Ben bang dat ik dan weer gezeik krijg over 't oude logoquote:Op zondag 15 mei 2005 09:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die ga ik ook zo maken. Ik heb al wel een mooie Batman- en Vitesse auto. Hoe staat het met jouw Ajax auto?![]()
[/quote]Gewoon eengradient ontzettend uitrekken over de auto heen, op alle kanten. Makkelijker dan je denkt. Geloof dat die op de eerste pagina van standaard decals linksonderin staat.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef Brasco125 het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat kleur verloop wat je aan de achterkant van je RX-7 hebt?
De online career is heel anders dan de single player, het zijn gewoon losse races met credits, dus je kan gewoon meedoen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef DinoPK het volgende:
Hmm geen credits voor de online mode is wel erg jammer. Aangezien vrijwel niemand hier de endurances al heeft vrijgespeeld is een online career niet echt interessant voor mij op dit moment denk ik (indien ik verder kan). Of als ik overnieuw moet beginnen, dan zit ik weer in de eerste races en dan kan je weer niet spelen met je friends die al een stuk verder zijn. Jammer.
Het uiteindelijke doel is natuurlijk wel om alle auto's te bezitten, liefst met upgrades. Dat is nu in principe niet echt mogelijk binnen een normale termijn.
Godver dat moet ook nogquote:Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef DinoPK het volgende:
Nee je moet elke race 1x winnen om die auto te krijgen, klein foutje/bugje. Gewoon je drivatar de races in het championship laten doen die je zelf al gehaald hebt, en dan de races die je niet gewonnen hebt zelf ff rijden.
Dan ben je al best ver trouwens?
Ga je die Stingray winnen ?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Heintje het volgende:
Het vreemde isdat ik bij de Class D championship wel de auto kreeg door eerste te worden overal, ik heb daar nog niet alle races gewonnen.
Maar met mijn huidige auto kan ik NOOIT de race op die oval winnen. Die stingray is zoveel sneller weg dat ik geen eens een kans heb om hem van de weg te beuken. Betere auto's kopen gaat ookniet want die zijn allemaal nog gelocked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |