abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 12:02:29 #226
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_27021886
Een kleine algemene tutorial, voor mensen met goede ogen..

forza tutorial

heb geduld...wat later in de clips kommen de decals aan de beurt.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:05:51 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27021948
quote:
Op zondag 15 mei 2005 09:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Die ga ik ook zo maken. Ik heb al wel een mooie Batman- en Vitesse auto. Hoe staat het met jouw Ajax auto?
Ben bang dat ik dan weer gezeik krijg over 't oude logo Zit nog in de pijpleiding, volgens mij is die makkelijker dan ik denk. Maarja, dat is al eens aardig tegengevallen met dat KNVB ding, die lijkt meer op een gemuteerde vogel met zonnestralen rond z'n kop
  zondag 15 mei 2005 @ 12:06:46 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27021964
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef Brasco125 het volgende:

[afbeelding]

Hoe krijg je dat kleur verloop wat je aan de achterkant van je RX-7 hebt?
[/quote]Gewoon eengradient ontzettend uitrekken over de auto heen, op alle kanten. Makkelijker dan je denkt. Geloof dat die op de eerste pagina van standaard decals linksonderin staat.
pi_27025125
@Twi,
Voor dat login probleem moet je gewoon even in het xbox dashboard je auto live sign in aan zetten (vreemd dat het niet standaard aanstaat bij jou, ik heb het zelf expres uitgezet).

@gijsje,
Had jij ook zo'n ontzettende problemen met die corvette races of vloog je er zo doorheen? Dat championship heeft mij echt bijna een controller gekost, uiteindelijk heb ik alleen voor dat gedoe de difficulty maar eens omlaag gegooid.

Over een uurtje of 6 ben ik eindelijk eens thuis, en dan maar hopen dat forza in de bus ligt te wachten. Vanavond eindelijk eens fanatiek beginnen te gamen, kan niet meer wachten
  zondag 15 mei 2005 @ 14:27:10 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27025535
Dat is juist 't probleem, dat staat aan
pi_27025617
Dat is wel heel erg vreemd dan? Wat er dan misschien misgaat is dat het systeem de settings niet herkent (dhcp misschien?) waardoor de auto login niet goed in kan loggen. Duurt de login daarna ook vrij lang of is dat binnen 2 seconden gedaan?

Even auto sign in uit zetten, en dan weer aan, om een settings verandering te forceren wil ook nog wel eens helpen.
Kan je trouwens een beetje meekomen op live?
pi_27025699
hmm editten kan niet als je niet ingelogd bent (kan ff niet.) dus dan maar zo:
Ik ben vanavond definitief online .
Spelen jullie nou eigenlijk online career of gewoon custom races?
  zondag 15 mei 2005 @ 14:33:39 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27025730
Login duurt wel lang,maar ik heb geen DHCP, alles manual ingeschakeld. En ik heb van de 40 races er 20 gewonnen ofzo, dus dat meekomen gaat wel

Ik heb gisteren de hele tijd online career gedaan (kan met Friends, alleen kun je je klasse niet makkelijk veranderen, moet je een nieuwe lobby uitzetten). Daar krijg je tenminste credits voor, voor de custom online lobby's niet.
pi_27028023
Hmm geen credits voor de online mode is wel erg jammer. Aangezien vrijwel niemand hier de endurances al heeft vrijgespeeld is een online career niet echt interessant voor mij op dit moment denk ik (indien ik verder kan). Of als ik overnieuw moet beginnen, dan zit ik weer in de eerste races en dan kan je weer niet spelen met je friends die al een stuk verder zijn. Jammer.

Het uiteindelijke doel is natuurlijk wel om alle auto's te bezitten, liefst met upgrades. Dat is nu in principe niet echt mogelijk binnen een normale termijn.
  zondag 15 mei 2005 @ 15:55:18 #235
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_27028171
Snap hier niks van..

Heb net de championship dinges gedaan voor de AC Cobra 4 gewonnen 1x 2de 1x 3de dus was eerste na 6 races.
Ik zou dus die AC gewonnen moeten hebben maar niet dus...
Moet je die 6 races achter elkaar doen of niet ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 15 mei 2005 @ 15:57:59 #236
70110 peristilius
High times
pi_27028257
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef DinoPK het volgende:
Hmm geen credits voor de online mode is wel erg jammer. Aangezien vrijwel niemand hier de endurances al heeft vrijgespeeld is een online career niet echt interessant voor mij op dit moment denk ik (indien ik verder kan). Of als ik overnieuw moet beginnen, dan zit ik weer in de eerste races en dan kan je weer niet spelen met je friends die al een stuk verder zijn. Jammer.

Het uiteindelijke doel is natuurlijk wel om alle auto's te bezitten, liefst met upgrades. Dat is nu in principe niet echt mogelijk binnen een normale termijn.
De online career is heel anders dan de single player, het zijn gewoon losse races met credits, dus je kan gewoon meedoen hoor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_27028262
Nee je moet elke race 1x winnen om die auto te krijgen, klein foutje/bugje. Gewoon je drivatar de races in het championship laten doen die je zelf al gehaald hebt, en dan de races die je niet gewonnen hebt zelf ff rijden.
Dan ben je al best ver trouwens?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:20:08 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_27028915
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef DinoPK het volgende:
Nee je moet elke race 1x winnen om die auto te krijgen, klein foutje/bugje. Gewoon je drivatar de races in het championship laten doen die je zelf al gehaald hebt, en dan de races die je niet gewonnen hebt zelf ff rijden.
Dan ben je al best ver trouwens?
Godver dat moet ook nog

En ik had hem al een week voordat die uitkwam
  zondag 15 mei 2005 @ 16:21:57 #239
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27028969
Het vreemde isdat ik bij de Class D championship wel de auto kreeg door eerste te worden overal, ik heb daar nog niet alle races gewonnen.
Maar met mijn huidige auto kan ik NOOIT de race op die oval winnen. Die stingray is zoveel sneller weg dat ik geen eens een kans heb om hem van de weg te beuken. Betere auto's kopen gaat ookniet want die zijn allemaal nog gelocked.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_27029086
Die stingray is idd veel sneller, maar waarom neem je deze dan zelf ook niet? Als het goed is moet je die nu al gewonnen hebben? Die oval race heb ik wel gewonnen van de stingray, de bochtensnelheid van de andere rijders is veel lager dan die van jezelf.
  zondag 15 mei 2005 @ 16:26:55 #241
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_27029096
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Heintje het volgende:
Het vreemde isdat ik bij de Class D championship wel de auto kreeg door eerste te worden overal, ik heb daar nog niet alle races gewonnen.
Maar met mijn huidige auto kan ik NOOIT de race op die oval winnen. Die stingray is zoveel sneller weg dat ik geen eens een kans heb om hem van de weg te beuken. Betere auto's kopen gaat ookniet want die zijn allemaal nog gelocked.
Ga je die Stingray winnen ?
pi_27029218
Ik heb hem idd gewonnen ja, maar het schijnt dat de auto's die je krijgt verschillen van volgorde als je een andere start regio hebt gekozen. Ik heb regio Europa (en als ik vanavond overnieuw moet beginnen kies ik die lekker weer), en de stingray kreeg ik als beloning ergens.
Daarentegen heb ik de grootste moeite gehad met race 19 van de amateur races (ik had maar een corvette c6 tegen 1 of andere turbo corvette), waar anderen misschien weer een auto hebben gekregen die wel competatief is.

Leuk systeem
  zondag 15 mei 2005 @ 16:32:35 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27029233
Zit op 17% nu.
Tis allemaal wel te doen tot nog toe.. af en toe wat pittger, maar je weet ook niet echt welke auto nou goed is voor welke race vind ik. Zo rij ik ergens het licht uit mn ogen om te kunnen winnen, en dan zie ik op de scoreboard dat ze nog 10 sec. sneller waren per rondje.. betere auto zullen ze wel hebben, maar welke he
The truth was in here.
  zondag 15 mei 2005 @ 16:33:43 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27029252
Op Aracde krijg je er ook makkelijk auto's bij trouwens.. maar zijn dan ook alleen daar te gebruiken.
The truth was in here.
pi_27029468
Arcade zie ik het niet eigenlijk helemaal niet van in. De races zijn strontsimpel, en de auto's die je wint kun je idd niet gebruiken in je career mode.

Basterd: het spel begint pas echt op 20% en dan wordt het pas retemoeilijk .
Zijn de mensen boven de 20% eigenlijk al overgestapt qua difficulty settings? (abs en difficulty normal worden dan best wel een must).
  zondag 15 mei 2005 @ 17:01:11 #246
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27029868
Als je met arcade op 40 a 50% bent word dat toch best pittig.

Ik Heb net nog eens gekeken en de cub waarmee ik de Stingray kan winnen had ik nog maar brons. (De goude en bronze bekers lijken best veel op elkaar) Maar op het moment dat ik deze post typ is mijn drivatar de stingray voor mij aanhet winnen.

En ik maar moeilijk doen om met mijn Shelby mustang te proberen van een stingray te winnen, wat me op sommige circuis nog gelukt is ook.
pi_27030246
Hmm ik heb de drivatar eigenlijk nog in geen een race gebruikt, eerst dat ding maar eens fatsoenlijk trainen (na de eerste trainingsessie zat ik maar op 69% )

Overigens ga ik pas verder met de volgende cup als ik alle races op goud heb gehaald. Lekker lineair enzo . Dit om te voorkomen dat ik net als met pgr2 de singleplayer 2x uit kan gaan spelen (silver en gold, platinum was voor mij niet weggelegd).
Zitten er eigenlijk nog speciale beloningen in dit spel?
  zondag 15 mei 2005 @ 17:23:15 #248
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27030353
Je drivatar kun je met die mercedes vrij makkelijk trainen. Als je dan zorgt dat je auto gewoon veel beter is wint ie nog wel. Mijn drivatar is ook maar iets van 75%. (De en eigenlijk alle bochten zijn nog minder).

Maar ik zit nou bij mijn moeder thuis en heb mijn Xbox meegenomen. Alleen mijn moeder vind het geluid niks dus dat heb ik maar uit gezet. maar dat raced weer lastiger met schakelen. Daarbij staat de TV hier ook net iets te donken om alles goed te kunnen zien. Dus laat ik maar lekker mijn drivatar racen.
Als ik zo nog wat auto's kan unlocken en een beetje geld verdien is het toch weer leuk meegenomen. ( ik moet nog iets minder dan 100K om level 30 te halen)
pi_27030440
tjah het is niet mijn manier om een spel te spelen, plus dat je er zelf niet veel beter van wordt als je online mag gaan racen

Overigens door de bochtenbug van de drivatar heeft dat ding met mijn settings gewoon geen nut, kost veel credits en je krijgt er nog veel damage van ook.
Pas bij de endurances ga ik dat ding eens gebruiken, en dan hopelijk met een 90% rating (wat vrij goed te doen schijnt te zijn met wat training).
  zondag 15 mei 2005 @ 17:39:01 #250
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27030685
Tja super leuk is het niet, maar soms wel makkelijk. Daarbij verdient het vrijweinig. Die gast pikt veel van je geld in, maar ja. Zelf racen is nou niet echt een optie voor mij.

Maar wat voor bochtenbug is er eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')