082951
Geen idee... ik had laatst 40 uur, dat kwam op zo'n 300 euro uit, en ik kreeg iets van 130 uitbetaald Maar dat kan ik allemaal weer terugeisen uiteraard, maar t liefst had ik t gelijk gehad

Half 5 naar kantoor, opleiding voor bussenlichting, toeren met de bus
† The 3 Kings †
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:25:39 #74
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27083229
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef TheSorrow het volgende:
Geen idee... ik had laatst 40 uur, dat kwam op zo'n 300 euro uit, en ik kreeg iets van 130 uitbetaald Maar dat kan ik allemaal weer terugeisen uiteraard, maar t liefst had ik t gelijk gehad

Half 5 naar kantoor, opleiding voor bussenlichting, toeren met de bus
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_27083787
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:

[..]

170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemen
Precies. Dat is ook mijn plan. Ik neem bijna nooit vrij en met wat extra werk tijdens vakanties en extra wijkjes op zaterdag heb je zo weer een paar dagen extra. Mijn plan is dan ook dat wanneer ik klaar ben met school en werk heb gevonden dan een flink aantal weken vrij neem tot ik weg ga.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')