Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog, wil je weopje bij de modellen zetten? Ik begreep dat we er haar weer bij hebben
quote:
Dat zei je de vorige keer ookquote:Ik vind het zelf ook erg jammer, maar de volgende meet ben ik er weer gewoon bij!
Hm...Rewimooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigen
@ your servicequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...Rewimoooooooo![]()
edit: of 1 van de andere modjes natuurlijk
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kesselquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.
Dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De vorige keer in Emmen was ik er toch bij?
Ik dacht een gehucht in de buurt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kessel![]()
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselquote:
Je hebt natuurlijk niet alle topics terug gelezen, maar hier [15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2 heb ik foto's van de omgeving staan, inclusief het pontjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselEr is trouwens ook een pontje in de buurt , levert ook mooie plaatjes op.
Daar kan ook geen enkel andere camera aan tippenquote:
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef pea4fun het volgende:
Ow en nog iets voor de dames modellen....hoewel het misschien leuk is op de foto als je elegante schoentjes aanhebt is het misschien niet handig. Het loopt niet echt gelijk daar, en er zijn smalle hobbelige trapjes. Daar komt bij dat de schoenen als het goed is toch wegvallen onder de lange rokken.
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!quote:Verder denk ik dat het leuk is als je lang haar hebt, om daar krullen in te zetten, past wel bij die tijd. Maar dat is geheel jullie eigen keus natuurlijk.
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:40 schreef Ymke het volgende:
Peatje je bent er wel druk mee he?
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Ah bedankt .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moet
Phoentje!! Lijkt me leuk je weer eens te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!
[..]
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!
Maar ik probeer wel iets te fröbelen...
Ja ik ben er best druk mee iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:40 schreef Ymke het volgende:
Peatje je bent er wel druk mee he?
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |