abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:21:27 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_26953618
Afgelopen zaterdag (rond 8:30) was er op Radio 1 een itempje over een turkse hoogleraar die in Zwitserland de genocide van de Turken op de Armeniers had ontkent. Zwitserland boos en ze willen die prof oppakken. Turkije weer boos op Zwitserland. Turkijes argument was oa dat Europa tegenover hun altijd grote woorden had over vrijheid van meningsuiting maar als het er op aan kwam deden ze er zelf ook niet aan. Een typisch gevalletje Pot verwijt de ketel.

De presentatrice (zo'n links progressief typeje die uiteraard de kant van zwitserland koos) maakte daarop de cynische opmerking "ja maar niet die vorm van vrijheid van meningsuiting".

De rottige karaktertrekjes van linkse PO medewerkers komen zo af en toe mooi aan het licht. Volgens de PO zijn er dus 2 vormen van vrijheid van meningsuiting. De mening die hun bevalt mag geuit worden. En de menning die ze niet bevalt moet verboden worden. Dat is namelijk een andere vorm van "vrijheid" van meningsuiting.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_26953707
Dit soort hypocriete standpunten heb je in elke politieke stroming en bij elk soort mens...wat is je punt?
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:26:00 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26953779
Nou, er is wel een verschil tussen het uiten van opinies danwel meningen en het bewust verdraaien van feiten. Als het gaat om opinie mag iedereen zeggen wat hij wil mijns inziens. Als iemand echter de buurman op TV ten onrechte voor pedofiel gaat uitmaken omdat de schutting overhelt en hij er boos over is, dan kan er geen sprake zijn van meningsuiting wmb.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26957358
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef McCarthy het volgende:
Afgelopen zaterdag (rond 8:30) was er op Radio 1 een itempje over een turkse hoogleraar die in Zwitserland de genocide van de Turken op de Armeniers had ontkent. Zwitserland boos en ze willen die prof oppakken. Turkije weer boos op Zwitserland. Turkijes argument was oa dat Europa tegenover hun altijd grote woorden had over vrijheid van meningsuiting maar als het er op aan kwam deden ze er zelf ook niet aan. Een typisch gevalletje Pot verwijt de ketel.

De presentatrice (zo'n links progressief typeje die uiteraard de kant van zwitserland koos) maakte daarop de cynische opmerking "ja maar niet die vorm van vrijheid van meningsuiting".

De rottige karaktertrekjes van linkse PO medewerkers komen zo af en toe mooi aan het licht. Volgens de PO zijn er dus 2 vormen van vrijheid van meningsuiting. De mening die hun bevalt mag geuit worden. En de menning die ze niet bevalt moet verboden worden. Dat is namelijk een andere vorm van "vrijheid" van meningsuiting.
Ook ontkennen van de holocaust is strafbaar, dus niet vreemd dat dit ook strafbaar is.
Overigens wel begrijpelijk ook vind ik.
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:29:24 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26957569
Ik vind dit nog redelijk consequent. Hier in Nederland schieten de lefties meteen de in de slachtofferrol kruipende Turken te hulp als je over de Turkse genocide op de Armeniers begint.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:39:08 #6
119078 McCarthy
communistenjager
pi_26957877
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ook ontkennen van de holocaust is strafbaar, dus niet vreemd dat dit ook strafbaar is.
Overigens wel begrijpelijk ook vind ik.
kom dan niet aanzetten met vrijheid van meningsuiting.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_26958262
Nog even en dan mag je het ook niet meer hebben over de evolutie leer ... alleen nog maar over dat grote sprookjesboek..
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:09:08 #8
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26958908
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind dit nog redelijk consequent. Hier in Nederland schieten de lefties meteen de in de slachtofferrol kruipende Turken te hulp als je over de Turkse genocide op de Armeniers begint.
Nou, het zorgt ook vaak voor een dilemma onder den linkschen medemensch. Men weet niet welke groep nu zieliger is en men dus moet steunen. Bovendien komt er ook nog eens het woord genocide bij, wat voor nog meer stess zorgt. Politiek correct zijjn is niet altijd even gemakkelijk.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26958923
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef McCarthy het volgende:

[..]

kom dan niet aanzetten met vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van meningsuiting betekent nog niet dat je ongelimiteerd mag liegen.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:12:58 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26959023
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef PJORourke het volgende:
Welke lefties?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26959091
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welke lefties?
Je weet wel, die lefties die altijd alles verpesten.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:19:50 #12
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26959248
quote:
Welke lefties?
Mensen als Anet Bleich.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:21:12 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26959293
quote:

[..]

Welke lefties?

vrijdag 13 mei 2005 @ 03:18:58 #14
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:18:53 #15
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26965767
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Kaalhei het volgende:
Nou, er is wel een verschil tussen het uiten van opinies danwel meningen en het bewust verdraaien van feiten. Als het gaat om opinie mag iedereen zeggen wat hij wil mijns inziens.
Interessant uitgangspunt, vooral als je je bedenkt dat Halacoglu een wetenschapper is. Hij houdt zich niet bezig met fictie, maar probeert de waarheid te achterhalen dmv feiten, zoals elke wetenschapper doet. Je kunt enkel iets verdraaien als het al vaststaat als zijnde een feit.

Deze man was uitgenodigd omdat hij beweerde concrete feiten te hebben die de beweren van de armenen tegenspreken. In wat voor fascistoide wereld leven we als een wetenschapper niet meer met feiten mag komen, enkel omdat deze het bestaande beeld kan aantasten?

In de Middeleeuwen waren ze ook zo. Iedere wetenschapper die beweerde dat de aarde rond was, werd veroordeeld. Eeuwen later doet men een 'pijnlijke' ontdekking, maar de schade is al aangericht.

Ik zou denken, als je dan zo zeker bent van je zaak, waarom dan perse anderen weren die met argumenten kunnen komen?

Zo zijn er vreemd genoeg wel meer wetenschappers die genegeerd en geweerd worden. Een van de bekendste is wel prof. Justin McCarthy. Als je werkelijk zulke sterke argumenten hebt, ben je voor niemand bang en laat je iedereen zijn zegje doen.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26966677
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oef, meteen een heus prototype.................... Let op de afhangende schouders en de racefiets op de neus.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27085945
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 08:18 schreef JanPoedel het volgende:
In de Middeleeuwen waren ze ook zo. Iedere wetenschapper die beweerde dat de aarde rond was, werd veroordeeld. Eeuwen later doet men een 'pijnlijke' ontdekking, maar de schade is al aangericht.
Mag ik nog even opmerken dat dit gigantische kolder is, zoals gewoonlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')