Goed begin!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is de dag dat mijn stage begon hoor![]()
Tuurlijk, ik ben naar Rotterdam geweest om het diploma van mn vriendje op te halen (tenminste, ik was meegegaan met de man in kwestie)quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekkernog wel wat leuks gedaan dan
![]()
Heeej, ik hier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben naar Rotterdam geweest om het diploma van mn vriendje op te halen (tenminste, ik was meegegaan met de man in kwestie)![]()
stuk beter dan stage dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben naar Rotterdam geweest om het diploma van mn vriendje op te halen (tenminste, ik was meegegaan met de man in kwestie)![]()
en een stroopwafel toequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga weer ff tafeltennisen:P
Leuk je, zo in stereo praten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hey Jitz!!
Nu praat ik in stereo met je
<--- deze is vet!!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stuk beter dan stage dustoch gezellig dat j er nu bent
idd: could this all be coincedence? I think NOT!quote:
Hahahahaha ja en dan die Pi was altijd verliefd op die nieuwslezeresquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Hazukisan het volgende:
Ja, inderdaad, die TV die altijd in ene uit de bomen kwam sodeflikkeren. Met allemaal debiele nieuwsflitsen erop.
aaah, die is echt liefquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahaha ja en dan die Pi was altijd verliefd op die nieuwslezeres
deze is ook wel genietend jitz
tja hij hou t niet meer denk ik!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
begin me nu wel zorgen te maken om Houniet, hij heeft al 7 minuten niet meer gereageerd...
zal nog wel ff durenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*jaloerswil ook ene diploma ophalen
maar dan wel de mijne natuurlijk
Wijze Babba_ spreekt..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef babba_ het volgende:
[..]
idd: could this all be coincedence? I think NOT!![]()
Ik heb nog wel een schoenveter diploma, die kan je zo ophalenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*jaloerswil ook ene diploma ophalen
maar dan wel de mijne natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |