abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:45:31 #226
84009 girllover
You had me at hello
pi_28520647
Weet iemand hier iets over een zalf die besnijdenis overbodig zou maken? Iemand schreef laatst (volgens mij in dit topic) dat hij daarover iets in een documentaire hasd gezien.
pi_28534135
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef GekkeMat het volgende:
Ik las zojuist op geen stijl dat 30% is besneden
...kan haast niet geloven dat 30% van de jongens/mannen besneden is in Nederland. Lijkt me meer wereldwijd?!
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:47:03 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_28539319
Denk dat dat wel klopt hoor die 30%.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28539469
30%? Waarom heb ik dan pas deze week voor het eerst een besneden man in het wild (de sauna) gezien?
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:50:39 #230
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28541706
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef girllover het volgende:
Weet iemand hier iets over een zalf die besnijdenis overbodig zou maken? Iemand schreef laatst (volgens mij in dit topic) dat hij daarover iets in een documentaire hasd gezien.
dan moet je even rondkijken.... als het hier instaat kun je het toch wel vinden..?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28541750
Ik schreef dat. Ik weet niet meer hoe die zalf heette of wat dan ook, maar het zou heel goed helpen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:26:14 #232
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28542838
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik schreef dat. Ik weet niet meer hoe die zalf heette of wat dan ook, maar het zou heel goed helpen.
Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friend

http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
pi_28556736
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30%? Waarom heb ik dan pas deze week voor het eerst een besneden man in het wild (de sauna) gezien?
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.

Ben je de shock wel te boven
pi_28558742
wat doen ze trouwens met al die lapjes vlees die ze overhouden bij besnijdenissen? houden ze jaarlijks een grote barbecue daar in het hospitaal?
zoiets moet je toch gewoon bij je houden in een potje sterk water op je nachtkastje zodat die ook nog kan meegenieten van de sex.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:31:30 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28560620

Wat een ranzig idee fisherprizer
Die gaan gewoon in de GFT bak denk ik
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:17:41 #236
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_28564756
Ik hoorde in op vakantie in Turkije van de reisleider, dat ze daar de stukjes huid wat overblijft na de besnijdenis verwerken in de leren tasjes die je daar overal kunt kopen.

IkWilbert die trouwens ook besneden is. (medische redenen)
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:53:08 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28566459
Het is wel extreem zachte huid, ja... maar in Nederland mag je geen menselijke huid gebruiken om leer van te maken. Dat is ook een beetje ziek
pi_28566963
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
Het is wel extreem zachte huid, ja... maar in Nederland mag je geen menselijke huid gebruiken om leer van te maken. Dat is ook een beetje ziek
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!

Ik ga ook voor de "GTF"bak, al heb ik eens gezien bij Kopspijkers dat een vrouw haar geamputeerde been mee naar huis had genomen. Ook behoorlijk ziek, maar je zult dan je voorhuid ook wel mee naar huis mogen nemen Ikzelf heb me nooit afgevraagd wat er met mijn voorhuid is gebeurd...laat staan dat ik er iets mee zou willen doen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:27:11 #239
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28568056
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Chrizje het volgende:
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!
Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...
pi_28569533
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...
pi_28570524
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoeveel mannen percentueel gezien zijn besneden.... als ik aan mijn eigen ervaringen denk, dan kom ik op een percentage van 40% besneden, en 60% onbesneden.... zou dat representatief zijn?

Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...

Chrizje
pi_28570682
wat is er nou zo ranzig aan je eigen vlees. daar mag je toch fier op zijn, nee?
als ik vroeger naar de tandarts ging vroeg ik ook altijd mijn getrokken tanden mee.
pi_28578444
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Chrizje het volgende:
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.

Ben je de shock wel te boven
Het was een hele mooie man. Maar misschien lette ik er eerst gewoon niet op ofzo.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:22:37 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_28579197
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:

[..]

Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...

Chrizje
Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????
Meen je dat nu echt????

Stop daarmee, please zeg, ik zou echt heel vreemd opkijken als iemand dat zou doen, dan zou ik echt denken is de besnijdenis mis gegaan ofzo dan, dat het er erg raar uitziet, anders kan ik me niet voorstellen dat iemnd dat gaat melden ....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:32:17 #245
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28579403
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????
Meen je dat nu echt????

Stop daarmee, please zeg, ik zou echt heel vreemd opkijken als iemand dat zou doen, dan zou ik echt denken is de besnijdenis mis gegaan ofzo dan, dat het er erg raar uitziet, anders kan ik me niet voorstellen dat iemnd dat gaat melden ....
tja.. ik doe het wel altijd.. maar dat komt omdat er bij nog iets anders mist... (zie pag 3 van deze thread)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:14:32 #246
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28582024
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:

[..]

Chrizje
Ik vond het de eerste keer vreemd-spannend ja... maar zowiezo ook de eerste keer met een onbesneden man. Vooral omdat ik de eerste keer nog even moest "uitzoeken" hoe zoiets dan werkt...

En vertellen vooraf... mja, ik weet niet of veel mannen dat doen, het is me één keer verteld door iemand terwijl ik "onderweg naar beneden" was... maar ik vind het eigenlijk niet eens echt nodig om het wel of niet te vertellen. Ik zou er iig niet van schrikken ofzo als een man besneden blijkt te zijn en hij heeft het van te voren niet verteld.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:33:13 #247
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_28723048
ik vind besneden beter staan dan onbesneden, vind dat extra vel maar niks, maar voor t gevoel maakt niks uit
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_28730444
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
Als ze nu bij alle kinderen bij wijze van traditie de oorlelletjes zouden afknippen, vind je daarvoor de aandacht dan ook overdreven? Het gaat erom dat men iemand verminkt, zonder dat daar een medische noodzaak voor bestaat. Ik geef wel toe, het verliezen van je voorhuid is geen ernstige verminking, maar waar ligt de grens dan? En waarom überhaupt iemand verminken wanneer dit niet nodig is? Traditie is géén goed argument. Men heeft van andermans lichaam af te blijven. Iemand kan (later) zelf wel besluiten of hij het nodig vindt om een deel van zijn lichaam te laten verwijderen. En gok maar dat NIEMAND dat zomaar, zonder medische noodzaak, uit vrije wil doet.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:11:17 #249
84009 girllover
You had me at hello
pi_28873542
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friend

http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door girllover op 17-07-2005 01:17:29 ]
pi_29067796
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.
Ik ken iemand die er een behoorlijk misvormde penis van heeft gekregen. Serieus, het is geen flauwe grap. Als ik vanwege medische noodzaak zou moeten kiezen tussen die creme en besnijdenis, dan zou het zeker besnijdenis worden.

O ja, en ouders die "traditiegetrouw" hun zoontjes laten besnijden, die moeten voortaan zelf verplicht een tepelpiercing laten zetten. Dat is immers ook "een ingreep van niks" waar geen ophef over hoeft te ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')