daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want dat heb ik ooit al eens gedaan.
Dingen herhalen is niet leuk.
Dan post je toch gehele naaktfoto's dat heb je vast nog niet gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dr missen een paar vaste spammers
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef Ballicious het volgende:
en er post niemand
Dan kun je net zo goed ook ff postenquote:
Bij dezequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed ook ff posten
quote:
wrs zullen er wel verzoken blijven komen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
Het besturingssysteem is juist geconfigureerd. In de Windows Server 2003-familie is RAS/VPN afhankelijk van de juiste configuratie van het besturingssysteem en de services ervan. Als u een nieuwe installatie hebt van een product uit de Windows Server 2003-familie, kunt u de standaardservice-instellingen gebruiken. Er is geen verdere actie nodig. Als u uw systeem hebt opgewaardeerd tot een product uit de Windows Server 2003-familie, of als u zeker wilt weten dat uw services op de juiste manier zijn geconfigureerd voor optimale prestaties en veiligheid, controleert u de instellingen van de services aan de hand van de tabel in Standaardinstellingen voor services.
Dat is dan weer privéquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan post je toch gehele naaktfoto's dat heb je vast nog niet gedaan![]()
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?quote:
nee da's een puzzlequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |